Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025

Lesz felpattanás?

2025. május 8.

Budapest, Sugár Üzletközpont

Tematika nyomtatása

Új világban új cégvezetési hozzáállásra, képességekre van szükség. Aki ezt felismeri és alkalmazkodik a kiszámíthatatlanná, hektikussá változott környezethez, az a nehéz időkben is megtalálja az utat a sikerhez.

A 10. Cégvezetők Csúcstalálkozójának középpontjában az üzleti döntéshozók képességeinek irányváltása áll. Győzik-e a változások iramát, tudnak-e a megszokott, stabil rendszerek bedőlése közepette kialakítani mikrovilágukban, cégükben a stabilitást, a fejlődést?

Sok vállalatvezető megszólal. Őszintén feltárják egymásnak a nehézségeiket, dilemmáikat és a sikeres megoldásaikat.  Sok gyakorlat szülte egyedi tudás hangzik el a kiszámíthatatlan gazdálkodási környezet újmódi kezeléséhez.

A nap végén az üzleti kapcsolatok erősítésével törődnek a résztvevő vállalatvezetők. A Networking programra érdemes feliratkozni!

Kis-, közepes és nagyvállalatok tulajdonosait, ügyvezetőit, vezérigazgatóit, döntéshozóit várjuk a Cégvezetők 10. Csúcstalálkozójára. Tanuljunk egymástól! A kapcsolatépítés lehetőségét se hagyjuk ki!

(P)

Early bird kedvezménnyel indulunk!

Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025

Lesz felpattanás?

 

Az üzleti szektor döntéshozóinak éves találkozója

Konferencia – Kiállítás – Networking

 

Időpont: 2025. május 8. csütörtök. 9.00–17.30

Helyszín: Budapest, Sugár Mozi, Spielberg és Coppola terem

 

Állnak a beruházások. Kiszáradt a gazdaság. Kinek van lépéselőnye?

Instabillá vált rendszerek összeomlás alatt. Közben születik az új.

Mit hoz a jövő? Amit mi kialakítunk? Merre menjünk? Beszéljük meg!

 

Csak helyszíni részvétel! Az előadók prezentációi utólag letölthetők.

A nap végén különdíjas, moderált Networking program. Max. 40 fő.

 

Délelőtti Program

Plenáris ülés

9.00–9.10 Demcsák Mária moderátor felvezetője

9.10–9.30 A kkv-k fejlesztési és támogatási lehetőségei. Szerepük a gazdaságban.
Szabados Richárd kis- és középvállalkozások fejlesztéséért és technológiáért felelős államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

9.30–9.50 Gazdasági döntéshozatal politikai és nem-gazdasági kockázatok özönében.
Bod Péter Ákos professzor emeritus, az MTA doktora

9.50–10.10 A kereskedelmi és iparkamarák tennivalói a gazdaság fellendítésében.
Balog Ádám általános alelnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

10.10–10.30 A befektetők várható mozgásiránya globális és helyi viszonylatban. A hazai vállalatok tőkenövelésének esélyei.
Oszkó Péter Managing Partner, OXO Holdings

10.30–10.50  Nehéz a helyzet! Az éghajlatváltozás minden üzleti tervet boríthat!
Ürge-Vorsatz Diána a CEU professzora, az ENSZ Kormányközi Éghajlatvédelmi Testületének (IPCC) alelnöke

 

10.50–11.20 Kávészünet. Kiállítás megtekintése

 

11.20–11.40 A technológia uralma a gazdaság felett.
Tálos Péter alelnök, Foxconn Csoport

11.40–12.00 A vagyon biztonságba helyezése és az arany árfolyamának felemelkedése
Juhász Kristóf cégvezető, CONCLUDE Zrt.

12.00–12.20 A szellemi vagyon diadala a fizikai vagyon felett. Legyünk tisztában az értékeinkkel!
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System

12.20–12.40 KKV és nagyvállalati szektor – különböző méret különböző kihívások.
Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató, Opten Kft.

12.40–13.00 ESG kihívás a vállalatirányításban.
Kelemen Viktor District Sales&Marketing Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.

13.00–13.50 Ebédszünet. Kiállítás megtekintése

 

Délután Program

13.50– 16.20 1. Szekció – Spielberg Terem

 

13.50–15.10 Pódiumbeszélgetés: Ki hogyan oldotta meg? Merre tovább?

Csak a kiszámíthatatlanság a biztos! Stratégia, cégszervezet, technológia folyamatos újratervezésben. Sikeresen vezetni munkaerő, beruházás és támogatás hiányában! Hogyan tovább?

Felvezető előadás:

Növekedési tartalék a hatékonyság növelésében.

Csepregi Ottó tulajdonos-vezérigazgató, 3rdGEN Zrt.

A pódiumbeszélgetés további résztvevői (5-5 perces bemutatkozóval):

Szabó Nándor ügyvezető, Globus Konzervipari Zrt.

Sándor Gergely ügyvezető, Viador Átrium Stúdió Kft.

Szabó Zoltán ügyvezető, Ghibli Kft.

Kelemen Viktor District Sales&Marketing Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.

Kapcsolódó elődadások

15.10–15.25 Te tudod, mennyit ér a tudás?
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System

15.25–15.40 Időtálló értékek.
Juhász Kristóf cégvezető, CONCLUDE Zrt.

15.40–16.00 Magyar vállalatok 2030. A  hazai környezet kihívásai és előlépési stratégiák.
Szendrői Gábor, az MGYOSZ és az IMAP nemzetközi kapcsolatok elnökségi tagja

 

13.50–16.20 2. Szekció –CoppolaTerem

 

13.50–15.10 Pódiumbeszélgetés: Szemünk előtt alakul át a világ. Nekünk is változni kell!

Milyen gondolkodásmód-váltáson kell vezetőként keresztül menni az új világrend egyre gyorsabb és kiszámíthatatlanabb kihívásai közepette?

Felvezető előadás:

Új világrend alakul a szemünk előtt. Segít a megértés, elfogadás.
Borbély László szervezetfejlesztési, vezetési tanácsadó, SPA Tudásbázis Kft.

A pódiumbeszélgetés további résztvevői (5-5 perces bemutatkozóval):

Macher Márta vezérigazgató, Macher Zrt.

Rácz László ügyvezető, Szelence Ipari Megoldások Kft.

Rónaszéki Péter ügyvezető, FORTIX Consulting Kft. 

Árváné Dr. Ványi Georgina ügyvezető, Emberfejlesztés Kft.

 

Kapcsolódó előadások

15.10–15.30 A stratégia a legnagyobb tőkéd! Hogyan lehet felkészülni a váratlanra?
Árváné Dr. Ványi Georgina ügyvezető, Emberfejlesztés Kft.

15.30–16.00 Vagyon, hűség, jövőkép. A magánvagyon-építés és lojalitásprogramok új logikája.
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis Z Kft.

16.00– 16.10 Fenntartható társadalmi vállalkozás Kastélyosdombón.
Gabnay Ágnes, az Ökumenikus Segélyszervezet Társadalmi vállalkozásai vezetője

 

16.30–17.30 Networking különprogram  – Coppola terem.

A műsorvezető által irányított programban a konferenciára és a Networking különprogramra együtt jegyet váltott vendégek vehetnek részt. A networking program délután 16.10–től 17.10-ig tart. A pulpitusra felszólítottaknak max. 2 percük van a céges bemutatkozásra. A bemutatkozók névjegyeit előre bekérjük és névjegyalbumba szerkesztve a konferenciára regisztrációkor kézbe adjuk. A bemutatkozások után a kapcsolatfelvétel egyéni, kötetlen. A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő. A névjegyeket utólag is elküldjük a networkingre bejelentkezetteknek.

(P)

 

A KIEMELT rendezvény csak helyszínes részvételű!

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2025 1. féléves konferenciáira!

Tavasszal 7 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29% kedvezmény!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek  

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel

2. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel + Networking

1. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

24000 Ft + áfa

Lazy bird

18000 Ft + áfa

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szekcióprogramok, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • A kiállítók beváltható kuponokkal, ajándék tanácsadással stb. várják a résztvevőket.
  • Frissítő italok, pogácsa a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel + Networking

Regisztrációs díj:

30000 Ft + áfa

Lazy bird

24000 Ft + áfa

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szekcióprogramok, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • A kiállítók beváltható kuponokkal, ajándék tanácsadással stb. várják a résztvevőket.
  • A Networking Programra regisztráltaknak plenáris 2 perces bemutatkozási lehetőség a többi résztvevőnek. A bemutatkozók névjegyeit a helyszínen kézbe adjuk, utólag is elküldjük.
  • Frissítő italok, pogácsa a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás