Konferenciaközpont

Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

2017. szeptember 7.

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Social Media, ahol a látvány, a személyesség, az érzelmekre hatás mindent visz. A fiatalokat már csak ott szólíthatjuk meg. Minden ügyfél, vevő benne van a közösségben. A közösségi média a legjobb értékesítési felületté vált. Csak tudni kell a titkot! Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, Linkedin, Snapchat, bloggolás, chatbot, SEO-zás stb. Melyiket hogyan, mire használjuk, ha bevételnövelésben, márka- és kapcsolatépítésben gondolkodunk? Az online közösségi terekre optimalizált marketingről exkluzív, a legfrissebb tudások a legjobb szakemberektől! Kis- közép és nagyvállalati döntéshozóknak, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereknek.

A legjobb szakértők, a legjobb hang és képtechnika!

Helyváltoztatás! A hatalmas mozinézőtérben neked is van még hely!

Figyelem! A rendkívül nagy érdeklődés miatt a konferencia helyszíne megváltozott! 

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

Piac & Profit Konferencia

 

Időpont: 2017. szeptember 7. csütörtök, 10.00­–15.20
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Program

Regisztráció: 9.30–­10.00

10.10–10.30 A közösségi média szerepe az internetes értékesítésben. Változó trendek az e-kereskedelemben.

Előadó: Kulcsár István Róbert, ShopRenter

10. 30­–11.10 Eredményes eladás a közösségi médiában – hatékony hirdetési trükkök a Facebookon és azon túl.

Előadó: Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.

11.10­–11.40 A legsikeresebb vállalatok példái. Mit kell tenni, hogy elérjük üzleti céljainkat a social mediában? (A World Employer Branding Day 2017 színpadán nagy sikert aratott magyar social employer branding esettanulmány.)

Előadók: Horváth Ádám chief sparkle officer és Zvezdovics Anita chief fizz officer, Brandfizz Employer Branding

11.40­–12.00 A Messenger mint önálló üzleti felület. Chatbottal is.

Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting Kft.

12.00–12.20 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.20­–12.40 Az erős márkától vásárolnak. Hogyan építsünk erős márkát közösségi felületeken?

Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

12.40­–13.00 A tartalommarketing előnyei a B2B-ban. Hanyatlik a bloggolás?

Előadó: Juhász György a DIMSZ tartalommarketing tagozatának elnöke, Tartalomgyár Kft.

13.00–13.20 Chatmarketing – Érdemes figyelni a Viberre!

Előadó: Novák Ferenc business unit leader, Neo Interactive

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–14.20 Izgalmasan, változatosan posztolni! Jó kommunikáció hirdetéssel megtámogatva!

Előadó: Müller-Váczi Lívia, RG Stúdió Kft.

14.20–14.40 #Hashtag. Hogyan kell jól hastagelni?

Előadó: Farkas Zsolt 7 Digits Growth Marketing Ügynökség

14.40–15.00 Milyen a nyerő látvány (video, fotó, körítés) a Facebook-on, a Youtube-on és az Instagramon?

Előadó: Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde PR

15.00­–15.20 Az ügyfél  hűségének megszerzése remarketinggel. Ügyfélélmény a közösségi oldalakon.

Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Media

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!