2025. szeptember 11.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet
A helyszínre jelentkezést lezártuk, mostantól csak videón távoli részvételre lehet jelentkezni!
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 6. emelet Baross terem
Időpont: 2025. szeptember 11. csütörtök, 9.00–16.20
Videón távolról: 2025. szeptember 12. péntek 12 órától a következő hét végéig jelszóval
A Google a Gemini 2.0-val, a Meta AI a hirdetések átvételével robbant!
A Meta októbertől letiltja a politikai hirdetéseket. Jó ez a B2B és B2C-nek?
Ki irányítja a jövőben a kampányt? A marketinges vagy az algoritmus?
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Google Ads, Messenger, Reddit, Reels, és mindenekelőtt a rövid videók …
Hibrid résztvevői jogosítványok
Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.
Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.
Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.
A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.
A prezentációk minden résztvevő (helyszínes is) számára másnap déltől letölthetők.
Program
Regisztráció a helyszínen: szeptember 11. 08.30–tól.
Videón távolról jelszóval: szeptember 12. 12 órától 10 napig
9.00–9.05 Demcsák Mária felvezetője
9.05–9.25 A digitális média szárnyalása. Videók, benne a connected TV hatása a hirdetési piac átrendeződésére.
Erdélyi Eszter digitális vezető, Atmedia
9.25–9.45 Hol van most a célcsoportunk? Hogyan erősítsük a közösségünkbe tartozásukat, vásárlásaikat, márkahűségüket?
Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)
9.45–10.05 A közösségi média halott, de élvezi? Meta AI készíti a hirdetéseinket, a ChatGPT írja a posztjainkat. Hol maradnak az emberek?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
10.05–10.25 A Google-kereső bővítésének iránya. AIEO. Nála minden adat. Jó, ha minden adatunkat védünk?
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
10.25–10.45 Instagram trendek. Újdonságok a vevőszerzési technikákban. A rövid marad.
Kanicsár Ádám Lead Creative Strategist, Positive Adamsky
(P)
10.45–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.20–11.40 Hogyan építs fel TikTok stratégiát az AI korában? Nem csak a mesterséges intelligencia robbant nagyot!
Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital
11.40–12.00 Már nem SEO-zunk, hanem AI-t tanulunk. A tartalommarketing új korszaka.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.
12.00–12.20 Kiszorul a B2B üzleti élet a LinkedIn-re? Hogyan készül a változásra a platform?
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting
12.20–12.40 Milyen hirdetésidőzítési és tartalomstratégiák működnek választási szezonban?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
12.40–13.00 AI az online értékesítésben. Hogyan hirdet az AI helyetted, és hogyan kerüld el a legdrágább hibát?
Bártfai Balázs CEO & Founder, SalesForm.hu
13.00–13.40 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal
13.40–14.00 Social commerce. Az online vásárlások színtere Góliátoknak és Dávidoknak.
Keresztessy Zoltán ügyvezető, Klikkmánia Kft.
14.00–14.20 A webkereskedelem új útjai és helyei.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
14.20–14.40 A jövő hirdetése: te adod a pénzt, az AI csinálja a munkát. De kinek dolgozik valójában?
Kukoly Dávid alapító, online marketer Fluid Digital Kft.
14.40–15.00 Az AI szerepe a digitális tartalomgyártásban. A legújabb generatív AI-technológiák.
Szántó Péter branding szakértő, vlogger
15.00–15.20 Interaktív pódiumbeszélgetés
Tényleg betiltja a Meta és a Google a politikai hirdetéseket? Következmények?
Beszélgetőpartnerek:
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
Kukoly Dávid alapító, online marketer Fluid Digital Kft.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
15.20–15.35 Konzultáció az előadókkal
15.35–16.20 Grátisz Networking program
Networking Különprogram
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
Miért kell ott lenned?
Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket, gyakorlatot, amit már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.
Ott lesz a szakma és a kkv-döntéshozók, marketing és kommunikációs középvezetők.
Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek (minimum 200 fő).
Az előadások tananyag színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.
Rendező:
Szakmai támogatók:
Bemutatkozók:
Kiemelt Szakmai partner:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: