Konferenciaközpont

Cégmarketing – 2021

Marketing online-ba zárva!

2021. április 29.

Országos élő videókonferencia.

Most legyünk okosak és eredményesek! Amikor csak kérdések vannak, de válaszok nem. Kinyílik-e a világ újra, vagy marad minden online? Merre mozdulnak a célcsoportok? Hol, mivel, hogyan érhetjük el fogyasztóinkat, ügyfeleinket ebben a médiazajos világban, hogy meghallják az üzeneteinket? Csak azt tudjuk, hogy felértékelődtek az emberi kapcsolatok. Átalakultak a fontossági sorrendek. Eltűnt a kiszámíthatóság. Csak tiszta és egyértelmű üzeneteket hallanak meg a fogyasztók, az ügyfelekAmitől a biztonságérzetük erősödik. A kényelmesen, nagyon gyorsan és egyszerűen elérhető szolgáltatásokra mondanak igent. A fizikai jólét helyett a mentális jólét került a középpontba. Izolált környezetben családban vagy magányban bezárt emberekhez kell üzeneteinket eljuttatni. A cégmarketing új kihívásairól, a szemléletváltásról, az üzeneteink eredményes átformálásáról, az emberek, ügyfelek igényeinek megváltozásáról és az azokra adható eredményes, jó válaszokról, és nem utolsósorban az ehhez szükséges technológiákról szól a Cégmarketing trendek idei konferenciája. Sok hasznos tanácsot nyújtanak a kkv-döntéshozóknak a marketingszakma legjobbjai, hogyan kell a marketingmunkánkban felerősíteni az emberek biztonságérzetét, és eredményes cégmarketinggel bevételt termelni kis- és középvállalati szinten.

Cégmarketing – 2021

Marketing online-ba zárva!

Időpont: 2021. április 29. csütörtök, 9.30–16.00 (aznap és még hat napig nézhető videókonferencia)

Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten: mobilon, tableten, pc-n)

Mikor térhet vissza a marketing a fizikai helyszínekre?

Erősítsük az emberek biztonságérzetét egyértelmű üzenetekkel!

Gyors, kényelmes, egyszerű vásárlói utakat alakítsunk ki!

P

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!

P

Program

9.00–Regisztráció a videóközvetítési felületre jelszóval aznap és még 6 napig

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető  köszöntője

9.35–10.00 2021 az online-ba zárt marketing éve lesz? De készüljünk a helyszínek megnyitására időben?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

10.00–10.25 Hogyan építsünk önjáró céget? Brandépítés, márkaépítés 2021-ben.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

10.25–10.50 Az új fogyasztói igényre adott új marketingválaszok. A cookie-mentes, szegmens alapú új világ kihívásai.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

10.50–11.10 A marketingstratégiák szerzői jogi háttereÓvatosan a fogyasztói tartalmakkal!
Gubicz Flóra Anna, az SZTNH Szerzői Jogi Főosztály Nemzetközi Szerzői Jogi Osztályának munkatársa

 

11.10–11.30 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal

 p

11.30–11.50 Új szempont a kommunikációban: a tartalmi élmény.
Sipos Zoltán stratégiai igazgató, Kreatív Kontroll

11.50–12.10 A törődő márkák. Mindenki szeretne felülni a „jó fej vagyok” vonatra!
Gyimesi Laci márkatanácsadó, Brandesfiú, brandesfiu.hu

12.10–12.30 Óvatosan a szavakkal! Felelős kommunikáció válsághelyzet idején.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség

12.30–13.00 Webtelevízió
Lesz egyáltalán visszarendeződés? Létezhetünk-e végre a fizikális térben is? Milyen lesz az új marketing és kommunikáció? Hogyan nyújtsunk biztonságot a fogyasztóinknak?

Az interaktív stúdióbeszélgetés résztvevői:

Demcsák Zsuzsa, Lakatos Zsófia, Gyimesi Laci, Sipos Zoltán 

13.00–13.30 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal

13.30–13.50 Újragombolt fogyasztói élmény, avagy mit tanulhatunk a kulturális szektortól.
Kovács Ágnes divízióvezető, Crane

13.50–14.10 A hirdetők új leckéje: hogyan juttassunk el a hatalmas médiazajban a Covid-on kívül más üzeneteket? 
Kéri Gábor digital managing partner, Positive Adamsky,

14.10–14.30 Hirdess a TikTokon!  Hogyan jussunk el a közönségedhez olcsón és hatékonyan?
Körző Nóra Senior Social Media tanácsadó, HD marketing

14.30–14.50 Online brandépítés a járvány ideje alatt.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

14.50–15.10 Azonnal és az összes csatornán egyszerre érjük el az ügyfelet!
Molnár Tamás ügynökségi vezető, EAZY Digital

15.10–15.40 Webtelevízió
Krízismarketing. Hogyan tartsuk meg ebben a hosszú ideig tartó bizonytalan helyzetben az ügyfeleinket, munkatársainkat?

Stúdióbeszélgetés Kováts Péterrela Hungarocontroll nemzetközi értékesítési és marketingvezetőjével

15.40–tól aznap és még hat napig visszanézhető előadások és konzultáció

Rendezők:

Kiemelt Szakmai partner:

Szakmai támogatók:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: