Konferenciaközpont

Webáruházi trendek – 2022

Vásárlóknak élményt, de gyorsan!

2022. március 3.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Óriásira nőtt a verseny a gigacégek és kkv-k között a weben. 2022-ben a technológiai fejlesztésben, a vásárlói élmények fokozásában, az egyre gyorsabb vevői kiszolgálásban dől el, ki viszi el a piacot. Az offline kereskedelem újra helyet követel magának. A megoldás egyre inkább az offline és online boltok harmonikus együttműködésében körvonalazódik. Az okosabbak mindkettőt fenntartják, mégpedig új alakzatokban. A két éve tartó pandémia mindenkit – a kereskedőket és a termelőket, szolgáltatókat – ­átirányított a webes értékesítésre, webáruház üzemeltetésére. A szabályozás és a technológia is rohamléptekben követte a megnövekedett keresletet és kínálatot. A fejlett technológia uralma a webkereskedelemben mára már megkérdőjelezhetetlenné vált. 2022 webáruházi trendjei meglepetéseket is tartogatnak. Időben ismerjük meg, és építsük be azonnal a működésünkbe! A kkv-knak is van esélye a lépéstartásra főként a speciális igények kiszolgálásában. A logisztikai hálózatok, e-piacterek használata, a könnyen és olcsón hozzáférhető webáruházi szoftverek, az automatizált marketing… mind elérhető számukra is. A piaci rések még nem betöltöttek. Várjuk a kkv-döntéshozókat, akik  már a pandémia alatt meghozták a döntést, és átirányították a kereskedésüket az online térbe, s a gyorsan változó piaci, technológiai és marketingtrendeket időben meg szeretnék ismerni és beépíteni a gyakorlatukba.

Webáruházi trendek – 2022

Vásárlóknak élményt, de gyorsan!

 

Időpont: 2022. március 3. 9.30–16.50

Helyszín a személyes résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Helyszín a távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.

 

Hol van esélye a kkv-knak a gyors technológiaváltás versenyében?

Az offline kereskedelem visszaépült az online mellé. Tartsd együtt!

A vásárlók gyorsan akarnak változatos élményeket! Add meg nekik!


Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!

Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre belépés jelszóval

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője

9.35–10.00 E-kereskedelmi helyzetkép 2022: visszarendeződés vagy új növekedési pálya?
Madar Norbert
 üzletágvezető, GKI Digital

10.00–10.25 A statikus honlaptól a hiperperszonalizációig. A technikai fejlődés hatása az elektronikus kereskedelemre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary

10.25–10.45 Új vásárlási szokások 2022-ben.
Sági Ferenc
 kutatási csoportvezető, NRC

10.45–11.05 Előnyös elektronikus fizetési megoldások. A kör bővült.
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway

11.05–11.25 A helyes futárlogisztikai struktúra = versenyelőny.
Takács Mihály 
ügyvezető, Futár.hu Logisztikai Kft.

11.25–11.55 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.55–12.15 Pénztermelő 2022-es marketingstratégia és marketing eszköztár.
Berta Gergő 
ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.

12.15–12.35 Saját webáruház vagy social shop?
Lévai Richárd 
közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.

12.35–12.55 Webáruház tartalom 2.0 – amit a Google is szeret, és ami jól konvertál.
Szabó Csaba Head of SEO, Klikkmánia Kft.

12.55–13.15 Webshopok nemzetközi adózása és a hatékony könyvelési automatizáció kialakítása.
Korponai Babett 
adószakértő, ICT Európa Finance Zrt.

13.15–13.35 A vevőid már várnak! Hogyan légy sikeres külföldön?
Kiss Zsolt 
üzletfejlesztési menedzser, Frisbo

13.35–14.15 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

14.15–14.35 Mikor és hogyan léphetsz ki könnyen nemzetközi színtérre? A kiszervezett logisztika előnyei.
Rácz Péter 
ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.

14.35–14.55 Az e-kereskedelem jogi szabályozásának változásai, a fogyasztóvédelmi szabályok szigorodása.
Nagy Andrea Magdolna
 ügyvéd, fogyasztóvédelmi praxisvezető, Cerha Hempel Dezső és Társai Ügyvédi Iroda

14.55–15.15 Élményvásárlás webáruházakban. A technológia és marketing találkozása.
Klausz Melinda 
közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

15.15–15.35 A webáruházi üzemeltetés elengedhetetlen feltételei.
Kulcsár István Róbert
 vezető tanácsadó, Shoprenter

15.35–15.55 Vizualitás és design az e-kereskedelemben – webergonómia.
Krizsánné Pálfy Zsuzsanna 
vezető designer, Batori Group Kft.

15.55–16.15 Konzultáció az előadókkal

16.05–16.50 Grátisz Networking Program

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

A helyszínen maszkhasználatot és védettségi igazolás felmutatását kérjük!

Értesítjük, hogy minden egyes befizetett regisztrációs díjból 300 forint nettó összeget átutalunk azoknak a karitatív munkát végző szervezeteknek, melyek az ukrán határ mentén segítenek a háború elől menekülteknek.

Rendezők:

Szakmai támogatók:

Prezentációt tartó támogatók:

A PP Konferenciák céginformációs partnere:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: