Biznisz a virtuális térben

Lépjünk be az új valóságba!

Időpont: 2021. június 17. , Helyszín: Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

Tedd virtuálissá az üzletedet, ahol csak tudod! A világjárvány eltüntette életünk minden területén a személyes érintkezést, kommunikációt. Az üzleti szektor rohamosan digitalizált, s fokozatos átvált a virtuális megoldásokra. Sokan már a virtuális térbe helyezték, amit lehetett: az üzletkötést, bankolást, ügyvitelt, kommunikációt, marketinget, vállalatirányítást, vásárlást, eladást, tanulást, képzést, HR-t, ügyfélkapcsolatot stb.
De ne csak a pandémia miatt  cseréljük le vagy egészítsük ki a helyhez kötött működést a virtuálisra! Lássuk meg a hatalmas előnyeit is! A digitalizálással, automatizálással  és a VR (virtuális valóság)-, AR (kiterjesztett valóság)- technológiákkal  jelentősen kitágítható a szolgáltatási palettánk, óriási emberi és fizikai erőforrást szabadíthatunk fel, felgyorsíthatjuk az üzletkötéseket, megrendeléseket, hatékonyabbá tesszük a megbeszéléseket, rengeteg időt és költséget spórolunk meg.
A  digitális és VR-technológia nagyságrendekkel növeli meg a vásárlói, felhasználói élményt. A virtuális térben ugyanis sokkal többet lehet egyszerre megmutatni, megélni, mint a fizikai világban.

Használjuk az új valóságot! Csak az a cég marad versenyben, amelyik a legkorszerűbb technológiákkal, a virtuális térbe teljesen vagy részben áttett működéssel lesz jelen a piacon. Ma már könnyen és olcsón beemelhetők a mindennapok bizniszébe a VR-technológiák. Tegyük meg minél hamarabb!

800x210 (3)

Biznisz a virtuális térben

Lépjünk be az új valóságba!

 

Időpont: Június 17. csütörtök 9.30–15.00 (aznap és még 6 napig nézhető)

Helyszín: Országos élő videókonferencia (mobilon, tableten, PC-n követhető)

 

Használjuk ki a virtuális térben működés előnyeit! Másként lemaradunk!

Nagyságrendekkel növelhető az ügyfélélmény, felgyorsul az üzlet!

Nem pénz kérdése a valós és virtuális világ eredményes összekötése!

p

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!

p

 

Program

9.00– Regisztráció a videóközvetítési felületre jelszóval aznap és még 6 napig

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető

9.35–10.00 A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a szép új világban!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.

10.00–10.25 Kiterjesztett valóság? Virtuális valóság? Milyen eszközöket és platformokat használhatsz már most a virtuális üzlethez?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

10.25–10.45 Bankolás, pénzügyek intézése, pénzügyi folyamataink irányítása időigény nélkül.
Mózes Tamás, kkv szegmens menedzser, K&H Bank

10.45–11.05 Ügyfélszolgálat felsőfokon. Kommunikáció az online térben hibrid munkarendben.
Gombár György ügyvezető, Avaya Magyarország Kft.

11.05–11.25 B2B. Ésszel csapjunk a digitális lecsóba! Pontosan mire van nekünk és mire van az ügyfélnek szüksége?
Gyimesi Laci márkatanácsadó, Brandesfiú, brandesfiu.hu

 

11.25–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

 

11.50–12.15 Szükségből előny. A digitális csatorna egyik napról a másikra kizárólagossá vált. Az Euronics tapasztalatai és tanulságai.
Fazekas Bálint ügyvezető, Euronics

12.15–12.40 Értékeink az erősségeink a virtuális térben is. Egy offline szervezet online tapasztalatai.
Lakatosné Lukács Zsuzsanna  elnök, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány

12.40-13.00 Szoftverrobotok az emberek szolgálatában. Érted dolgoznak, nélküled!
Nagy-Imecs Péter ügyvezető, Goodroid-Goodwill Srl, Kolozsvár

13.00–13.20 Mérd, értsd, változtass! Az ember és szoftver az adatvezérelt vállalatvezetés hajnalán.
Nagy Eszter ügyvezető igazgató, Crosssec Solutions Kft.

 

p

13.20–13.40 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

 

13.40–14.05 A kriptopénzzel történő fizetés jelene és jövője a gyakorlatban.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

14.05–14.30 Milyen a profi online tárgyalástechnika? 5 tipp a digitális testbeszéd elsajátítására.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

14.30–14.55 Az ember az email cím mögött. Ügyfélközpontú email marketingben rejlő lehetőségek a pandémia után is.
Párkányi Anna hírlevél és automatizálás divízió vezető, HD marketing,

 

 

14.55– Konferencia visszanézése és előadókkal konzultáció további 6 napon keresztül.

Figyelem!

Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség 7 napon át a videóközvetítés felületén, az előadók fotója alatt. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!

Az élő videókonferencia részvételi díja 12.000 Ft + áfa

button_regisztracio

p

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen).
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig használatát.

 rendezok

Szakmai támogatók:

kiemelt szakmai partner_opten1

szakmai-partnerek-1-1

szakmai2

mediatamogatok

 

Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

További konferenciák

Cégöröklés

okt
07

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)