2018. június 21.
Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
Július 1-től a csak belföldi adóalanyoknak (B2B) kibocsátott, 100 ezer forint és annál nagyobb áfa-értékű számláinkat azonnal látni szeretné a NAV. Kikre, milyen számlákra vonatkozik az online számla-szolgáltatási kötelezettség? Hogyan regisztráljunk, tegyünk eleget a kötelezettségeinknek akár bonyolultabb ügyletek esetén is? Számlázási programunkat hogyan állítsuk át, milyen előírásoknak kell megfelelnie számlázóprogramjainknak és számláink tartalmának? Egyáltalán érdemes-e számláinkból e tételeket kiválasztani, vagy mindegyiket küldjünk be automatikusan? A NAV így is elfogadja. Kitérünk arra is, milyen kötelezettségeknek kell megfelelnie most és a jövőben az étel- és italautomatákat üzemeltetőknek, hogy értékesítési adataikat online módon szolgáltassák a NAV-nak? Konzultációval egybekötött konferencia a július első napján életbe lépő új kötelezettségekről.Tudunk már mindent? Felkészültünk?
Változások az étel- és italautomatát üzemeltetőknél is!
Regisztráció: 9.30–10.00
Program
10.00-10.40 Az online számlázás jogszabályi háttere, adatszolgáltatással érintett számlák, adóhivatali szolgáltatások az adatszolgáltatás rendszerében.
Előadó: Czöndör Szabolcs főosztályvezető, NAV KAVIG
10.40–11.10 Online számla – Rakjunk rendet! Új fogalmak, az eddigiektől eltérő adatkommunikáció a NAV-val.
Előadó: Holczer Péter ügyvezető igazgató, Mind System Consulting Kft.
11.10–11.40 Az adatszolgáltatásra való felkészülés a cégek oldaláról. Mit kell másként? Több idő, nagyobb odafigyelés, bonyolultabb számlázások miatt felvetendő kérdések, arra válaszok.
Előadó: Varga Erika alelnök, Minősített Könyvelők Egyesülete
11.40–12.10 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok. Moderált program
12.10–12.30 Személyes konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.30–13.00 Az étel- és italautomaták NAV- hoz történő bekötése és az új adatszolgáltatás.
Előadó: Mizsányi Attila osztályvezető, NAV Központi Irányítás, Ellenőrzési Főosztály
13.00–13.30 Az online számlázáshoz tartozó áfa-kérdések. Az ingyenes ügyletek áfájának kezelése.
Előadó: Vira Sándor igazgató helyettes, Saldo Zrt.
13.30–13.45 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok. Moderált program
13.45–14.25 Személyes konzultáció az előadókkal, ebéd
14.25–14.45 Digitalizáld a számlákat! A digitalizálással nyert előnyök.
Előadó: Jósvai Tamás ügyvezető igazgató OTP eBIZ Ltd.
14.45–15.00 Gondolkodjunk folyamatokban. Egy száma nem csak egy számla. Kis és mikrocégek számára testre szabva.
Előadó: Csiba András vezérigazgató SDS Dokumentumközmű Zrt.
15.00–15.15 Mire kell figyelnünk, ha számlázási programot választunk?
Előadó: Marosi György ügyvezető, Multi Informatikai Kft.
15.15–15.35 Személyes konzultáció az előadókkal