2021. szeptember 9.
Budapest, Experience Center. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Újra kell terveznünk a social media aktivitásunkat, mert az emberek egyre tudatosabban rendelkeznek saját adataik felhasználásáról. Május óta az iOS-felhasználóknak már több mint kétharmada (az okostelefont használók több, mint 5 milliárdan vannak) nem adja meg az engedélyt adataik felhasználására az alkalmazások között. A Facebook vergődik. A hirdetések egyre drágábbak, az eredményességük egyre rosszabb. A felhasználók követése rendkívül megnehezült. Kinccsé vált a jó adat. A feladat nem egyszerű, de nem megoldhatatlan. Okos, automatizált és személyre szabott követőrendszerekkel pedig biztos a siker. Időben készüljünk fel az újratervezésre! Egy percet sem hagyhatunk ki a változások követésében. Különben az értékesítési bevételünkben meglepő visszaeséseket tapasztalhatunk. A social media ugyanis még mindig a legjobb értékesítési, brandépítési felület. Ismerjük meg a legfrissebb trendeket, készüljünk fel a közeli nagy változásokra! Előadóink a social media legjobb ismerői. Segítségükkel megtudjuk, hol találjuk meg a vevőinket, hogyan szólítsuk meg őket, hol költsük el hatékonyan a hirdetési, marketing büdzsénket. S nem utolsó sorban, hogyan kövessük a vevőinket, célcsoportunkat, érdeklődőinket a megnehezített körülmények között. A 12. Social Media nagykonferenciára várjuk a kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozókat, a vállalkozások, vállalatok marketingvezetőit, tanácsadókat, a marketingszakma trendeket megismerni akaró képviselőit. Találkozzunk újra, személyesen!
Időpont: 2021. szeptember 9. csütörtök, 9.00–16.15
Helyszín: Budapest, Experience Center (Szentmihályi út 171. 3. emelet. Konferenciaterem)
Részvételi lehetőségek: helyszínen, távolról és mindkettő együtt.
Megnehezült az érdeklődők nyomon követése? Az adatokért harcolni kell?
Drágább, eredménytelenebb és új algoritmusokkal kísérletező Facebook?
Hallgasd meg az üzleti eredményt növelő új technológiákról a legjobbakat!
p
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Siess a hely foglalásával, a létszám korlátozott!
Helyszínen kívül választhatod a videóközvetítést vagy mindkettőt!
Program
8.30–tól Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítéshez
9.00–9.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.05–9.25 Másként, mint a COVID előtt! Mi változott? Minden.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
9.25–9.45 Hogyan tovább Facebook? Tényleg fizetős lehet? Segítség! Megint algoritmus-váltás!
Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com
9.45–10.05 X, Y, Z a közösségi médiában.
Kurucz Imre kutatási igazgató, NRC
10.05–10.25 Kikerülhetetlen! Mesterséges intelligencia használata a marketingben.
Bonyhádi Gábor eOptika marketing igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
10.25–10.45 Google Ads. Újratervezés a hatékonyabb kampányokért.
Szaladják Linda Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.
10.45–11.10 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.10–11.30 Az FB-hirdetések egye drágábbak? Menekülés a közösségi médiából Lead-hirdetésekkel.
Dr. Teker Orsolya L.L.M adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Liftup Kft.
11.30–11.50 Merre tart a keresőoptimalizálás 2021-ben? Így optimalizálj 2022-től!
Papp Gábor SEO szakértő, The Pitch
11.50–12.10 Videós tartalom a Facebookon: mégsem olyan magas ez a küszöb?
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll
12.10–12.30 A B2B és a Linkedin. A jó céges profil hozadéka.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
12.30–12.50 Webáruházi social media értékesítési trendek egy csokorban.
Nótin Szabolcs CEO, Marketing21 Digitális Ügynökség
12.50–13.30 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
13.30-13.50 Miért hirdessük és legyünk jelen az Instagramon? A kiismerhető Instagram algoritmusok.
Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital
13.50-14.10 Jól bevált vevőszerző kampányok a social mediában.
Körző Nóra Senior Social Media tanácsadó, HD marketing
14.10–14.30 Minimalizmus a közösségi médiában – Egyszerű képi világ. Egyszerű humor. Egyszerű nyelvezet.
Kanicsár Ádám head of social, Pozitive Adamsky
14.30–14.50 Így változtak a vevői visszajelzések. Közösségépítés és panaszkezelés a közösségi médiában.
Vas Dóra, az MPRSZ Etikai Bizottságának elnöke
p
14.50–15.10 Hatékony ROI mérés 2021-ben. Így nem lesz kidobott pénz a közösségi média költésünk.
Szabácsik Gergely tulajdonos ügyvezető, Yellow Bird Hungary Kft.
15.15–16.15
Grátisz Networking program.
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
P
Helyszínen részvételre csak védettségi igazolvány birtokában regisztrálj!
Rendezők:
Szakmai támogatók:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: