2020. december 10.
Országos élő videókonferencia.
Érzékenyebb lett a fogyasztó, mióta gyökerestől megváltozott a világ. Még mindig a személyes márka és a cégbrand együtt, összehangolva hozza a legtöbb bevételt. A személyes szerepvállalás hatása azonban a vírushullámok alatt hihetetlenül megnőtt. Válságos időkben a legkönnyebb elveszíteni a brandet. Nem működnek a régi értékesítési módszerek, de fogalmunk sincs, hogy hirtelen mire fog jól vagy rosszul válaszolni a fogyasztó és az üzleti partner. Másra érzékenyek az emberek, mint a járvány előtt. Tudatosabbak. Már nem fogadják el az agresszív értékesítési technikát, ha az a válság veszteseinek sérelmével jár. A jó munkáltatói márka most az egekbe szökhet. A társadalmi felelősségvállalás más gyakorlatokat talált a segítésre, ezzel a brandépítésre. Az automatizált marketing itt is átvette a szerepet. A digitalizációs térben jelenlét nélkül ma már nem lehet fenntartani a jó hírnevet. Napról napra változik a márkaértékek preferenciája, súlyozása. Új trendeket tanulunk, melyeket ismét gyorsan elsöpör a változás. A jó brandre azonban jobban kell vigyáznunk, mint valaha, mert a hosszú távú túlélés múlik a megtartásán.
Várjuk a kkv-döntéshozókat, kommunikációs és marketingvezetőket, szakembereket, tanácsadókat, a hirdetési, ügynökségi szakmai képviselőit. Előadóink a legfrissebb trendeket, gyakorlatokat osztják meg velünk , melyeket azonnal hasznosíthatunk.
Időpont: 2020. december 10. csütörtök. 9.30–15.15
Helyszín: országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)
A jó cselekedet felértékelődött. Vigyázz! Igazi értéket adj!
Most lehet csak igazán jó munkáltatói brandet építeni. Hogyan, mivel?
Válságban nagyobb bukhatunk és emelkedhetünk. Az utóbbit válasszuk!
p
Program
9.00– videóközvetítésbe belépés jelszóval
9.30–9.55 Pandémia: remek lehetőség márkaépítésre. Kezd magaddal!
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft
9.55–10.20 A vállalkozói márka. Mit tanulhatunk az ikonikus vállalkozók magatartásából?
Várdy Zoltán, a ’The Launch CodeTM’ megalkotója
10.20–10.45 Így építs személyes és céges márkát az e-mailen zajló kommunikációddal.
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.
10.45–11.10 Az énbrand és cégbrand erős összefonódásának korát éljük. Szólaljunk meg, amikor fontos!
Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia
11.10–11.35 A „jó brand” olyan aduász, ami üti a versenytárs „jó termék” kártyáját.
Gyimesi László Brandesfiú, brandesfiu.hu
11.35–11.55 Kávészünet
11.55–12.20 Brandépítés krízishelyzetben. A vírus diktálja az új forgatókönyvet?
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség
12.20–12.45 Érzelmek és élmények. Az ügyfélfókuszú márkaépítés lépései.
Kováts Péter nemzetközi értékesítési és marketingvezető Hungarocontrol Zrt.
12.45–13.10 A brand, a márkanév építésének jogi kérdései. Mire vigyázz! Márkavédelem
Lantos Judit ügyvéd, partner, DANUBIA LEGAL│Lantos Judit Ügyvédi Iroda
13.10–13.35 Miért és hogyan kell világítótornyokat építeni? Láthatóság és hitelesség a gyorsan változó információs térben.
Ferling József stratégiai igazgató, Ferling Kft.
13.35–13.55 Ebédszünet
13.55–14.20 Brandépítés a social mediában. Keresd ott az új generációt!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)
14.20–14.45 A társadalmi felelősségvállalás új, járványra szabott megnyilvánulásai.
Kőszegi András márkatanácsadó, Onbrands
14.45–15.10 A márkaépítés új trendjei. Igazi értéket adj!
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)
p
Figyelem! Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség a konferencia Facebook zárt csoportjában. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!
p
p
Az élő videókonferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
Rendezők:
A PP Konferenciák céginformációs partnere:
Szakmai partnerek:
Médiatámogatók: