2025. október 9.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet
Érzed már a technológia-intelligens céggé alakulás kényszerét? Válts!
Itt a magyar mesterséges intelligencia törvény! Készülj fel rá!
Digitális, AI alapú megoldások bemutatkozása. Jelentkezz rá!
Hibrid résztvevői jogosítványok Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció. Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram. Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt. A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg. REGISZTRÁCIÓ
Miről szólunk?
Versenyfutásban vagyunk a technológia fejlődésével. Az „okosodás” már nem választás kérdése. Az okos cég, okos iroda hatékonyságban felülmúlhatatlan. A tempó, úgy tűnik, már csak a mesterséges intelligencia alkalmazásával fokozható.
A digitalizáció és a mesterséges intelligencia berobbanása, a céges élet minden területén a hatékonyságot erősítő hatása egyértelművé tette: nincs mese! Az MI-vel okosodás a kötelező haladási irány.
Nálatok is vannak még munkaidőpazarló rések a gyártás vagy az irodai munkák, az adminisztráció pajzsán? Szeretnétek olcsóbban és hatékonyabban működtetni a cégeteket? Szeretnétek inkább kreativitásra használni a felszabadult munkaidőt?
Az Okos cég építése nemcsak a nagy cégek privilégiuma!
A hazai kkv-k rosszul állnak a digitális technológiák és a mesterséges intelligencia üzleti használatában. A felzárkózás pedig létkérdés. A jó hír az, hogy nem a pénzen, hanem az okos stratégián múlik a versenyben maradás.
A smart company – smart office építésének alapjai: automatizáció, a mesterséges intelligencia munkatársnak beemelése, folyamat-és adatvezéreltség, fejlett informatikai alapok, adatvédelem, webes jelenlét.
Ezen a konferencián a legfrissebb válogatását adjuk a smart company-vá válás megvalósításához és a folyamatos fenntartásához szükséges segítő eszközöknek, módszereknek. Nagyon színes a felhozatal a piacon. Érdemes megismerni minden kkv-nak a fejlesztések optimális és olcsó választékát.
Kiknek szólunk?
Várjuk a kis- és középvállalatok döntéshozóit, fejlesztési vezetőit, értékesítési munkatársait, marketingeseit, az iroda munkáért felelősöket, a szervezési vezetőket. Nekik mutatkoznak be a okos megoldásaikkal a workshop előadók is.
Előadók










Program
9.00–tól Regisztráció a helyszínen. Október 9. Távolról videósoknak: október 10. 12 órától október 19-ig jelszóval belépés 9.30-9.35 Demcsák Mária felvezetője11.20-11.50 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal
13.30–14.00 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal
15.15–15.30 Konzultáció az előadókkal
Networking különprogram
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
Miért kell ott lenned?
Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban. Ott lesznek a kkv-döntéshozók, a fejlesztési vezetők, a marketingfelelősök, a szervezetfejlesztők és az okostechnológiákban hasznos megoldásokkal rendelkező fejlesztők, tanácsadók. Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek. Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.Részvételi díjak
Kedvezményes díj helyszínre jövőknek:
16 900 Ft.+ áfa helyett 14 900 Ft. + áfa
Kedvezményes díj távoli résztvevőknek:
19 900 Ft.+ áfa helyett 17 900 Ft. + áfa
Kedvezményes díj kombinált résztvevőknek:
27 300 Ft.+ áfa helyett 25 300 Ft. + áfa
Smart Company 2023 https://www.youtube.com/watch?v=vBx1OBTIhfo
Rendező:
Szakmai támogatók:
Bemutatkozók:
Villámprezentációs támogató:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
A PP Konferenciák szerverüzemeltetési partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: