Munkaerő – 2020. Újraértelmezve!

A home-office diadala

Időpont: 2020. október 01. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Idén a munkaerő konferencia fókuszában a home-office diadala és az Y- és Z-generációk integrálásának feladata áll.

Hittük volna még év elején, hogy a súlyos munkaerőhiányból egy csapásra  munkaerő-felesleg, csökkentett munkaidő, elbocsátási kényszer lesz?  S már nem kell félni attól, hogy elhagynak a legjobb dolgozóid, mert máshol több bért kapnak?  Egy biztos: a vírus jön-megy, de a home-office marad. Rohamtempóban folytatódik a digitalizáltság erősítése, emiatt a cégszervezetek átszabása. Új otthoni cafeteria- és béren kívüli juttatási megoldások születnek, s készül a távmunka újszabályozása.  A munkaerő-felesleggel szemben megjelent a digitális virtuózok, az Y- és Z-generáció iránti tömeges munkaerőigény. Más kultúrájuk, motivációik miatt beintegrálásuk új vezetői, HR-es képességeket igényel.

Gigászi feladatok előtt a cégek: egyszerre kell a működőképességet és az újrakezdést garantáló tudással rendelkező munkaerőt megtartani és a nélkülözhetetlenné vált digitális virtuózokat, az Y- és Z- generációt motiválttá tenni.

Várjuk azokat a kkv-vezetőket, akiknek nagy kihívást jelent a munkaerőprobléma megoldása, s keresik a működőképesség alapjait megszilárdító új megoldásokat, módszereket. Szakértő előadóink sok javaslattal, tanáccsal és a gyakorlat szülte kreatív megoldásokkal készülnek.

fejlec_800x210

Munkaerő – 2020. Újraértelmezve!

A home-office diadala

Munkáltatók Országos Tanácskozása

 

Időpont: 2020. október 1. csütörtök, 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (helyszíni vagy videófelvétel)

 

A vírus jön-megy, a home-office marad. Új távmunkaszabályok.

Otthoni munkavégzéshez kreatív cafeteria és bérezési megoldások

Az Y- és Z-generáció digitális virtuozitása nélkül már nem megy a céged?

 

Szeptember 21. hétfő az earlybird utolsó napja. Siess! Választhatsz helyszín és videónézés között.

Figyelem! A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.

A résztvevők között menedzserszűrés programot sorsolunk ki!

P

Program

9.00–  Regisztráció 

9.30–10.00 Munkaerő-megtartás és a digitális képzettségűek foglalkoztatásának támogatása 2020-ban.
Hágen Tímea Katalin főosztályvezető, Információs és Technológiai Minisztérium Foglalkoztatási Szolgálat

10.00–10.25 A munkaadók tévhite az  Y- és Z-generációs munkavállalókról. Mindketten mást várnak el a másiktól.
Zsabka Zsolt alelnök, BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara)

10.25–10.50 Változtassuk meg gyökeresen a cég HR-technikáit és módszereit!
Szűts Ildikó elnök, OHE

10.50–11.20 Új távmunka-szabályozás. Ki fizeti az otthoni villanyszámlát és a biztosítást?
Dr. Gera Dániel ügyvéd, munkajogi csoportvezető, Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda

 

11.20–11.50. Konzultáció az előadókkal, kávészünet

 

11.50–12.15 Béremelés helyett. A home-office-cafeteria kreatív megoldásai.  Béren kívüli juttatások teljes átszabás alatt.
Dr. Kravalik Gábor főtitkár, ÖPOSZ

12.15–12.40 Karanténtörténetek egy generációs kommandós szemével.
Dr. András Klára HR-igazgató, Egis Gyógyszergyár

12.40–13.05 Kompetencia dolorosa – vezetés pandémia időkben. Motivációs eszköztár újratöltve!
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

13.05–13.30 Jön a Z generáció! – Kik ők és mit akarnak? Gondolatébresztő HR-eseknek
Varga István László digitalizációért felelős igazgató, és Varga Bonifác Péter ügyvezető, Manta Digitál Marketing.

 

13.30–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

pp

14.00–14.25 A home office szervezési és emberi költségei. Mennyivel olcsóbb az otthoni munkavégzés?
Forgács Tamás elnök, Magyar Távmunka Szövetség

14.25–14.50 Miért tartják meg a home-office-t a cégek? Béremelés nincs napirenden.
Kökény Roland kkv-szegmens marketing főosztályvezető, K&H

14.50–15.10 A Telenor Home-office-os gyakorlata.
Müller Diána
, Telenor (egyeztetés alatt)

15.10–15.30 Az ember szociális és társas lény. Az otthoni munkavégzés pszichés ártalmai.
Szatmáriné dr. Balogh Mária szervezeti tanácsadó, coach és tréner Convictus-Consult Kft.

 

15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal

 

Szeptember 21. hétfő az earlybird utolsó napja. Siess!

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

10 témában 140 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa


Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 


p



Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:
Kupon kód:

Fizetendő összeg:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Smart Company-2020

okt
21

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)