2019. szeptember 11.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénycsarnok
2019 Social Media trendjét a call-to-actionért folyó harc határozza meg. Idén a szórakoztatás, az edukálás és az érzelmekre hatás mesterhármasa hozza a legtöbb konverziót. A videók tarolnak, az influencerek gazdagodnak. A marketingesek kevesebb elérésre egyre többet költenek. Az organikus elérések jelentős csökkenése ellenére még mindig a Facebookra költünk a legtöbbet. Az Instagram nagy tempóban erősödik, az aktivitás egyre jobban megéri. A LinkedIn végre felébredt. Dúl az automata, 4.0 adatvezérelt marketing. Social Media trendek 2019. Idén se hagyjátok ki a tájékozódást, tanulást a legfelkészültebb Social Media szakértőktől specialistáktól! A konferenciára várjuk a kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozókat, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereket.Legyen humoros, tanítson, hasson az érzelmekre. Ez hozza most a CTA-t!
Csökkentek az organikus eléréseid? Ne a marketingbüdzsét emeld!
Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn…
Program
Regisztráció: 8.15–
9.00–9.25 Ez mind marketing. Hang alapú keresés, az MI uralma, szenzoradatok, gépi tanulás?
Előadó: Bonyhádi Gábor CMO, Codecool
9.25–9.50 Mit kezdjünk a közösségi médiával üzleti szempontból az éveken át tartó hype és kiábrándulás után?
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió
9.50–10.10 Csökken az organikus elérésed? Ne a marketingbüdzsét emeld!
Előadó: Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)
10.10–10.30 Remarketing, FB-like gomb… GDPR-módra.
Előadó: dr. Teker Orsolya L.L.M adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Liftup Kft.
10.30–11.00 Kávészünet
11.00–11.20 Marketingautomatizáció. – Futurisztikus jelen és jövő.
Előadó: Korompai András üzletfejlesztési igazgató, Crane Ügynökség
11.20–11.40 Szórakoztatass, edukálj, hass az érzelmekre! Ma ez hozza a CTA-t!
Előadó: Müller-Váczi Lívia marketing tanácsadó, RG Stúdió
11.40–12.10 Storytelling adatokkal. Adatintegráltan a social medián.
Magyar Instagram Körkép.
Előadó: Kovács Zsófia Data Scientist, Szilágyi Diána Social Media Expert, Crane
12.10–12.30 Adatok és érzelem.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting
12.30–12.40 Hogyan hasznosítjuk a korábbi tudást egy új B2B termék bevezetésénél?
Előadó: Orosz Gábor fejlesztési vezető, Onbox
12.40–13.30 Ebédszünet
13.30–13.50 A jó konverziós kampány titka. Nyerő hirdetési kampányok.
Előadó: Lukács Ádám József digitális üzletág-vezető, Positive by Hinora Group
13.50–14.10 Google Shopping, az új platform. Megváltja-e a világot?
Előadó: Molnár Tamás ügynökségi vezető, MTT Digital
14.10–14.30 Chatelés mesterfokon.
Előadó: Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
14.30–14.50 Nem elég az adat, nem elég a story. Esettanulmányok, ahol a minőségi tartalom nyerő.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab
14.50–15.10 Az idei legjobb B2B példák és tanulságok.
Előadó: Udvarhelyi Ádám PPC senior kampánymenedzser, 7 Digits Growth
15.10–15.50
Beszélgessünk! Mi a véleményed?
A videó hatalmas erejéről, a mindent elnyelő nagyokról, az infografika divatjáról, az influencer-boom-ról, a LinkedIn hasznosságáról.
Színpadon az előadók: Novák Ferenc, Lukács Ádám József, Udvarhelyi Ádám, Szántó Péter.
15.50–16.00 Konzultáció
Rendezők:
Szakmai támogatók:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: