Szervezetfejlesztési trendek – 2022

Most megdőlhet a cég, ha nem stabilizáljuk!

Időpont: 2022. szeptember 15. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Ne várjuk meg, míg a teljes profitot elviszi az infláció! Készítsük fel a vállalat szervezetét a megpróbáltatásokra!
Most olyan világot élünk, amelyben az eddig jól működő, stabil globális és helyi rendszerek sorra megdőlnek, instabillá válnak. Ez a veszély a cégünket sem kerülheti el. Percenként újabb és újabb katasztrófahelyzetekkel találhatjuk szembe magunkat. A károk gyors elhárítása közben már kezdjük el a felkészülést a váratlan külső csapásokra, a cég szervezetét a lehető leggyorsabban stabilizáljuk, állítsuk katasztrófaálló üzemmódba. Ha nem tesszük, törvényszerűen bekeletkezik a káosz.
3 területen kell az alappilléreket megerősítenünk: 1. Bevételnöveléssel és költségcsökkentéssel, hatékonyságjavítással. 2. A szervezet rugalmasságának, változásképességének, rezilienciájának erősítésével. 3. A humán erőforrások, a menedzsment és a vállalati kultúra paradigmaváltásával.
Ha tudatosan készülünk rá, sikerülni fog! Mit tegyünk másként?

A Szervezetfejlesztés – 2022 konferencián sok-sok gyakorlati tennivaló, azonnal hasznosítható tudás, jó tanács hangzik el a legjobb szakemberek tolmácsolásában, melyből minden kkv-döntéshozó töltekezni tud.

800x210

Szervezetfejlesztési trendek – 2022

Most megdőlhet a cég, ha nem stabilizáljuk!

 

Időpont: 2022. szeptember 15. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín személyesen résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Távolról résztvevőknek interneten keresztül jelszóval.

 

Nagy veszélyben van a céged a stabil külső rendszerek összeomlása miatt?

3 területen kell azonnal megerősíteni a vállalat alappilléreit!

Tudatosan építsünk folyamatos külső katasztrófákat álló szervezetet!

p

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

p

Kiemelt témák

Honnan ismerjük fel a rendszer stabilitásának megbomlását? A stabil és az instabil szervezet működési jellemzői.

Ássunk mélyre a vállalati szervezetben. A rendszeres átvilágítás, folyamatos kontroll, mérés, diagnosztizálás szerepe a döntéshozatal gyorsaságára.

Válságterv helyett stabilitási terv! Katasztrófahelyzetekre válasz: elhárítás, felkészülés, megelőzés. Fordítsuk meg!

Mikor érdemes más ország működési környezetét választani? Más devizanemre áttérni?  

  1. Inflációra válasz – több bevétel:

Áthárítás saját fogyasztóinkra, ha tudjuk, vagy/és piacnövelés. Csak tisztességesen!

Marketing és értékesítés összekapcsolása, szerepük erősítése.

Inflációra válasz – költségcsökkentés a hatékonyság javításával a gazdálkodásban (tárjuk fel a tartalékokat!):  

Drága hitelek kiváltása olcsóbbakkal. A fejlesztéseket tovább kell folytatni!!!

Energiaspórolás fejlesztéssel, racionalizálással.

Adóoptimalizálásban és társasági formaváltásban sok tartalékot találhatunk!  

Ingatlanjainkkal, vagyonunkkal gazdálkodjunk okosan!  Használjuk ki a kihasználatlant!

Vezessünk be hatékony munkaszervezési módszereket! Nagyon sok tartalék van benne.

  1. Szervezetfejlesztése minden területen:

Új technológiai újdonságok bevezetésében a komplex, összekapcsolt rendszerekben gondolkodjunk!

Csökkentsük a vállalati szervezet kitettségét szervezéssel, alapanyag-, technológia- és ügyfélváltással!

Térjünk át sürgősen adatvezérelt cégirányításra! Ezzel gyorsítjuk a döntéshozatalt.

Hogyan csoportosíthatjuk át költségeinket robotok segítségével?

  1. A humán és menedzsment erőforrások, a vállalati kultúra gyökeres átalakítása:

Új menedzsmenti gondolkodásra, hozzáállásra van szükség. Megújulás de merre?

Az emberek és a szervezet változásképességének fokozása, a reziliencia kifejlesztése a vállalatnál. Hogyan oldjuk meg?

Új szervezeti kultúrára váltás. Új paradigmákat kell találnunk és követnünk. Mi a helyes irány?

Csak mentálisan és testi szinten is egészséges munkatársakkal lehetünk sikeresek! Jól tervezett egészségügyi juttatások.

Új HR-szemlélet és gyakorlat a munkatársak megtartásában.

 

Felkért előadók

Balázs Iván egészségbiztosítási szakértő, Balazsivan.hu, Békési Gábor HR vezetési tanácsadó, egyetemi mesteroktató (BGE), Borbély László szervezetfejlesztő, üzleti coach, S.P.A. Tudásbázis Kft., Csaposs Noémi, az OHE elnökségi tagja, Jagodics Tamás CEO, Cégmenedzser Szoftver Kft.,Kardos Gábor értékesítési menedzser, Goodroid Kft.,  Fekete Attila ügyvezető, vezető ISMS auditor, igazságügyi szakértő, ProCons Kft., Földi Miklós Dániel reklámpszichológus, neurokommunikációs szakértő, Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting Kft., Krausz Zoltán vállalatépítési szakértő, Vállalatépítés.hu, Noszkay Erzsébet egyetemi tanár, a VOE tiszteletbeli elnöke, Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt., és még sokan mások…

p

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

p

Részvételi lehetőségek és díjak a hibrid konferencián (helyszíni és távoli részvétel)

  1. Helyszínen személyes részvétel
  2. Távoli részvétel (videóközvetítésen keresztül)
  3. Kombinált részvétel (helyszín és utólagos videómegtekintés)
  1. Helyszínen személyes részvétel  díja

Regisztrációs díj: 15 500 Ft + áfa 

Earlybird kedvezményes díj (10 nappal korábbi időtartamig) 13 500 Ft + áfa  

Grátisz! Az előadókkal személyes szakmai konzultáció a helyszínen.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.) 

 

  1. Távoli részvétel díja

Regisztrációs díj: 17 500 Ft + áfa 

Earlybird kedvezményes díj (10 nappal korábbi időtartamig) 15 500 Ft + áfa  

Grátisz! A konferencia élő videóközvetítése aznap és a szerkesztett videófilm még további 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető.  

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:  

– Élő videókonferenciába bekapcsolódás aznap, illetve utána még 6 napon keresztül a videófilm megtekintése. 
– Előadókkal szakmai konzultáció emailen keresztül.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez. (A részvételi díj tartalmazza a videotechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!) 

 

  1. Kombinált részvétel  (helyszíni és videófilm) díja

Regisztrációs díj: 23 500 Ft + áfa 

Earlybird kedvezményes díj (10 nappal korábbi időtartamig) 21 500 Ft + áfa  

Grátisz!  A konferencia szerkesztett videófilmje a konferenciát követő naptól 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető.  

Kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe: 

– Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
– Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
– Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
– Frissítők, szendvicsebéd. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.)
– A konferenciát követő napon megkapott konferencia-videófilm jelszóval megtekintésének joga és az előadókkal emailes konzultáció még 6 napon keresztül. 
– Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.  

button_regisztracio

Figyelem!

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
A változtatások miatt keletkezett jegyárkülönbségeket pluszban nem számoljuk be, csak ha visszatérítés jár.
Erről részletesebben tájékozódhatnak a program kép felett, a „Feltételek” fülre kattintva.

Rendezők:

rendezok

Szakmai támogató:

szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek:

prez. támogató - szerv fejl.

kiemelt szakmai partner_opten1

Szakmai partnerek:

SZP szervezetfejlesztés

Médiatámogatók:

mediatamogatok - szervezetfejl.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.


Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Regisztrációs űrlap

Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Számlázási adatok:
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Adószám*:
- -
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma
Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő:
1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatóinkat itt találja
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

KATA!

aug
18

Élő videókonferencia konzultációval