Konferenciaközpont

Digitális iroda

A rendetlenség sok pénzbe kerül

2020. március 26.

élő videókonferencia

Figyelem!

Mindenki biztonsága érdekében áttértünk a videókonferenciákra!
Nem kell ott lenned, hogy ott legyél!

Tudtad, hogy a dokumentumok keresésével a munkaidő 40 %-a elmegy? Érzékelted, hogy  a munka alapját képező információ mennyisége 2013-2020 között a 44-szeresre nőtt? Kiszámoltad már, hogy a rosszul iktatott, rendszerezetlen dokumentumok, adatok keresése mekkora költséggel jár? Úgy érzed, hogy egyre több idő megy el az adatok, iratok keresésével és a rendetlen, szervezetlen belső kommunikációval?

Papíron vagy/és digitálisan dokumentáljunk és tároljuk az adatokat? Mindkettőre szükség van. De biztosan ki kell nyomtatnunk a digitális dokumentumok 81 %-át? Az iratok 79 %-át papíron kell tárolnunk? Irdatlan helyigénnyel? Adatfulladás helyett jelentős költségcsökkentés lesz a következménye.

Az irodákban a belső rendszereken zajlik a  kommunikáció és információáramlás is. Digitális csatornákon folyik a csapatmunka. Mégis, az irodai környezet hozza ki a legtöbbet az emberekből. A külső adat- és iratkommunikációban még rengeteg költségcsökkentési lehetőség van. Gondoljunk a könyveléssel, az  értékesítéssel, a NAV-val, banki műveletekkel kapcsolatos adat, iratmennyiség összekapcsolásában rejlő, hatalmas tartalékokra.

Sok újat tudunk mondani a folyamatosan fejlesztésre szoruló digitális iroda működtetéséről, a jól szervezettség előnyeiről, a költségmegtakarításról. Várjuk a vállalati döntéshozókat!

Digitális iroda

A rendetlenség sok pénzbe kerül

Élő videókonferencia

Időpont: 2020. március 26. 9.30–15.15

Helyszín: élő videókonferencia (A konferencia 7 napig visszanézhető!)

A rendetlenség, szervezetlenség, kidobott pénz. Ne az anarchiát válasszuk!

Csak komplex irodarendszerben gondolkodjunk! Az a legolcsóbb.

Papír alapú és digitális dokumentumok közötti átjárás a nyerő megoldás.

p

Program

9.40–10.00 Irodai adminisztráció és a hatékony iratkezelési folyamat.
Solcz-Ujvári Magdolna dokumentum menedzsment és digitalizációs szakértő, Budapesti Távhőszolgáltató Zrt.

10.00–10.20 Ott vagyunk már? Irány a digitális sztráda!
Lakatosné Lukács Zsuzsanna ügyvezető igazgató, SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány

10.20–10.40 Dokumentum kezelési trendek a KKV-szektorban.
Bardóczy Gergely 
értékesítési igazgató, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.

10.40­–11.00 Digitalizálás az adózásban és a könyvelésben.
Németh Lilla vezető menedzser, RSM Hungary Adótanácsadó és Pénzügyi Szolgáltató Zrt.

11.00–11.20 Hogyan gyorsíthatjuk fel a közös munkát otthonról dolgozó csapatunkkal? – Hasznos szoftverek és trükkök
Jobbágy Szabolcs
 lean digitalizálási szakértő, Resultator Tanácsadó Kft.

11.20–11.50. Csetszünet, pihenő

11.50–12.10 A bankszámla összekapcsolása a számlázó programmal.
Kökény Roland  KKV Szegmensmarketing vezető, K&H Bank Zrt.

12.10–12.25 Workflow mindenhol. Folyamatvezérelt cégműködés.
Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató, xFLOWer Group

12.25–12.45 Bajusszal hatékonyabb!  Pénzügyi eredményesség növelése másképp.
Bodor Csaba üzletfejlesztési vezető, Flexibill

12.45–13.05 Papírmentes működés és elektronikus aláírás. Kihívások és megoldások.
Tőzsér Imre e-aláírás üzletágvezető, Cursor Insight Hungary Kft.

13.05–13.35 Csetszünet, pihenő

p

13.35–13.55 Egyszerűsítsd le a külső és belső üzleti kommunikációt!
Augusztini Krisztián termékmenedzser, Onbox 

13.55–14.15 Az adatbiztonság alapkérdéssé vált. Így kezeld!
dr.Teker Orsolya adatszakértő, Liftup Kft.

14.15–14.35 Az elektronikus dokumentum hitelesítésének jogi hattere és gyakorlata.
dr. 
Pajor Dávid ügyvéd

14.35–14.55 Online szerződéskötés. Biztonságban vagyunk?
dr. 
Romhány Gergely ügyvezető, Trustchain Systems Kft.

14.55-15.15 Csetszünet

Rendezők:

Szakmai támogatók:

Prezentációt tartó támogatók:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: