Konferenciaközpont

Sales trendek – 2024

A szív dönt, nem az ész!

2024. január 18.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Többet szeretnénk eladni? Akkor nagyot kell változtatni az értékesítési stratégián és módszereken. Már nem elég eladni a portékát. Az ügyféllel utána is törődni kell. Problémái megoldásához mindig rendelkezésre kell állni. Különben elveszítjük. A B2B terén vannak a legnagyobb szokásváltások. Ott a bizalom és a személyesség, a vezető énbrandje erősen felértékelődött. A személyes kapcsolatok, barátságok, jó helyről származó ajánlások mindent visznek.  A B2C-ben az online megtartotta a Covid alatt szerzett uralkodását. De a vásárló megszólításában és megtartásában új korszak kezdődött. A mesterséges intelligencia használata viszont nagyon ajánlott, mert óriási versenyelőnyt ad, ha gyorsan beépítjük az értékesítési módszereinkbe. 2024-ben sem lesz még hirtelen visszapattanás a fogyasztásban. Az értékesítő munkatársaknak új képességek fejlesztésére lesz szükségük a sikeres eladáshoz. Jóval cizelláltabb, beleérzőbb, problémamegoldásra koncentráló, személyes, törődő ügyfélkezelésre lesz szükség. Erre fel kell készíteni őket. Recesszióban az áremelés nem nyerő megoldás! A személyes árkedvezmények, a hűséges vásárlók értékelése és még sok egyéb, személyre szabott, ámde automatizált megoldásoké a jövő. A sales paradigmaváltásáról hallhatunk rendkívül gyakorlatias előadásokat a 12. Értékesítési trendek konferencia előadóitól. Várjuk a cégek első számú vezetőit, az értékesítést irányítókat és csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit és adatbázis-szakértőit, ha meg akarják tudni, miben változtassanak gyorsan az eladás növelése érdekében.

Sales trendek – 2024

A szív dönt, nem az ész!

 

Időpont: 2024. január 18. csütörtök. 9.30–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: január 19. 12 órától január 28-ig jelszóval.

 

Az emberek problémamegoldást vesznek, nem portékát! Ehhez igazodjunk!

Most nincs itt az áremelés ideje. Adjunk személyes kedvezményeket?

Személyre szabottság automatizáltan. Gyorsabb és eredményesebb!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

Január 18. 9.00–tól regisztráció a helyszínen
Videón távolról jelszóval január 19. 12 órától január 28.-ig nézhető.

9.30–9.35 Moderátor ismertetője

9.35–10.00 Ügyféltámogató, tanácsadó, problémamegoldó munkatárs kerestetik! Az értékesítő szerepe nem ér véget az eladással.
Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor Tanácsadó Zrt.

10.00–10.25 MI és Mi és persze Én.
Hegedűs MártaCMC – minősített vezetési tanácsadó, ügyvezető igazgató, Homo Regius Kft.

10.25–10.50 Hová hat legerősebben a reklám? Manipulációtechnika és döntéselmélet.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

10.50–11.15 Értékesítés, de másként! Social media. Mit bízzunk az AI-ra és mit nem?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
(P)

11.15–11.45 Kávészünet, konzultáció az előadókkal


11.45–12.10 Hogyan hassunk az érzelmekre? A szív dönt, nem az ész!
Gyimesi Laci Brandesfiú, brandesfiu.hu, márkatanácsadó

12.10–12.35 Az értékesítő és az ügyfél szemtől szemben. Sokkal többet mond el a testbeszédünk rólunk, mint azt gondolnánk!
Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)

12.35–13.00 Hogyan használjuk a LinkedIn-t a sales-ben?
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting

13.00–13.20 Az adat alapú CRM kihasználatlan tartalékai.
Kellényi István
Salesforce CRM szakértő, Bitmist XTK Kft.)

13.20–13.45 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


13.45–14.10
Így etesd a kampányodat!
Molnár Tamás ügynökségvezető, EAZY Digital

14.10–14.35 A bizalmi alapon működő üzleti közösségekbe járás divatja. Miért jó?
Dintsér Andrea, az MVÜK Női Vezetői Klubjának vezetője

14.35–14.55 Automatizált értékesítés. AI, chatbot és az adatok.
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (közösségi-media.com)

14.55–15.20 A többcsatornás online értékesítés trendjei 2024-ben. A webáruházak szétaprózódásának kora jön?
Mátéh Csaba webáruház tanácsadó

15.20–15.40 Telefonos ügyfélszolgálat. Mitől lesz versenyelőny?
Németh Attila
telefonálási specialista
(P)

15.40–15.55 Konzultáció az előadókkal


15.45–16.20
Grátisz Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Rendezők:

A PP Konferenciák céginformációs partnere:

A PP Konferenciák szerverüzemeltetési partnere:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: