Konferenciaközpont

Digitális iroda-2021

Tegyünk rendet a home office-okban is!

2021. március 25.

Országos élő videókonferencia.

Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Akkor az irodai ügyvitelt sürgősen át kell szervezni! A gondot még tetézi, hogy az otthoni munkavégzés miatt alkalmatlanná váltak az eddig jól bevált irodai technológiák? Az adminisztrációs rendetlenség, dokumentumkezelés még nagyobb problémává vált. A home office megmarad.  Új, a munkatársak otthonaira is  kiterjedt irodai térhez alkalmazkodó technológiákra van szükség, ahol a rendezettség uralkodik a nehezebb terep ellenére. A digitális iroda piaca rohamosan alkalmazkodott a pandémia okozta új kihívásokra. A rugalmasságot, agilitást elváró igényekre kényelmes, költségeket csökkentő megoldások születtek, a digitalizáltság a cégek többségében rendkívüli méretekben megnőtt, s egyre inkább eluralkodik az irodai munka minden területén. Várjuk a kis- és középvállalati döntéshozókat a napjainkban kikerülhetetlen feladat: a  digitális iroda kiépítéséről, az új technológiákról és a költségeket csökkentő, biztonságot adó megoldásokról szóló élő videókonferenciára. Nagyon sok, azonnal hasznosítható, bevezethető gyakorlattal ismerkedhetnek meg előadóink segítségével.

Digitális iroda – 2021

Tegyünk rendet a home office-okban is!

 P

Időpont: 2021. március 25. csütörtök, 9.30–16.00 (aznap és még 6 napig megtekinthető)

Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten, mobilon, tableten)

A rendetlenség az irodában nagyon sok pénzbe kerül. Ne hagyjuk!

Szétterjedt a munkavégzés helyszíne? Új technológiákkal rendezhető!

Kapcsoljuk össze a  könyvelői, banki, NAV és saját adatbázisainkat!

p

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!

Program

9.00– Regisztráció megkezdése a videóközvetítési felületre jelszóval (7 napig nézhető)

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa moderátor

9.35–10.00 Hatékonyabb munkavégzés és munkaszervezés fizikai korlátok nélkül. Hogyan tartsuk meg eközben a vezetői kontrollt?
Schramm Károly ügyvezető, SmartFront Kft.

10.00–10.25 Az online szerződések és az elektronikus aláírás berobbant a gyakorlatba. Ügyeljünk a jogi és a gyakorlatban elfogadott formáira, előírásaira is!
dr. Kovács Attila irodavezető partner, Kovács Réti Szegheő Ügyvédi Iroda

10.25–10.50 Az idő pénz! Száguldó pénzügyek a digitális sztrádán.
Kökény Roland kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője, K&H Bank

10.50–11.15 eCÉG. Cégmenedzsment az interneten. A banki számlaforgalom és a NAV számlákkal szinkronizálásban rejlő előnyök.
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft

11.15–11.40 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

11.40–12.00 Dokumentumkezelés akár otthonról is.
Piskóti Dalma kiemelt ügyfélmenedzser, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.

12.00–12.20 A hitelesített dokumentumok reneszánszát éljük. Hol, mire használható?
GDPR-kérdések home-office-ban céges adatokkal dolgozás esetén.
dr. Pajor Dávid ügyvéd

12.20–12.40 A távmunka is biztonságban: központosított céges jelszókezelés.
Boldog Árpád ügyvezető, Moresimp Kft.

12.40–13.00 A Vállalatirányítási rendszerek új funkciói, melyek megnyugtatják, a home office-ban dolgozó cégek vezetőit.
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.

13.00–13.20 Papírmentes működés és elektronikus aláírás. Kihívások és megoldások.
Tőzsér Imre 
e-aláírás üzletágvezető, Cursor Insight Hungary Kft.

13.20–13.40 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal

13.40–14.00 A kommunikáció megoldása személyesség nélkül, a digitalizáció segítségével.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

14.00–14.20 Nem számít, hogy hol dolgozunk! A munkavégzés legyen hatékony és élvezetes. Keretrendszerek és megoldások szervezeti egységeknek.
Gál András ITS szakmai tanácsadó, Konica Minolta Magyarország Kft.

14.20–14.40 Tanulás bárhol, kkv-vezetőknek is. Digitális tréningek és konferenciák.
Személyi László, a Future-Now Consulting Kft ügyvezetője, a BiB EKKV Program Vezetője

14.40–15.00 Az adatkezelés és -feldolgozás informatikai és információbiztonsági problémái  és azok kezelése home office-ban.
Loss István, a Spinoff és Startup Egyesület Informatikai szakosztályának vezetője. Védelem Holding Zrt.

15.00-15.20 Adatvezérelt szervezeti kultúrafejlesztés.
Schubauer Krisztina business coach, szervezetfejlesztő, kommunikációs szakértő, Future Mind

15.20–15.40 Kommunikáció egy rendszerben: videókonferencia, CRM, ügyfélszolgálat.
Korvin B. Bence alapító tulajdonos, Cégmenedzsment.com

Rendezők:

Kiemelt Szakmai partner:

Szakmai támogatók:

Prezentációt tartó támogatók:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: