Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2020. Pályázatra felkészítés

Időpont: 2020. szeptember 22. , Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 2.em.

Várjuk feltétlenül, ha meg szeretné tudni, melyek azok a tettek, cselekedetek, konkrétumok, melyek bizonyítják az Ön cégének etikusságát, tisztességét, felelős jelenlétét szűkebb, tágabb környezetében?  Mely szempontok szerint ítéli oda a díjat az eddigi díjazottakból álló zsűri? Hogyan építse fel pályázatát? Milyen hangsúlyokra térjen ki feltétlenül?

Nincs egzakt normarendszere az etikusságnak, tisztességes üzleti magatartásmódnak. De mégis vannak nagyon is egyértelmű szempontrendszerek, gyakorlatok, és folyamatosan változó egyre magasabb etikai szintek, elvárások, pontos jelzőrendszerek. A konzultáció segítségével rájuk fog ismerni saját cégében!

 

Nyomtatott

Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2020.  Pályázatra felkészítés

 

Időpont: 2020. szeptember 22. 13.30–16.00

Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

 

Mely írott vagy íratlan normáknak felel meg az etikus cég?

Lehet, hogy az ön cége „egyszerűen” csak tisztességes, felelős, emberi?

A konzultáció után meggyőződhetnek, érdemes-e a cégnek pályázni a díjért.

p

A konzultációt tartja: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója

 

A konzultáció részvételi díja: 24 000 Ft + áfa

A konzultáció helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon,
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők fogyasztását.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a konzultációra jelentkezők élő távelőadást hallgathatnak meg, ahol a konzultáció biztosított. 

p

button_jelentkezem-a-konzultaciora

Mielőtt regisztrálna a konzultációra, feltétlenül jelölje saját cégét a díjra!

 

Az önjelölési feltételekről részletesen itt tájékozódhat!

 

Az üzleti etikai díjról, a jelölés és pályázat benyújtásának feltételiről

Az Üzleti Etikai Díjat idén 21. alkalommal adják át az alapítók. Mindmáig 104 cég büszkélkedhet az etikus jelzővel és a díjjal.

A Díjátadó Gála időpontja: 2020. november 26. (Budapest)

A jelölés határideje: szeptember 17.

A jelölés elfogadása és visszajelzés a pályázatra felkérésről: 2 napon belül.

A pályázatok beadási határideje: október 14.

Siessen a jelöléssel! Pályázatot csak a jelölés elfogadást és a pályázati feltételeket tartalmazó levéllel rendelkezőktől fogadunk el!

 

Résztvevőket korlátozott számban fogadunk!

 

További információk:

06 (1) 239-8401                         ued@ppkonferencia.hu

 

Részvételi díj

A konzultáció részvételi díja24 000 Ft + áfa

A konzultáció helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon,

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők fogyasztását.


FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a konzultációra jelentkezők élő távelőadást hallgathatnak meg, ahol a konzultáció biztosított. 

Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondást csak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konzultáció dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni,akár távelőadásban csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konzultáción, illetve a távelőadást a rendezvény napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 2.em.

The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 2.em.

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Smart Company-2020

okt
21

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)