Konferenciaközpont

Digitális iroda – 2024

Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!

2024. április 11.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Gyökeres változáson mennek keresztül az irodai munkahelyek. Egy teljesen új igényű generáció érkezett a munkahelyekre, akiket máshogy kell kiszolgálni. A home office rendszer alapkövetelménnyé vált, tehát állandó tényezőként és nem ideiglenesen kell vele számolni. Többet kell a munkakörülményekre áldozni a nagy fluktuáció megakadályozása miatt. A legnagyobb kihívás azonban a kiber- és adatbiztonság fenntartása! A költségmegtakarításra törekvés lett a cégeknél az elsődleges. Többségük ezt az IT-büdzsé növelésével akarja rövid időn belül megoldani. 66 %-uk a szoftverfejlesztésben, az automatizálásban és a mesterséges intelligencia használatában látja a csodafegyvert! 2024 fókuszában az irodák erőteljesebb digitális alapokra helyezése áll a költségmegtakarítási hatása miatt. Várjuk a kkv-döntéshozókat, az IT-vezetőket, a képzési szakembereket és a fejlesztőket, hogy előadóink új gondolkodásmóddal és új megoldásokkal segítsék törekvéseiket az irodai működés olcsóbbá és hatékonyabbá tételében.

Digitális iroda – 2024

Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!

 

Időpont: 2024. április 11. 9.30–15.50

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: április 12. 12 órától április 21.-ig jelszóval

 

A cégek többet költenek fejlesztésre. Azzal még többet spórolnak. Jó döntés!

Az adatbiztonság egyre nagyobb veszélyben van. Sürgős teendők várnak!

Sok jó megoldás, módszer van a költségek csökkentésére. Ismerjük meg!  

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program 

9.00-tól Regisztráció a helyszínen. 

Regisztráció videómegtekintésre: április 12. 12. órától április 21-ig jelszóval 

9.30–9.40 Moderátor felvezetője 

9.40–10.05 Céges és társadalmi digitális kitettségek a XXI. században.
Dén Mátyás András fintech-szakközgazdász, vezérigazgató, Proptech Digital Investment Zrt. 

10.05–10.30 Az EU AI Rendelete. A cégek feladatai az új szabályozásnak megfeleléssel.
dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO

10.30–10.45 Virtualizáció, online kommunikáció, kiszolgáltatottság. Kockázatok és válaszok, a felkészülés támogatása.
Eőry Csaba Örs vezérigazgató, DIMENTOR Zrt. 

10.45–11.10 Mesterséges intelligencia a hétköznapokban a hazai kisvállalatoknál.
Vicze Gábor, az IVSZ KKV Tagozat vezetője
(P)

11.10–11.40 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

(P)
11.40–12.00
 Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass! HotDesk mobil applikációs megoldás a hibrid működésben dolgozó irodák számára.
Fábián Dóra értékesítési vezető, FERLING 

12.00–12.20 Mesterséges intelligencia a gyakorlatban. Hogyan formálják át a szoftverrobotok a kkv-k működését?
Tari Tamás értékesítési menedzser Goodroid Kft. 

12.20–12.30 Motiváció és hatékonyság – mindenkinek, mindenhol, egyszerre. 
Személyi László ügyvezető, Future-Now Consulting Kft. 

12.30–12.55 Az IT csapatokat érintő változások, trendek.
Hargitai Zsolt tesztelési tanácsadó, tesztmenedzser, oktató és minősített TMMi tesztelési folyamatfejlesztő, a TesterLab szakmai vezetője 

12.55– 13.25 Interaktív beszélgetés a digitalizáció, a mesterséges intelligencia és az emberek együttélésének korlátairól és előnyeiről. 
A beszélgetés résztvevői: Hargitai Zsolt, Személyi László, Fábián Dóra, Tari Tamás.
(P)

13.25–13.55 Ebéd. Személyes konzultáció az előadókkal

(P)
13.55–14.20
Hatékony csapatmunka? Bárhonnan! Digitális szervezetfejlesztés.
Szlezák Péter PMP | PMI-PBA, IT & Business Consultant, CEO  

14.20–14.40 Mitől eltérő a különböző generációk munkakultúrája? Hogyan lehet ezeket mégis harmonizálni? Fókuszban a Z-generáció.
Czagler Zsuzsa alapító, VIP Coaching Center

14.40–15.00 Ügynökök az irodában.
Radványi Miklós ügyvezető, Mynds.ai Kft.
(P)

15.00–15.15 Konzultáció az előadókkal 


15.15– 15.50 Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Rendezők:

Szakmai támogatók:

Bemutatkozók:

A PP Konferenciák céginformációs partnere:

A PP Konferenciák szerverüzemeltetési partnere:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: