Cégmarketing trendek – 2025

Készülj a valóság reneszánszára!

Arat a valódi, személyes, érzelmeket keltő kommunikáció!

Mennyiség helyett a minőség a jobb választás! Ne légy zajos!

Vágysz a valós világ reneszánszára? Vagy azt is az AI csinálja?

Időpont: 2025. június 5. csütörtök, 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!

A helyszíneseknek Networking különprogram!

Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!

Miről és kiknek szólunk?

2025 marketingtrendjeit még mindig az AI rohamos fejlődése határozza meg. 2026-ban azonban elfogynak az interneten levő 30 évnyi adatok. Mi lesz akkor?

Az biztos, hogy addig is a személyes, hiteles, érzelmeket kiváltó megszólítás marad a leghatásosabb. A kommunikációs zaj a marketing minden területén elhatalmasodik. Egyre többen, főleg a Z-generáció bújik el a „sötét közösségi csatornákon”, ahol a felhasználói aktivitást (lassan a többséget) nem lehet nyomon követni. Vagy mégis?

Lehet, hogy még idén a fenntarthatóság is rangsorolási szempont lesz a keresőmotorokon? Nálunk is megjelenik az élő vásárlás divatja?

A konferencián az előadóink a következő kérdésekre is választ adnak:

Milyen változások zajlanak az online és offline marketingben? Milyen új feladatok zúdulnak a cégek vezetőire, kommunikációs és PR-szakembereire a felfordult világunk miatt? Hogyan használjuk a nyilvánosságot személyes és cégmárka építésére? Hogyan legyünk mindenütt ott, ahol lennünk kell? Hogyan használjuk ki az összes csatornát élőben és a virtuális térben brand és márkaépítésre és értékesítésre!

Várjuk a kkv-döntéshozókat, a cég marketing-, PR- és kommunikációs vezetőit, a marketingszakma képviselőit. Előadóink rengeteg újdonságot osztanak meg, melyek a profittermelés érdekében már másnap hasznosíthatóak.

Előadók

Demcsák Zsuzsa

kommunikációs szakember, tréner

Dénes Vanda

ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

Gyimesi Laci

brandesfiú, brandesfiu.hu

Klausz Melinda

marketingspecialista (kozossegi-media.com)

Kováts Péter

branding tanácsadó

Kulcsár István Róbert

vezető tanácsadó, Shoprenter

Lakatos Zsófia

ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

Lévai Richárd

közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Mátyás Ferenc

értékesítési szakember, The Nomad CRO

Nagy Barna

ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

Sipos Zoltán

ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

Szabó Árpád

értékesítési és marketing vezető, Klikkmánia Kft.

Tóth Tamás

ügyvezető partner, Personal Brand Institute

Program

9.00-tól Regisztráció a helyszínen résztvevőknek.
Videón távolról résztvevőknek június 6. 12. órától június 15.-ig jelszóval

9.30–9.35 Demcsák Mária moderátor felvezetője

9.35–9.55 Hogyan erősítsd a fenntarthatósági és érték alapú marketinged? A brand és márkaépítés erősítésének új terepei.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft. 

9.55–10.15 Mi jön az AI-hullám után? Marketing és értékesítés az adatkorszak határán.
Mátyás Ferenc értékesítési szakember, The Nomad CRO

10.15–10.35 Érzelemélmények. Ez lesz a jövőben a marketing kulcsa.
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute

10.35–10.55 Segítség! Követhetetlenek a felhasználói aktivitások! Hová bújik el a célcsoport?
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

10.55–11.15 Üzlet = Emberi kapcsolatok.
Kováts Péter branding tanácsadó

11.15–11.50 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal

11.50–12.10 Brandépítés vs. technológia kockázatAI.
Gyimesi Laci brandesfiú, brandesfiu.hu

12.10–12.30 Új képességek a cégedben AI segítséggel?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

12.30–12.50 Átütő, karizmatikus videók. 10 azonnali sikert hozó tipp arra, hogyan viselkedj a kamera előtt!
Demcsák Zsuzsa kommunikációs szakember, tréner

12.50–13.10 Kommunikáció a veszélyzónák elkerülésével. PR-trendek 2025.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

13.10–13.30 Személyre szabott marketing. Új módszerek az eredményesség növelésére.
Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)

13.30–14.00 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal

14.00–14.20 Hogyan készíts adatvezérelt stratégiát és hozzá dinamikus kampányt? A multichannel marketing finomságai.
Szabó Árpád értékesítési és marketing vezető, Klikkmánia Kft.

14.20–14.40 Formabontó márkák a zaj felett. Hogyan lesz egy merész ötletből piaci előny 2025-ben?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

14.40–15.00 Webshopmarketing 2025. Merre veszi az irányt?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

15.00–15.15 Személyes konzultáció az előadókkal

15.10–16.00 Grátisz Networking program

Networking különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Részvételi lehetőségek

További felvilágosítás és információ: konferencia@ppkonferencia.hu Telefon: (20) 262-3060
www.ppkonferencia.hu