2019. április 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.
Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el. A Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt!
Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!
A legújabb ügyviteli technikák, módszerek mutatkoznak be. Döntsön jól!
Keynote speakerek
Dulkai Miklós, Hortobágyi Ágoston, Solcz-Ujvári Magdolna,
Szederkényi Zsolt
Program
Regisztráció: 8.40–9.30
9.30–9.50 A komplex, integrált vállalatirányítási rendszerek újraértelmezése.
Előadó: Gordos Koppány technológiai tanácsadó, xFLOWer Group Kft.
9.50–10.10 Dokumentumkezelés – gondolkodásmód, folyamatszervezés, jog és technológia találkozása.
Előadó: Hortobágyi Ágoston ügyvezető, DO-Q-MENT Kft.
10.10–10.25 Bemutatkozás
Smart ERP – intelligens, felhő alapú ügyviteli megoldás.
Előadó: Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.
10.25–10.40 Bemutatkozás
Így automatizáljuk a könyvelésünket: gyakorlati példák, lehetőségek
Előadó: Kabai József ügyvezető,Távügyvitel Kft.
10.40–11.00 Online, elektronikus számla – A NAV és a könyvelő kapcsolati hálózatában.
Előadó: Dulkai Miklós kereskedelmi igazgató, Kulcs-Soft Nyrt.
11.00–11.15 Bemutatkozás
Vállalatirányítási rendszer. Választási know-how!
Előadó: Juhász Zsolt Revolution partner, kereskedelmi igazgató, REVOLUTION Software Kft.
11.15–11.45 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal, kávészünet
11.45–12.05 Az irodai adminisztráció. Az ügyfélkezeléstől a postázásig.
Előadó: Solcz-Ujvári Magdolna csoportvezető, Dokumentum menedzsment csoport, FŐTÁV Zrt.
12.05–12.20 Bemutatkozás
„Zárás” van. Tartsa kézben zárügyeit!
Előadó: Szelthafner Zoltán üzletfejlesztési vezető, Hoge Kft.
12.20–12.35 Bemutatkozás
Amíg a papírmentes iroda álom, addig marad az iratmegsemmisítés.
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.
12.35–12.55 Az ügyviteli szoftver alkalmazásának előnyei és GDPR kockázatai
Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.
12.55–13.10 Bemutatkozás
Online számlázás integrációja a vállalati ügyvitelben.
Előadó: Katona Andrea termékfelelős, Billzone.eu
13.10–13.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal.
13.30–14.10 Ebéd
14.10–14.30 Ügyvitel csak folyamatba szervezetten.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOW-er Group
14.30–14.50 A vállalati szarkák ellen ügyviteli módszerekkel. Az árbevétel 2-4 %-át kitevő veszteségek okozói!
Előadó: Róth Dénes vezető tanácsadó, Vestigo
14.50–15.10 Digitális átállás, avagy hogyan tanítsuk meg az elefántot táncolni?
Előadó: Szekrényi Péter ügyvezető, AmTech Kft.
15.10–15.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogatók:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: