2022. január 13.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Időpont: 2022. január 13. csütörtök 9.30–16.00
Helyszín a személyesen résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.
Távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.
Készüljünk új értékesítési stratégiával, mert minden megváltozott!
A B2B-ban a személyes kapcsolatok, a bizalom még fontosabbá vált.
Személyre szabottság automatizáltan. Csak ezt kell megoldanunk!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
Program
9.00– Regisztráció a helyszínen, illetve a videóközvetítés felületén
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa moderátor felvezetője
9.35–10.00 B2B értékesítés az online világban. Sales felkészítése a megváltozott környezetre.
Szabó Csaba vezérigazgató, Develor Tanácsadó Zrt
10.00–10.25 Az értékesítést a személyiség és stílusa turbózhatja fel.
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
10.25–10.50 Sales paradoxon. Amikor a változás a múltba mutat. A webes értékesítés nem váltja ki a személyes jelenlétet.
Békési Gábor HR partner, executive coach
10.50–11.15 Hassunk az érzelmekre! Avagy Human-to-Human = Heart-to-Heart.
Kováts Péter nemzetközi marketingigazgató, Hungarocontroll
11.15–11.40 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.40–12.00 Így kommunikál egy értékes értékesítési vezető!
Gyimesi László Brandesfiú, brandesfiu.hu, a Mystic Nails Hungary Kft. ügyvezetője
12.00–12.20 Social media értékesítési trendek 2022-ben. A social media jelenlét kikerülhetetlen. A többcsatornás értékesítés is.
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (közösségi-media.com)
12.20–12.40 Példák az ügyfeleket elbűvölő nyerő online eladástechnikákra.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
12.40–13.00 Hogyan passzoljon az értékesítő személyisége a VUCA világához?
Hegedűs Márta CMC – minősített vezetési tanácsadó, ügyvezető igazgató, Homo Regius Kft.
13.00–13.20 Ajánlok, tehát vagyok. Értékesítés, termékbevezetés és ügyfélmegtartás ajánlásokkal.
Berze Márton kommunikációs igazgató, BNI
13.20–13.45 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
13.45–14.05 Helyi érték. A lokációs marketing szerepe az értékesítésben.
Tóth Viktor PPC team lead, Klikkmánia Kft.
14.05–14.25 FEED me baby one more time. Mire a legjobb a Google shopping?
Molnár Tamás ügynökségi vezető, EAZY Digital
14.25–14.45 A vevő döntése már azelőtt megszületett mielőtt észrevesszük.
Földi Miklós Dániel reklámpszichológus, neurokommunikációs szakértő
14.45–15.05 5 gondolat mielőtt CRM projektet kezdene.
Simonyi Dénes ügyvezető, Ihász Bálint Tech lead, Social Capital Tech.
15.05–15.25 Konzultáció az előadókkal
15.25–16.00 Networking program a helyszínen résztvevőknek
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Maszkhasználat és érvényes védettségi igazolás felmutatása kötelező!
Meghagytuk az earlybird kedvezményt!
Rendező:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: