2026. január 15.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet
Január 4.-ig 40 %-os korai early bird áron!
Időpont: 2026. január 15. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet.
Videón távolról: január 16. 12 órától január 25-ig jelszóval.
Az értékesítésben forradalom zajlik. Min múlik most a sales-esek jövője?
Integrált élmény és személyre szabott ügyfélgondoskodás. Omnichannel.
Technológiakövetés, AI és hiteles offline jelenlét. Mindez együtt!
Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.
Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.
Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.
A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.
REGISZTRÁCIÓ
Miről szólunk?
Szeretnéd 2026-ban jelentősen megnövelni az értékesítési bevételt? Akkor életbe vágó, hogy kövesd az új trendeket!
Egy marad csak a régi: az ügyfél az Isten! De másként kell kiszolgálni, mint eddig. Fel van adva a lecke az értékesítőknek!
Hiper-perszonalizáció: Ezt halljuk mindenhonnan! 100 %-os koncentrálás minden egyes vevő igényeire. Ezt csak adatokkal, új technológiák igénybevételével és omnichannel-lel lehet megvalósítani. A vevők igényei és a technológiai eszközök rohamosan változnak. És egyeduralomra tör az AI, mint hathatós segítség. Ajánlott a használata, ha eredményeket akarunk, ha állni szeretnénk a versenyt.
A social media platformok teljes értékű vásárlási csatornákká váltak. A B2B interakciók is rohamosan nőnek a TikTok-on és az Instagramon is.
Az online és offline értékesítés összekapcsolása az élményfokozás elengedhetetlen eszköze. Új technológiák elsajátítása nélkül lehetetlen feladat. Az offline boltokban is képesnek kell lennünk a vevői igények egy pillanat alatti testre szabására. Ott is szükség van digitális, AI-asszisztensekre.
Közben párhuzamosan zajlik a személyes kapcsolatok felértékelődése. A hiteles személyes jelenlét fontossága az embereknél egy cseppet sem csorbult.
A kihívásra nagyon jó és könnyen elsajátítható válaszok vannak. A szakember előadók elmondják, hogyan lehet sikeresnek maradni és még meg is fejelni az eredményességünket.
Kiknek szólunk?
Várjuk a cégek első számú vezetőit, az értékesítést irányítókat és csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit, HR-eseit és adatbázis-szakértőit, ha meg akarják tudni, miben változtassanak gyorsan az eladás növelése érdekében.
Bemutatkozó előadásokra jelentkezőket várunk:
Várjuk cégek jelentkezését a legújabb értékesítési technológiáik bemutatására, az azt támogató módszereik, CRM-rendszereik, tréningjeik, szolgáltatásaik megismertetésére, az ügyfélélmény és -törődés megannyi újdonságának és a marketing legújabb sikeres módszereinek prezentálására.
A Bemutatkozó előadás (támogatói státusz) feltételeiről érdeklődjön a konferencia@ppkonferencia.hu email címen!
Felkért előadók

Bognár Anna
social media vezető, EAZY Digital

Dénes Vanda
ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.

Hegedűs Márta
vezetési tanácsadó, ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó Iroda

Gyimesi Laci
Brandesfiú, brandesfiu.hu, márkatanácsadó

Jagodics Tamás
ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.

Klausz Melinda
közösségi marketingspecialista, közösségi-media.com

Kováts Péter
branding tanácsadó

Kulcsár István Róbert
vezető tanácsadó, Shoprenter

Mátyás Ferenc
értékesítési szakember, The Nomad CRO

Ocskay László
társügyvezető, OANDER Development

Szántó Péter
Reel8 co-founder & chief production officer
Lakatos Gábor AI-szakértő, Positive Adamsky,
és még sokan mások az értékesítési szakmából...
Kiemelt témák
Mit jelent ma a vevőközpontú megközelítés, a hiper-perszonalizáció?
A vásárlók egyedi tanácsokat és megoldásokat várnak az eladótól. Hogyan készülhetsz fel az ügyfél adataiból?
AI-segítség a személyre szabott megkeresésekhez és a leadek priorizálásához.
Érzelmek, érzések, érdekek és értékek. Ne eladj, kapcsolódj!
Minőségre fókuszálva. A kevesebb jobb! A kínai webáruházak ellenében?
A digitális és social commerce ideális használata.
TikTok és Instagram, mint teljes értékű vásárlási csatorna. Mi kell az eredményességhez?
Nőnek a közösségi csatornákon a B2B interakciók. 80 %-a már a digitális csatornákon zajlik.
Az AI, mint a modern értékesítési stratégiák alapköve.
Érték alapú értékesítés.
Az adatokon alapuló megkeresések bevált módszere.
Offline trendek. Omnichannelben a megoldás. Az integrált élményszerzés eszköztára.
Kényelmes váltás a csatornák között az élményszerzés fokozására.
A boltok, mint élményközpontok. Építsük be a tanácsadást is.
Adatvezérelt személyre szabás. A sales-esek technológiával támogatásának fontossága.
A hiteles offline jelenlét nélkülözhetetlensége. A többség még a személyes ajánlásokban jobban bízik!
Hogyan készítsük fel értékesítő csapatunkat és magunkat az új befogadására és alkalmazására?
Hogyan kreáljunk virtuális értékesítési élményeket?
Grátisz Networking különprogram
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
Miért kell eljönnöd?
Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.
Ott lesznek a cégvezetők, a sales-es kollégák, az értékesítési tanácsadók és a modern technológiák jó ismerői.
Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek.
Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.
Részvételi díjak
Korai early bird díj helyszínre jövőknek:
16 900 Ft.+ áfa helyett 10 140 Ft. + áfa
Korai early bird díj távoli résztvevőknek:
19 900 Ft.+ áfa helyett 11 940 Ft. + áfa
Korai early bird díj kombinált résztvevőknek:
27 300 Ft.+ áfa helyett 16 380 Ft. + áfa
Sales World 2025
https://www.youtube.com/watch?v=xRJh4nRoBx0
Rendező:
Bemutatkozók:
Kiemelt Szakmai partner:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
A PP Konferenciák szerverüzemeltetési partnere:
A PP Konferenciák egészségügyi szolgáltató partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: