2024. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
2024 nagy kérdései: Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt? Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek? A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája? Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására? A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. Mégis veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere? A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek. A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni. Várjuk a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, a logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, a webshop-marketinges munkatársakat, s azokat a cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.
Időpont: március 27. szerda. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Távolról résztvevőknek: március 28. 12 órától április 9.-ig jelszóval.
A külföldi webáruházak elvitték a hazai vevők 60 %-át. Hol az új vevő?
Kis webshopként szervezd ki a logisztikát! Fókuszálj csak a marketingre!
Az ügyfélélmény fokozására és az MI használatára esküsznek a sikeresek.
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!
Program
9.00-tól Regisztráció a helyszínen
Távolról videón nézőknek március 28. 12. órától március 27.-ig jelszóval.
9.30–9.35 Moderátor felvezetője
9.35–10.00 A hazai webáruházak növekedési esélyei 2024-ben. Kitérő a TEMU-jelenségre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary
10.00-10.20 5 pillér, amitől a webáruházad sikeres lesz még nehéz piaci környezetben is!
Venk László alapító és tulajdonos, Adlogic.hu
10.20–10.40 A külföldiek szolgálják ki a hazai online vásárlók 60 %-át. Hogyan fordítsuk meg az arányt?
Schmidt Richárd Alinda.hu/Hoppline együttműködő partner
10.40–10.55 Az egyedi webáruház előnyei. A mesterséges intelligenciával megtámogatott automatizált webáruház.
Gréczi Gergely vezérigazgató, WebOrigo Magyarország
10.55–11.15 Mi az adatvezérelt marketing Via Dolorosa-ja? Forgatókönyvek az idei évre az egyszerűtől a szofisztikáltig.
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.
11.15–11.45 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal
11.45–12.10 Nyerd meg a TEMU-val vívott csatát a kiszervezett logisztika segítségével!
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.
12.10–12.30 Webáruházi nyerő marketingstratégia – 2024
Berta Gergő ügyvezető, Maximum Business Kft.
12.30–12.50 Nem elég csak a PPC-re bízni a webáruházad marketingjét!
Hujber Robin senior PPC tanácsadó, HD marketing
12.50–13.10 Lesz vagy elmarad a robbanás 2024-ben az e-kereskedelemben?
Madar Norbert vezető tanácsadó & partner, GKID
13.10–13.30 Ügyfélorientált B2B – A viszonteladói értékesítés forradalma
Ocskay László társügyvezető, Oander Development
13.30–14.00 Ebéd. Személyes konzultáció az előadókkal
14.00–14.25 Mit hoz az „AI jövő” azoknak, akik nem akarnak lemaradni a keresőlisták éléről?
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség
14.25–14.50 Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
14.50–15.10 Az online értékesítés legújabb fogyasztóvédelmi szabályozása! Érdemes elkerülni a megemelt bírságokat és a honlapblokkolást!
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda
15.10–15.30 Maximalizáld a webáruházad teljesítményét! Konverzió optimalizálás a gyakorlatban.
Buza Patrik ügyvezető, Growth Craft Agency
15.30–15.50 Hogyan csökkentsd webáruházad logisztikai költségeit?
Bengyel Ádám alapító, vezérigazgató, FoxPost Zrt.
15.50–16.05 Személyes konzultáció az előadókkal
16.00–16.30 Grátisz Networking program
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:
Rendezők:
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogatók:
Bemutatkozók:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
A PP Konferenciák szerverüzemeltetési partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: