2022. március 3.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Óriásira nőtt a verseny a gigacégek és kkv-k között a weben. 2022-ben a technológiai fejlesztésben, a vásárlói élmények fokozásában, az egyre gyorsabb vevői kiszolgálásban dől el, ki viszi el a piacot. Az offline kereskedelem újra helyet követel magának. A megoldás egyre inkább az offline és online boltok harmonikus együttműködésében körvonalazódik. Az okosabbak mindkettőt fenntartják, mégpedig új alakzatokban. A két éve tartó pandémia mindenkit – a kereskedőket és a termelőket, szolgáltatókat – átirányított a webes értékesítésre, webáruház üzemeltetésére. A szabályozás és a technológia is rohamléptekben követte a megnövekedett keresletet és kínálatot. A fejlett technológia uralma a webkereskedelemben mára már megkérdőjelezhetetlenné vált. 2022 webáruházi trendjei meglepetéseket is tartogatnak. Időben ismerjük meg, és építsük be azonnal a működésünkbe! A kkv-knak is van esélye a lépéstartásra főként a speciális igények kiszolgálásában. A logisztikai hálózatok, e-piacterek használata, a könnyen és olcsón hozzáférhető webáruházi szoftverek, az automatizált marketing… mind elérhető számukra is. A piaci rések még nem betöltöttek. Várjuk a kkv-döntéshozókat, akik már a pandémia alatt meghozták a döntést, és átirányították a kereskedésüket az online térbe, s a gyorsan változó piaci, technológiai és marketingtrendeket időben meg szeretnék ismerni és beépíteni a gyakorlatukba.
Időpont: 2022. március 3. 9.30–16.50
Helyszín a személyes résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Helyszín a távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.
Hol van esélye a kkv-knak a gyors technológiaváltás versenyében?
Az offline kereskedelem visszaépült az online mellé. Tartsd együtt!
A vásárlók gyorsan akarnak változatos élményeket! Add meg nekik!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
Program
9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre belépés jelszóval
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője
9.35–10.00 E-kereskedelmi helyzetkép 2022: visszarendeződés vagy új növekedési pálya?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital
10.00–10.25 A statikus honlaptól a hiperperszonalizációig. A technikai fejlődés hatása az elektronikus kereskedelemre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary
10.25–10.45 Új vásárlási szokások 2022-ben.
Sági Ferenc kutatási csoportvezető, NRC
10.45–11.05 Előnyös elektronikus fizetési megoldások. A kör bővült.
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway
11.05–11.25 A helyes futárlogisztikai struktúra = versenyelőny.
Takács Mihály ügyvezető, Futár.hu Logisztikai Kft.
11.25–11.55 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.55–12.15 Pénztermelő 2022-es marketingstratégia és marketing eszköztár.
Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.
12.15–12.35 Saját webáruház vagy social shop?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
12.35–12.55 Webáruház tartalom 2.0 – amit a Google is szeret, és ami jól konvertál.
Szabó Csaba Head of SEO, Klikkmánia Kft.
12.55–13.15 Webshopok nemzetközi adózása és a hatékony könyvelési automatizáció kialakítása.
Korponai Babett adószakértő, ICT Európa Finance Zrt.
13.15–13.35 A vevőid már várnak! Hogyan légy sikeres külföldön?
Kiss Zsolt üzletfejlesztési menedzser, Frisbo
13.35–14.15 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
14.15–14.35 Mikor és hogyan léphetsz ki könnyen nemzetközi színtérre? A kiszervezett logisztika előnyei.
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.
14.35–14.55 Az e-kereskedelem jogi szabályozásának változásai, a fogyasztóvédelmi szabályok szigorodása.
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, fogyasztóvédelmi praxisvezető, Cerha Hempel Dezső és Társai Ügyvédi Iroda
14.55–15.15 Élményvásárlás webáruházakban. A technológia és marketing találkozása.
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)
15.15–15.35 A webáruházi üzemeltetés elengedhetetlen feltételei.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
15.35–15.55 Vizualitás és design az e-kereskedelemben – webergonómia.
Krizsánné Pálfy Zsuzsanna vezető designer, Batori Group Kft.
15.55–16.15 Konzultáció az előadókkal
16.05–16.50 Grátisz Networking Program
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
A helyszínen maszkhasználatot és védettségi igazolás felmutatását kérjük!
Értesítjük, hogy minden egyes befizetett regisztrációs díjból 300 forint nettó összeget átutalunk azoknak a karitatív munkát végző szervezeteknek, melyek az ukrán határ mentén segítenek a háború elől menekülteknek.
Rendezők:
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogatók:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: