Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025
Lesz felpattanás?
Új világban új cégvezetési hozzáállásra, képességekre van szükség. Aki ezt felismeri és alkalmazkodik a kiszámíthatatlanná, hektikussá változott környezethez, az a nehéz időkben is megtalálja az utat a sikerhez.
A 10. Cégvezetők Csúcstalálkozójának középpontjában az üzleti döntéshozók képességeinek irányváltása áll. Győzik-e a változások iramát, tudnak-e a megszokott, stabil rendszerek bedőlése közepette kialakítani mikrovilágukban, cégükben a stabilitást, a fejlődést?
Sok vállalatvezető megszólal. Őszintén feltárják egymásnak a nehézségeiket, dilemmáikat és a sikeres megoldásaikat. Sok gyakorlat szülte egyedi tudás hangzik el a kiszámíthatatlan gazdálkodási környezet újmódi kezeléséhez.
A nap végén az üzleti kapcsolatok erősítésével törődnek a résztvevő vállalatvezetők. A Networking programra érdemes feliratkozni!
Kis-, közepes és nagyvállalatok tulajdonosait, ügyvezetőit, vezérigazgatóit, döntéshozóit várjuk a Cégvezetők 10. Csúcstalálkozójára. Tanuljunk egymástól! A kapcsolatépítés lehetőségét se hagyjuk ki!
(P)
Early bird kedvezménnyel indulunk!

Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025
Lesz felpattanás?
Az üzleti szektor döntéshozóinak éves találkozója
Konferencia – Kiállítás – Networking
Időpont: 2025. május 8. csütörtök. 9.00–17.30
Helyszín: Budapest, Sugár Mozi, Spielberg és Coppola terem
Állnak a beruházások. Kiszáradt a gazdaság. Kinek van lépéselőnye?
Instabillá vált rendszerek összeomlás alatt. Közben születik az új.
Mit hoz a jövő? Amit mi kialakítunk? Merre menjünk? Beszéljük meg!
Csak helyszíni részvétel! Az előadók prezentációi utólag letölthetők.
A nap végén különdíjas, moderált Networking program. Max. 40 fő.
Délelőtti Program
Plenáris ülés
9.00–9.10 Demcsák Mária moderátor felvezetője
9.10–9.30 A kkv-k fejlesztési és támogatási lehetőségei. Szerepük a gazdaságban.
Szabados Richárd kis- és középvállalkozások fejlesztéséért és technológiáért felelős államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
9.30–9.50 Gazdasági döntéshozatal politikai és nem-gazdasági kockázatok özönében.
Bod Péter Ákos professzor emeritus, az MTA doktora
9.50–10.10 A kereskedelmi és iparkamarák tennivalói a gazdaság fellendítésében.
Balog Ádám általános alelnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
10.10–10.30 A befektetők várható mozgásiránya globális és helyi viszonylatban. A hazai vállalatok tőkenövelésének esélyei.
Oszkó Péter Managing Partner, OXO Holdings
10.30–10.50 Nehéz a helyzet! Az éghajlatváltozás minden üzleti tervet boríthat!
Ürge-Vorsatz Diána a CEU professzora, az ENSZ Kormányközi Éghajlatvédelmi Testületének (IPCC) alelnöke
10.50–11.20 Kávészünet. Kiállítás megtekintése
11.20–11.40 A technológia uralma a gazdaság felett.
Tálos Péter alelnök, Foxconn Csoport
11.40–12.00 A vagyon biztonságba helyezése és az arany árfolyamának felemelkedése
Juhász Kristóf cégvezető, CONCLUDE Zrt.
12.00–12.20 A szellemi vagyon diadala a fizikai vagyon felett. Legyünk tisztában az értékeinkkel!
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System
12.20–12.40 KKV és nagyvállalati szektor – különböző méret különböző kihívások.
Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató, Opten Kft.
12.40–13.00 ESG kihívás a vállalatirányításban.
Kelemen Viktor District Sales&Marketing Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.
13.00–13.50 Ebédszünet. Kiállítás megtekintése
Délután Program
13.50– 16.20 1. Szekció – Spielberg Terem
13.50–15.10 Pódiumbeszélgetés: Ki hogyan oldotta meg? Merre tovább?
Csak a kiszámíthatatlanság a biztos! Stratégia, cégszervezet, technológia folyamatos újratervezésben. Sikeresen vezetni munkaerő, beruházás és támogatás hiányában! Hogyan tovább?
Felvezető előadás:
Növekedési tartalék a hatékonyság növelésében.
Csepregi Ottó tulajdonos-vezérigazgató, 3rdGEN Zrt.
A pódiumbeszélgetés további résztvevői (5-5 perces bemutatkozóval):
Szabó Nándor ügyvezető, Globus Konzervipari Zrt.
Sándor Gergely ügyvezető, Viador Átrium Stúdió Kft.
Szabó Zoltán ügyvezető, Ghibli Kft.
Kelemen Viktor District Sales&Marketing Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.
Kapcsolódó elődadások
15.10–15.25 Te tudod, mennyit ér a tudás?
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System
15.25–15.40 Időtálló értékek.
Juhász Kristóf cégvezető, CONCLUDE Zrt.
15.40–16.00 Magyar vállalatok 2030. A hazai környezet kihívásai és előlépési stratégiák.
Szendrői Gábor, az MGYOSZ és az IMAP nemzetközi kapcsolatok elnökségi tagja
13.50–16.20 2. Szekció –CoppolaTerem
13.50–15.10 Pódiumbeszélgetés: Szemünk előtt alakul át a világ. Nekünk is változni kell!
Milyen gondolkodásmód-váltáson kell vezetőként keresztül menni az új világrend egyre gyorsabb és kiszámíthatatlanabb kihívásai közepette?
Felvezető előadás:
Új világrend alakul a szemünk előtt. Segít a megértés, elfogadás.
Borbély László szervezetfejlesztési, vezetési tanácsadó, SPA Tudásbázis Kft.
A pódiumbeszélgetés további résztvevői (5-5 perces bemutatkozóval):
Macher Márta vezérigazgató, Macher Zrt.
Rácz László ügyvezető, Szelence Ipari Megoldások Kft.
Rónaszéki Péter ügyvezető, FORTIX Consulting Kft.
Árváné Dr. Ványi Georgina ügyvezető, Emberfejlesztés Kft.
Kapcsolódó előadások
15.10–15.30 A stratégia a legnagyobb tőkéd! Hogyan lehet felkészülni a váratlanra?
Árváné Dr. Ványi Georgina ügyvezető, Emberfejlesztés Kft.
15.30–16.00 Vagyon, hűség, jövőkép. A magánvagyon-építés és lojalitásprogramok új logikája.
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis Z Kft.
16.00– 16.10 Fenntartható társadalmi vállalkozás Kastélyosdombón.
Gabnay Ágnes, az Ökumenikus Segélyszervezet Társadalmi vállalkozásai vezetője
16.30–17.30 Networking különprogram – Coppola terem.
A műsorvezető által irányított programban a konferenciára és a Networking különprogramra együtt jegyet váltott vendégek vehetnek részt. A networking program délután 16.10–től 17.10-ig tart. A pulpitusra felszólítottaknak max. 2 percük van a céges bemutatkozásra. A bemutatkozók névjegyeit előre bekérjük és névjegyalbumba szerkesztve a konferenciára regisztrációkor kézbe adjuk. A bemutatkozások után a kapcsolatfelvétel egyéni, kötetlen. A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő. A névjegyeket utólag is elküldjük a networkingre bejelentkezetteknek.
(P)
A KIEMELT rendezvény csak helyszínes részvételű!
Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2025 1. féléves konferenciáira!
Tavasszal 7 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29% kedvezmény!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások
Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
PP Konferenciaközpont Kft.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24.
Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek
1. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel
2. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel + Networking
1. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel
Regisztrációs díj:
24000 Ft + áfa
Lazy bird
18000 Ft + áfa
A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:
- Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szekcióprogramok, szakmai beszélgetések).
- Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
- Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
- A kiállítók beváltható kuponokkal, ajándék tanácsadással stb. várják a résztvevőket.
- Frissítő italok, pogácsa a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
2. Cégvezetők Csúcstalálkozója 2025 - Helyszínen személyes részvétel + Networking
Regisztrációs díj:
30000 Ft + áfa
Lazy bird
24000 Ft + áfa
A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:
- Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szekcióprogramok, szakmai beszélgetések).
- Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
- Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
- A kiállítók beváltható kuponokkal, ajándék tanácsadással stb. várják a résztvevőket.
- A Networking Programra regisztráltaknak plenáris 2 perces bemutatkozási lehetőség a többi résztvevőnek. A bemutatkozók névjegyeit a helyszínen kézbe adjuk, utólag is elküldjük.
- Frissítő italok, pogácsa a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2025 – Pécs
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. május 22.
Pécs, Pécsi Kereskedelmi Központ, Majorossy Imre utca 36.

X-faktor – A hiányzó láncszem
Építsd fel magadat!
2025. május 15.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt 99. 6. emelet

Kiút az energiacsapdából!
Best of energy!
2025. április 24.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
