2017. június 22.
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Hatalmas sebessséggel és rendkívül kreativitást produkálva változik a profitot, piaci versenyelőnyt, ismertséget, népszerűséget hozó marketingkommunikáció, annak leggyorsabban fejlődő megnyilvánulási területe, a social media, a technológiák, módszerek. A versenyelőny egyik legbiztosabb módja, ha folyamatosan képben vagyunk a legfrissebb marketingtrendekről, megoldásokról, a sikeres gyakorlatokról, az új technológiákról. A Cégmarketing – 2017 konferencia előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk idén is!Piac & Profit – BKIK konferencia
A konferencia Kiemelt Támogatója: A Magyar Marketing Szövetség
Időpont: 2017. június 22. 9.00–15.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.40
Igazi brandépítők a cégben. A személyes márka és a cégmárka egymásért. – Tonk Emil, az MMSZ alelnöke
9.40–10.00
Közösségi marketing trendjei. A facebook-tól az Instagrammig. – Lévai Richárdtulajdonos, RG Stúdió Kft.
10.00–10.20
A Facebook nyerő területei. A facebook-stratégia mentén gondolkodva. Blogolás és videobeágyazás facebook-támogatottan. – Klausz Melinda közösségi médiaspecialista
10.20–10.40
Értékesíts hatékonyan, hogy a marketing ne ablakon kidobott pénz legyen. Hiába költesz marketingre, ha nincs mögötted egy jó rendszer ami segít feldolgozni az érdeklődőket. – Egerszegi Krisztián cégvezető, MiniCRM Zrt.
10.40–11.00
10+1 Google AdWords best practice, hogy ne csak költsd a pénzt, hanem nyereséges legyen az AdWords-öd. – Szaladják Linda Google-Adwords specialista, LindCom
11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal. Kávészünet
11.20–11.40
Márkaépítés framework a hazai és nemzetközi piacokon. A márkád olyan, mint amilyennek mások gondolják. A 4 lépcsős brand aktivációs modell. – Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group
11.40–12.00
Milyen a legversenyképesebb honlap? Honlaptrendek, nyerő megoldások. – Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.
12.00–12.20
Eredményes online marketinghez hozzásegítő online platformok. – Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség
12.20–12.40
A márkaépítés 5 pillére. – Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds
12.40–13.00
Reklámtörvény, reklámadó-törvény. Mindenki érintett, nem csak a médiumok. – dr. Szilágyi Zsuzsa ügyvéd, infokommunikációs szakjogász
13.00–13.15
Hogyan tud egy cég a kommunikációja hatékonyságán javítani kreatív, eredeti, ötletes megoldásokkal? – Nagy Norbert marketingvezető, Prime Rate Kft.
13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd
14.00-14.15
Mi történt a Linkedinnel? Romló vagy javuló használhatóság marketinges szemmel. – Bánki Tamás DrLinkedin.hu
14.15–14.30
Marketing döntések – avagy hogyan döntünk cégvezetőként az online marketingről? – Tornai István online-marketing stratégai tanácsadó, Aquarius Hand Kft.
14.30–14.45
Videotechnológia használata a marketingben és az értékesítésben. – Trib Gergőtulajdonos, videoproducer, Totalsight Kft.
14.45–15.00
Youtube, Instagram. Milyen korosztály van ott, hogyan kommunikálnak, hogyan jelenjünk meg ezeken a felületeken? Mit hoz a Facebook-hoz képest? – Szántó Péter alapító, Springtab
15.00–15.15
A branded a cégadataiddal és a rólad elterjedő céginformációkkal is építheted.– Ézsiás Tünde key account manager, Opten Informatikai Kft.
15.15–15.30
AD@Marketing. A jövőre életbe lépő GDPR új kihívások elé állítja az adatkezelést. Továbblépés csak tudatos tervezéssel! – Gilincsek Szabolcs ICT-szakértő, Euro-Profil Rendszerház Kft.
15.30–15.50
Tartalommarketing felfutóban. A sikeres tartalommarketing-kampány alapelemei. – Bártfai Balázs tartalommarketing szakértő, a tmgy.info könyv szerzője
15.50–16.50 Különprogram
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
A konferencia tematikájának változtatási jogát fenntartjuk!
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.