Időpont: 2024. december 12. 9.30–16.10
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Videón távolról résztvevőknek: december 13. 12 órától dec. 21-ig jelszóval
Ismerik a márkádat? Van már hírneved? A jó brand hozza a bevételt!
A jó brand a legnagyobb kincs. Hogyan építsük fel és vigyázzunk rá?
Építsd a cégbrandet erős értékekre! Az üzenet mindenütt ugyanaz legyen!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 10 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!
Miről szólunk?
A jó brand a legnagyobb kincs. A jövőben is a tiszta, igaz üzenet hozza a legtöbb bevételt. Az erős brandingre, márkastratégiára építkezés az első lépcső. Az így felépített brand egy idő után maga hozza a bevételt. Sok marketing- és hirdetési költség spórolható meg vele. Ne dobjuk ki feleslegesen a pénzünket az egyes hirdetésekre! Építsünk jó brandet!
Hogyan lesz erős brandünk, ami állja a viharokat, kivédi a hírnévrombolást? A hamis hírek, a közösségi média használata erősödésének világában ez a feladat még nehezebb lesz, mint eddig.
Milyen kommunikációs eszközöket, módszereket, platformokat, jelenlétet használjuk 2025-ben brandünk, márkánk ismertségének, jó hírének megtartására és erősítésére?
Mit és hogyan tegyünk, hogy erős értékeken alapuljon a brandünk, s ez átmenjen minden kommunikációs csatornán egységesen?
Kiknek szólunk?
Erről szólnak a téma legjobb szakértői, akik a legfrissebb tudásukat és a közeljövő trendjeit adják át a kkv-döntéshozóknak, marketingeseknek, PR-eseknek és kommunikációs szakembereknek. Ezzel hatalmas segítséget adva a felkészülésükhöz és sikeres munkájukhoz.
ügyvezető, GoodTimes Event and Marketing,
ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja
ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.
közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com
marketing stratéga, Kreatív Kontroll Kft
kommunikációs szakértő, kríziskommunikációs tanácsadó
kommunikációs tréner, PP Konferenciaközpont
stratégiai igazgató, Ferling Kft.
brandesfiú, brandesfiu.hu
IP szakértő, MOME
márkatanácsadó, Onbrands
közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
ügyvezető partner, Personal Brand Institute
branding tanácsadó,
9.00–tól Regisztráció a helyszínen
Videón távolról: december 13. 12 órától dec. 21-ig jelszóval
9.30-9.35 Demcsák Mária megnyitója
9.35–9.55 A tiszta, igaz üzenet a legjobb választás. Brandingstratégia-építés 2025.
Dénes Vanda ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.
9.55–10.15 A márka én vagyok!” – Értékes személyes és vállalati márka. Csak valóban önazonosan és hitelesen építhetsz vonzó és inspiráló márkát.
Kőszegi András márkatanácsadó, Onbrands
10.15–10.35 Te vagy a brand! A self brand építése a cég érdekében. Hol vannak erre a legjobb terepek?
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
10.35–10.55 Szakmai megjelenések a márkaépítés szolgálatában: Az azonnali kapcsolatépítéstől a hosszú távú hitelességig.
Bodóczi Ildikó ügyvezető, GoodTimes Event and Marketing
10.55–11.15 Saját oldal, profil, szakmai oktatás, podcast. A divatos saját kommunikációs irányok.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja
11.15–11.45 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal
11.45–12.05 Hitelesség reflektorfényben. Your Brand, Your Story, Your Profit. Az elnyert szakmai és egyéb díjak hatásos kommunikációja.
Ferling József stratégiai igazgató, Ferling Kft.
12.05–12.25 Kell a személy a személyes márkaépítéshez, vagy elég az AI?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
12.25–12.45 3+1 hiba, ami miatt biztos kukázhatod a márkaépítésed!
Gyimesi Laci brandesfiú, brandesfiu.hu
12.45–13.05 A kreatív és a szövegtartalom a legnehezebb? Jó tanácsok értékek közvetítéséhez.
Sipos Zoltán marketing stratéga, Kreatív Kontroll Kft.
13.05–13.25 Személyes brandépítés nyilvános szerepléssel. A tudás mellé beszélni is kell tudni.
Demcsák Zsuzsa kommunikációs tréner, PP Konferenciaközpont
13.25–14.00 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal
14.00–14.20 A brand a legnagyobb kincs. De hogyan bányásszuk ki
Kováts Péter branding tanácsadó
14.20–14.40 Szellemi tulajdonjogi receptek a sikeres márkavédelemhez
Gubicz Flóra Anna IP szakértő, MOME
14.40–15.00 Milyen üzenetet hordozó márkákra vevők a fiatalok?
Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com
15.00–15.20 Segítség, lejáratják a kategóriámat! Krízishelyzet! Vedd észre időben és cselekedj!
Bőhm Kornél kommunikációs szakértő, kríziskommunikációs tanácsadó
15.20–15.35 Konzultáció az előadókkal
15.30–16.10 Grátisz Networking program
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.