Cégmarketing trendek – 2025

Készülj a valóság reneszánszára!

A valódi, személyes, érzelmeket keltő kommunikáció a legeredményesebb!

Hatalmas a zaj a nyilvános felületeken. Mennyiség helyett minőséget!

Az AI uralom után eljöhet a valós világ reneszánsza?

Időpont: 2025. június 5. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!

A helyszíneseknek Networking különprogram!

Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!

Miről és kiknek szólunk?

2025 marketingtrendjeit még mindig az AI rohamos fejlődése határozza meg. De nem sokáig. 2026-ban elfogynak az interneten levő 30 évnyi adatok.

Az biztos, hogy a személyes, hiteles, érzelmeket kiváltó megszólítás marad a leghatásosabb. A kommunikációs zaj a marketing minden területén elhatalmasodik. De egyre többen, főleg a Z-generáció bújik el a „sötét közösségi csatornákon”, ahol a felhasználói aktivitást (lassan a többséget) nem lehet nyomon követni.

Lehet, hogy még idén a fenntarthatóság is rangsorolási szempont lesz a keresőmotorokon? Nálunk is megjelenik az élő vásárlás divatja?

Már most is a valódi kapcsolatok bírnak a legnagyobb erővel. Az egyszerű tartalmak győznek a mennyiség felett. A rövid videós és interaktív videók dominanciáját éljük. 

A konferencián az előadóink a következő kérdésekre is válasz adnak:

Milyen változások zajlanak az online és offline marketingben? Milyen új feladatok zúdulnak a cégek vezetőire, kommunikációs és PR-szakembereire a felfordult világunk miatt? Hogyan használjuk a nyilvánosságot személyes és cégmárka építésére? Hogyan legyünk mindenütt ott, ahol lennünk kell? A nyilvános szereplés már megkerülhetetlen. Hogyan használjuk ki az összes csatornát élőben és a virtuális térben arra, hogy brandet építsünk, márkát erősítsünk és üzleti kapcsolatokat bővítsünk?

Várjuk a kkv-döntéshozókat, a cég marketing-, PR- és kommunikációs vezetőit, a marketingszakma képviselőit. Előadóink rengeteg újdonságot osztanak meg, melyek a profittermelés érdekében már másnap hasznosíthatóak.

Figyelem! Bemutatkozók jelentkezését várjuk!

2 „Bemutatkozó” előadást fogadunk a cégek marketingjét eredményesebbé tevő szolgáltatásokról!

A Bemutatkozó támogatói státusz feltételeiről kérésre részletes tájékoztatást küldünk. Kérjük a „Bemutatkozói státusz” iránti érdeklődést a konferencia@ppkonferencia.hu oldalon jelezni.

Felkért előadók

Demcsák Zsuzsa

kommunikációs szakember, tréner

Dénes Vanda

ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

Gyimesi Laci

brandesfiú, brandesfiu.hu

Klausz Melinda

marketingspecialista (kozossegi-media.com)

Kováts Péter

branding tanácsadó

Kulcsár István Róbert

vezető tanácsadó, Shoprenter

Lakatos Zsófia

ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

Lévai Richárd

közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Mátyás Ferenc

értékesítési szakember, The Nomad CRO

Nagy Barna

ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

Sipos Zoltán

ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

Szabó Árpád

Strategic Marketing Consultant, Klikkmánia Kft.

Tóth Tamás

ügyvezető partner, Personal Brand Institute

Témák és előadók

2025-ös cégmarketing trendek az offline és online terekben.
Előadó egyeztetés alatt

Hogyan erősítsd a fenntarthatósági és érték alapú marketinged? A brand és márkaépítés erősítésének új terepei.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

Mi jön az AI-hullám után? Marketing és értékesítés az adatkorszak határán.
Mátyás Ferenc értékesítési szakember, The Nomad CRO

Érzelemélmények. Ez lesz a jövőben a marketing kulcsa.
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute

Segítség! Követhetetlenek a felhasználói aktivitások! Hová bújik el a célcsoport?
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

Üzlet = Emberi kapcsolatok.
Kováts Péter branding tanácsadó

Brandépítés vs. technológia. KockázatAI.
Gyimesi Laci brandesfiú, brandesfiu.hu

A rövid videók és az AI.
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Kommunikáció a veszélyzónák elkerülésével. PR-trendek 2025.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

Az elkerülhetetlen nyilvános szereplés. Meg kell szólalni! De hogyan?
Demcsák Zsuzsa kommunikációs szakember, tréner

Hogyan készíts adatvezérelt stratégiát és rá dinamikus kampányt?Szabó Árpád Strategic Marketing Consultant, Klikkmánia Kft.

Személyre szabott marketing. Új módszerek az eredményesség növelésére.
Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)

Formabontó márkák a zaj felett. Hogyan lesz egy merész ötletből piaci előny 2025-ben?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

Webshopmarketing 2025. Merre veszi az irányt?
Kulcsár István Róbert
 vezető tanácsadó, Shoprenter

Hírlevél és adatbázis frissítése. Hogyan gazdálkodj a hírlevélkiküldéssel?
Előadó egyeztetés alatt

Networking különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Részvételi lehetőségek

További felvilágosítás és információ: konferencia@ppkonferencia.hu Telefon: (20) 262-3060
www.ppkonferencia.hu