2021. március 11.
Országos élő videókonferencia.
Már egy éve velünk él a pandémia. A kereskedelem, a vásárlók átköltöztek előle a webre. Aki ezt nem tette meg, várta a járvány eltűnését, már biztosan bánja. Egy év után kijelenthetjük, hogy a vásárlási szokások végleg átalakultak. A változás egyértelmű nyertesei a webáruházak, webshopok, a raktározás és a futárszolgálatok. A kereskedelem, a vendéglátás, és a céges B2B értékesítés túlélői gyorsan léptek. Aki tehette, gyorsan választott, fejlesztett saját webes értékesítést, vagy egy online piactérhez kapcsolódott. Túl vagyunk a kapkodáson. A legfontosabb kérdés ma az, hogy az ideiglenesen felépített olcsó, gyors e-commerce megoldások helyett a profi, fejlett, hosszú távú webes kereskedelem mellett tegyük-e le a voksunkat. A felmérések szerint a vásárlók nagy része nem szokik vissza. A netes kényelem mellett marad. Okosan tesszük, ha megyünk a vásárlók után, s a fejlettebb, hatékonyabb webáruházas rendszerek, marketing és technológiák felé nyitunk.
Várjuk a webáruházakat, webkereskedelmet építőket új ismeretekkel, hatékony megoldásokkal és a működtetéshez szükséges szabályok bemutatásával. Hatékony megoldásokkal készültünk a fizetési megoldások, a vevőbarát vásárlás és marketing témájában is.
A pandémia miatti újabb kormányzati intézkedések nem változtattak a videókonferenciáink eddigi gyakorlatán. Rendezvényeink továbbra is csak távolról, videón keresztül követhetőek a regisztrálók számára!
Időpont: 2021. március 11. csütörtök, 9.30–16.00 (aznap élő egyenes adásban, 6 napig felvételről megnézhető)
Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten, mobilon, tableten)
A webes kereskedelem nyert a pandémia ellen. A vevő véglegesen átszokott.
Ideje ideiglenesből profivá tenni a webshopunkat!
Kösd össze a marketingcsatornákat! Használd a komplex technológiákat!
p
A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!
p
Program
9.00– belépés a közvetítői felületre jelszóval (7 napig)
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.35–10.00 (E-)Kereskedelmi trendek a pandémia idején. Mit adott 2020 az online kereskedelmi piacnak és mi várható 2021-ben?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital
10.00–10.25 Online vásárlói, fogyasztói szokások pandémia alatt és után.
Kurucz Imre kutatási igazgató, NRC
10.25–10.50 Veszélyben a kereskedelem a technológiai változások miatt?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup
10.50–11.15 Új áfaszabályozás 2021-ben. Mely országokban célszerű fenntartani az áfaregisztrációt? Az online piacterek új áfakötelezettsége.
Dr. Aracsi Bernadett menedzser és dr. Laczka Sándor igazgató, Deloitte
11.15–11.35 Kávészünet, email-es konzultáció az előadókkal
11.35–12.00 Nagyon figyeljünk az új fogyasztóvédelmi és jótállási szabályok betartására! Mit építsünk be az ÁSZF-be azonnal?
Dr. Kovács Attila irodavezető partner, KRS Ügyvédi Iroda
12.00–12.25 Webshop-logisztikai trendek. Okok és okozatok a sikerhez vezető úton.
Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.
12.25–12.45 Vegyük sorra az előnyös e-commerce fizetési megoldásokat!
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway
12.45–13.05 Mire figyeljünk egy webáruház indításakor és üzemeltetésekor az ügyfelek adatkezelése szempontjából?
Dr. Hegyi Áron LL.M adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Saldo Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Zrt.
13.05–13.25 Visszatérő vásárlót szállítunk!
Takács Mihály ügyvezető, Futar.hu Logisztikai Kft.
13.25–13.50 Ebédszünet, email-es konzultáció az előadókkal
13.50–14.15 Készíts pár perc alatt webáruházat!
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
14.15–14.40 Van saját áru, de nem éri meg a saját logisztika. Mit lehet tenni?
Perényi András tulajdonos, Dropshippy, Webshippy
14.40–15.00 Webshop marketing automatizáció: bevételnövelés extra munkaidő nélkül.
Nótin Szabolcs online marketing szakértő, Retargeting.Biz
15.00–15.20 Webshopokban áruhitel-részletfizetés. Hogyan hat a forgalomra?
Groó Viktor Kereskedelmi képviselet vezető – Áruhitel, Cofidis
15.20–15.40 Értékesítsd a webáruházadat több csatornán! Kösd össze a marketinget egymással!
Korpa Krisztián Senior PPC specialista, HD Marketing
15.40–16.00 Hatékony ROI mérés 2021-ben. Mit és hogyan mérjen a marketingben egy webshop.
Szabácsik Gergely tulajdonos ügyvezető, Yellow Bird Hungary Kft.
16.00– Konzultáció az előadókkal és visszanézés még 6 napig
Rendezők:
Kiemelt Szakmai partner:
Szakmai támogatók:
Prezentációt tartó támogatók:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: