2025. június 5.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Időpont: 2025. június 5. csütörtök, 9.30–16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Videón másnaptól résztvevőknek: június 6-tól június 15-ig jelszóval
Arat a valódi, személyes, érzelmeket keltő kommunikáció!
Mennyiség helyett a minőség a jobb választás! Ne légy zajos!
Vágysz a valós világ reneszánszára? Vagy azt is az AI csinálja?
Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!
A helyszíneseknek Networking különprogram!
Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!
Program
9.00-tól Regisztráció a helyszínen résztvevőknek.
Videón távolról résztvevőknek június 6. 12. órától június 15.-ig jelszóval
9.30–9.35 Demcsák Mária moderátor felvezetője
9.35–9.55 Hogyan erősítsd a fenntarthatósági és érték alapú marketinged? A brand és márkaépítés erősítésének új terepei.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
9.55–10.15 Mi jön az AI-hullám után? Marketing és értékesítés az adatkorszak határán.
Mátyás Ferenc értékesítési szakember, The Nomad CRO
10.15–10.35 Érzelemélmények. Ez lesz a jövőben a marketing kulcsa.
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
10.35–10.55 Segítség! Követhetetlenek a felhasználói aktivitások! Hová bújik el a célcsoport?
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.
10.55–11.15 Üzlet = Emberi kapcsolatok.
Kováts Péter branding tanácsadó
(P)
11.15–11.50 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal
(P)
11.50–12.10 Brandépítés vs. technológia kockázatAI.
Gyimesi Laci brandesfiú, brandesfiu.hu
12.10–12.30 Új képességek a cégedben AI segítséggel?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
12.30–12.50 Átütő, karizmatikus videók. 10 azonnali sikert hozó tipp arra, hogyan viselkedj a kamera előtt!
Demcsák Zsuzsa kommunikációs szakember, tréner
12.50–13.10 Kommunikáció a veszélyzónák elkerülésével. PR-trendek 2025.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja
13.10–13.30 Személyre szabott marketing. Új módszerek az eredményesség növelésére.
Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)
(P)
13.30–14.00 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal
(P)
14.00–14.20 Hogyan készíts adatvezérelt stratégiát és hozzá dinamikus kampányt? A multichannel marketing finomságai.
Szabó Árpád értékesítési és marketing vezető, Klikkmánia Kft.
14.20–14.40 Formabontó márkák a zaj felett. Hogyan lesz egy merész ötletből piaci előny 2025-ben?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.
14.40–15.00 Webshopmarketing 2025. Merre veszi az irányt?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
(P)
15.00–15.15 Személyes konzultáció az előadókkal
(P)
15.10–16.00 Grátisz Networking program
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
Rendező:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: