2023. december 7.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
A beérett brand magától is termeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nagy bajtól menekülhetünk meg, ha azonnal észrevesszük, hogy romlik a márkánk reputációja. Nem úgy megy át az üzenet, ahogyan szeretnénk. Vagy megváltozott a közvélemény hangulata iránta. Rögtön változtassunk a brandingen, tehát a márkastratégián és annak érvényesítésén minden külső és belső kommunikációban! Csak az alapértékekhez, üzenetekhez ne nyúljunk! Az eszköztárat viszont folyamatosan igazítsuk a nagyon gyorsan változó fogyasztói szokásokhoz! Az elmúlt években sokkal érzékenyebbek, indulatosabbak lettek az emberek. Időben vegyük észre a márkánk körüli hangulatváltozást! Hogyan kell brandet, márkát építeni 2024-ben? Egy biztos! Másként, mint eddig! Hol erősítsünk, mikor legyünk óvatosabbak, milyen új eszközöket, újdonságokat, technológiavezérelt segítségeket vegyünk igénybe a sikeres brandépítéshez? A szakma legjobbjai várják a PP – BKIK kilencedik „Brandépítés” konferenciáján, hogy elmondják, milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák, eszköztárak a brandépítésben. Nincsen olyan cég, akár kicsi, akár nagy, amelyet ne érintene érzékenyen márkájának, brandjének csökkenő reputációja. Minden kkv-döntéshozó és cégének PR- és kommunikációs szakemberei, marketingvezetői, értékesítői érdekeltek a márka hírnevének felépítésében, a brand profitot hozó működésének fenntartásában.
Időpont: 2023. december 7. 9.00–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.
Távolról résztvevőknek: december 8. 12 órától december 17-ig jelszóval.
Hirtelen nem megy át a márkaüzenet? Azonnali beavatkozás kell!
Csak az alapértékeket ne változtassuk! Az eszköztárat viszont állandóan!
Hogyan óvjuk meg a márkánkat a hangulatváltozásoktól, indulatoktól?
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!
Program
8.30– tól Regisztráció a helyszínen
Videón távolról jelszóval december 8. 12 órától december 17.-ig nézhető.
9.00–9.05 Demcsák Mária moderátor bevezetője
9.05–9.25 Építsd a márkát erős értékekre! A brandépítés legfontosabb alapkövei.
Dénes Vanda ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.
9.25–9.45 Hogyan változtak a márkaépítés játékszabályai?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.
9.45–10.05 A márkád beszél helyetted! A tiszta, igaz üzenet a legjobb választás!
Kőszegi András márkatanácsadó, Onbrands
10.05–10.25 Védd be a márkádat! Lehet, hogy a cég legnagyobb vagyoni értéke?
Gubicz Flóra Anna IP szakértő, MOME
10.25–10.45 YOU are the brand! Legyen a branded része digitális korunk reneszánsz embere!
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
(P
10.45–11.15 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal
11.15–11.35 Hogyan lehet hiteles egy márka a mesterséges intelligencia, a deepfake, és a filterek korában?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
11.35–11.55 Mikor kapcsoljuk össze az énmárkánkat a cégmárkával? Hitelesítsd magaddal is a cégbrandet, ha megteheted!
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja
11.55–12.15 Egymillió darabos puzzle. A munkáltatói márkázás újgenerációs kihívásai.
Ferling József stratégiai igazgató, Ferling Kft.
12.15–12.35 Személyes márkaépítés vagy márkaépítés személyesen. A rendezvények szerepe a brandstratégiában.
Bodóczi Ildikó ügyvezető, GoodTimes Event and Marketing
12.35–12.55 Márkaépítés 360 fokos fordulattal. Pénztermelő kampányok 2024!
Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.
(P)
12.55–13.30 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
13.30–13.50 Amikor nem az megy át a márkaüzenetünkkel, amit szeretnénk. És amikor igen.
Szántó Péter branding szakértő, vlogger
13.50–14.10 A célcsoport márkaszeretetének monitoringozása. Különösen a Z-generáció változtatja sűrűn a rajongását.
Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com
14.10–14.30 LinkedIn. A személyes cégvezetői brand építésének legjobb színtere. Mikor érdemes a személyes és céges profilt összehangolni?
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting
14.30–14.50 Az igaz, őszinte üzenettartalom ismérvei. Kríziskommunikációval a hírnévrombolás ellen.
Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja
14.50–15.10 Kis pénz, kis foci! Mit tehet egy kkv webáruház a márkáépítésért 2024-ben?
Szántó Csaba brand felelős és SEO-szakértő, HD Agency Kft.
15.10–15.30 Az employer branding 2024-es trendjei.
Gyana Zsófia employer branding üzletágvezető, Impact Works
(P)
15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal
15.40–16.20 Grátisz Networking Különprogram
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:
Rendezők:
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogatók:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
A PP Konferenciák szerverüzemeltetési partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: