Konferenciaközpont

Ügyviteli trendek – 2019

Először belül tegyünk rendet!

2019. április 3.

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlikA jól szervezett ügyvitelen múlik minden.  Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el. A Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!

Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt!

Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!

A legújabb ügyviteli technikák, módszerek mutatkoznak be. Döntsön jól!

 

Keynote speakerek

Dulkai Miklós, Hortobágyi Ágoston, Solcz-Ujvári Magdolna,
Szederkényi Zsolt

 

Program

Regisztráció: 8.40–9.30

9.30–9.50 A komplex, integrált vállalatirányítási rendszerek újraértelmezése.
Előadó: Gordos Koppány  technológiai tanácsadóxFLOWer Group Kft.

9.50–10.10 Dokumentumkezelés – gondolkodásmód, folyamatszervezés, jog és technológia találkozása.
Előadó: Hortobágyi  Ágoston ügyvezető, DO-Q-MENT Kft.

10.10–10.25 Bemutatkozás

Smart ERP – intelligens, felhő alapú ügyviteli megoldás.
Előadó: 
Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.

10.25–10.40  Bemutatkozás

Így automatizáljuk a könyvelésünket: gyakorlati példák, lehetőségek
Előadó: 
Kabai József ügyvezető,Távügyvitel Kft.

10.40–11.00 Online, elektronikus számla – A NAV és a könyvelő kapcsolati hálózatában.
Előadó: 
Dulkai Miklós kereskedelmi igazgató, Kulcs-Soft Nyrt.

11.00–11.15  Bemutatkozás

Vállalatirányítási rendszer. Választási know-how!
Előadó: Juhász Zsolt Revolution partner, kereskedelmi igazgató, REVOLUTION Software Kft.

11.15–11.45 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal, kávészünet

11.45–12.05 Az irodai adminisztráció. Az ügyfélkezeléstől a postázásig.
Előadó: 
Solcz-Ujvári Magdolna csoportvezető, Dokumentum menedzsment csoport, FŐTÁV Zrt.

12.05–12.20  Bemutatkozás

„Zárás” van.  Tartsa kézben zárügyeit!
Előadó: 
Szelthafner Zoltán üzletfejlesztési vezető, Hoge Kft.

12.20–12.35 Bemutatkozás

Amíg  a papírmentes iroda álom, addig marad az iratmegsemmisítés.
Előadó: 
Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.

12.35–12.55 Az ügyviteli szoftver alkalmazásának előnyei és GDPR kockázatai
Előadó: 
Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.

12.55–13.10 Bemutatkozás

Online számlázás integrációja a vállalati ügyvitelben.
Előadó: Katona Andrea termékfelelős, Billzone.eu

13.10–13.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal.

13.30–14.10 Ebéd

14.10–14.30 Ügyvitel csak folyamatba szervezetten.
Előadó: 
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOW-er Group

14.30–14.50 A vállalati szarkák ellen ügyviteli módszerekkel. Az árbevétel 2-4 %-át kitevő veszteségek okozói!
Előadó: Róth Dénes vezető tanácsadó, Vestigo

14.50–15.10 Digitális átállás, avagy hogyan tanítsuk meg az elefántot táncolni?
Előadó: Szekrényi Péter ügyvezető, AmTech Kft.

15.10–15.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal

Szakmai támogatók:

Prezentációt tartó támogatók:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: