Munkaerő – 2020. Újraértelmezve!

A home-office diadala

Időpont: 2020. október 01. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Idén a munkaerő konferencia fókuszában a home-office diadala és az Y- és Z-generációk integrálásának feladata áll.

Hittük volna még év elején, hogy a súlyos munkaerőhiányból egy csapásra  munkaerő-felesleg, csökkentett munkaidő, elbocsátási kényszer lesz?  S már nem kell félni attól, hogy elhagynak a legjobb dolgozóid, mert máshol több bért kapnak?  Egy biztos: a vírus jön-megy, de a home-office marad. Rohamtempóban folytatódik a digitalizáltság erősítése, emiatt a cégszervezetek átszabása. Új otthoni cafeteria- és béren kívüli juttatási megoldások születnek, s készül a távmunka újszabályozása.  A munkaerő-felesleggel szemben megjelent a digitális virtuózok, az Y- és Z-generáció iránti tömeges munkaerőigény. Más kultúrájuk, motivációik miatt beintegrálásuk új vezetői, HR-es képességeket igényel.

Gigászi feladatok előtt a cégek: egyszerre kell a működőképességet és az újrakezdést garantáló tudással rendelkező munkaerőt megtartani és a nélkülözhetetlenné vált digitális virtuózokat, az Y- és Z- generációt motiválttá tenni.

Várjuk azokat a kkv-vezetőket, akiknek nagy kihívást jelent a munkaerőprobléma megoldása, s keresik a működőképesség alapjait megszilárdító új megoldásokat, módszereket. Szakértő előadóink sok javaslattal, tanáccsal és a gyakorlat szülte kreatív megoldásokkal készülnek.

fejlec_800x210

Munkaerő – 2020. Újraértelmezve!

A home-office diadala

Munkáltatók Országos Tanácskozása

 

Időpont: 2020. október 1. csütörtök, 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (helyszíni vagy videófelvétel)

 

A vírus jön-megy, a home-office marad. Új távmunkaszabályok.

Otthoni munkavégzéshez kreatív cafeteria és bérezési megoldások

Az Y- és Z-generáció digitális virtuozitása nélkül már nem megy a céged?

 

 Választhatsz helyszín és videónézés között.

Figyelem! A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.

A résztvevők között menedzserszűrés programot sorsolunk ki!

P

Program

9.00–  Regisztráció 

9.30–10.00 Munkaerő-megtartás és a digitális képzettségűek foglalkoztatásának támogatása 2020-ban.
Hágen Tímea Katalin főosztályvezető, Információs és Technológiai Minisztérium Foglalkoztatási Szolgálat

10.00–10.25 A munkaadók tévhite az  Y- és Z-generációs munkavállalókról. Mindketten mást várnak el a másiktól.
Zsabka Zsolt alelnök, BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara)

10.25–10.50 Változtassuk meg gyökeresen a cég HR-technikáit és módszereit!
Szűts Ildikó elnök, OHE

10.50–11.20 Új távmunka-szabályozás. Ki fizeti az otthoni villanyszámlát és a biztosítást?
Dr. Gera Dániel ügyvéd, munkajogi csoportvezető, Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda

 

11.20–11.50. Konzultáció az előadókkal, kávészünet

 

11.50–12.15 Vírusálló pénztárak. Digitalizációs kihívások
Dr. Kravalik Gábor főtitkár, ÖPOSZ

12.15–12.40 Karanténtörténetek egy generációs kommandós szemével.
Századosné Lerf Andrea
Employer Branding és CSR szakértő, Egis Gyógyszergyár

12.40–13.05 Kompetencia dolorosa – vezetés pandémia időkben. Motivációs eszköztár újratöltve!
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

13.05–13.30 Jön a Z generáció! – Kik ők és mit akarnak? Gondolatébresztő HR-eseknek
Varga István László digitalizációért felelős igazgató, és Varga Bonifác Péter ügyvezető, Manta Digitál Marketing.

 

13.30–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

pp

14.00–14.25 Objektív teljesítményértékelés és kontrolling a home office-ban. Olcsóbb vagy drágább?
Dr. Forgács Tamás elnök, Magyar Távmunka Szövetség

14.25–14.50 Miért tartják meg a home-office-t a cégek? Béremelés nincs napirenden.
Kökény Roland kkv-szegmens marketing főosztályvezető, K&H

14.50–15.10  #Ittvagyunkegymásnak – Munkavállalói élmény és közösség home office-ban.
Müller Diána,
 a Telenor Magyarország Zrt. szervezetfejlesztési vezetője 

15.10–15.30 Az otthoni munkavégzés pszichés hatásai.
Szatmáriné Balogh Mária munka és szervezet szakpszichológus, Convictus-Consult Kft.

 

15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

10 témában 140 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa


Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 


p



Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

További konferenciák