Konferenciaközpont

Cégmarketing – 2019

2019. május 23.

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

2019 marketingtrendje: a SZTORI.  A legjobb szakemberek azt ajánlják, hogy legyen a cégnek, a vezetőnek, a portékának sztorija! Erről szóljon idén a marketing minden felületen, minden megnyilvánulásában! A személyességgel, érzelemkeltéssel, saját sztorival a szíveket lehet megérinteni, amit garantáltan megjegyeznek az üzenetet hallók, látók. Hassunk az érzelmekre szóban, látványban, írásban, saját személyes, így hiteles történetünkkel! A megszemélyesített, érzelmekhez kötött marketing idén mindent visz. Marketingtrendekről, az új technológiákról, a nyerő megoldásokról szólnak idén is a marketingszakma legjobbjai.

A saját, személyes sztori mindent visz. Hass az érzelmekre, de hitelesen!

Love Brand és Placido Domingo. Hitted, hogy működik?

Legyen olyan történeted, ami a cégből és belőled is „fakad”!

 

Program

Regisztráció: 9.00­–

9.30–9.55 Ami a cégből és belőled „fakad”: a TÖRTÉNET.
Előadó: Tóth Tamás ügyvezető partner Personal Brand Institute

9.55–10.15 Sztoriból ügyfélélményt – hogyan teremtsünk értéket a történetekből.
Előadó: Kun Judit Strategic Design Lead partner, Boldx

10.15–10.35 Az adatközpontúság uralása és használata marketingcélokra.
Előadó: Huszics György Crane ügyvezető igazgató, elnök, DIMSZ (Adatvezérelt Marketing)

10.35–10.55 A B2B marketing hajnala.
Előadó: Farkas Zsolt B2B vezető, 7 Digits Growth

10.55–11.15 A munkaerő a legnagyobb problémád? Erősítsd a kötődést!
Előadó: Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

 11.15–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40–12.00 Építs tökéletes és egyszerű automatizált marketing rendszert. Kevés pénzből.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

12.00–12.20 Hirdess érzelmeket, élményt! A legújabb hirdetési trendek.
Előadó: Pásztor András monetizációs vezető, ADS Interactive

12.20–­12.40 A Roland Divatház esete Placido Domingoval.
Előadó: Dr. Berendi Péter alapító, Roland Divatház

12.40–13.00 A vezető és a marketing.
Előadó: Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia, MMSZ alelnök

 13.00–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.40–14.00 Kell a sztori a munkatársaidnak is! Építs Love Brandet B2B-ban is?
Előadó: Gyimesi László ügyvezető, Mystic Nails Hungary Bt.

14.00–14.20 Hálózatos kapcsolat az online és offline marketingcsatornák között.
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

14.20–14.40 A tartalomközpontúság új értelmezése és gyakorlata.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

14.40–15.00 A sikeres márkaépítő cégvezető személyisége.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak  Kft.

 15.00–15.20 Konzultáció az előadókkal

Kiállítók:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: