2017. október 5.
Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.
Nem a termék, hanem az ügyfél van a központban! Érte történik minden a cégnél! Cégfilozófia, cégstratégia szinten épül be ez a két mondat a piacvezető, fejlődésorientált cégek munkatársának tudatába. Hogyan alakítsuk át gondolkodásunkat, a technológiai hátteret, a marketinget, a belső és külső kommunikációt, a munkatársak attitüdjét, hogy ügyfeleink úgy érezzék, értük van minden. S ezért hűségüket, márkáink iránti rajongásukat és elégedettségüket kapjuk cserébe. S nem mellesleg: erős piaci pozíciót! Hogyan fokozzuk folyamatosan ügyfeleink élményszintjét, hogyan érjük el hűségüket, elégedettségüket ma a 21. században?Útvonal-tervezés: a felismeréstől az álomügyfélig!
Gazdag tartalom, és ügyfélélményt fokozó Gundel-konyha
Helyszín: Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.
Időpont: 2017. október 5. (csütörtök) 9.00 – 15.40
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.40 Ügyfélélmény a 21. században. Trendek, gyökeres gondolkodásmód-, szemléletváltás.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor
9.40–10.10 Ügyfélszolgálat fénysebességre kapcsolva.
Előadó: Reisz Róbert áruházigazgató, SelfSell.hu
10.10–10.30 Az ügyfélélmény folyamatos növelésének bevált eszköztára.
Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója
10.30–10.50 Ügyfélút-tervezés. A felismeréstől az álomügyfélig.
Előadó: Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor
10.50–11.10 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Az ügyfélélmény helye a cég stratégiájában.
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.
11.10–11.30 Konzultáció és kávészünet
11.30–11.40 Ügyfélélmény felülnézetből.
Előadó: Berényi Attila ügyvezető/partner, Xperion Kft.
11.40–12.00 Új technológiák uralta ügyfélszolgálat, ügyfélkezelés. Személyesség automatizálva.
Előadó: Huszics György elnök, DIMSZ
12.00–12.20 Ügyfelekről adatszerzés.
Előadó: Keleti József Country manager, Bisnode Magyarország Kft.
12.20–12.40 Ügyfélélmény! Megéri?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.; a Mystery Shopping Providers Association Europe/Africa igazgatója
12.40–13.20 Konzultáció és ebédszünet (büféebéd, Gundel-konyha)
13.20–13.35 Ahány ügyfél, annyi weboldal. Személyre szabottan.
Előadó: Szántó Péter alapító, Springtab
13.35–13.50 Érzelmi kötődés a social media segítségével.
Előadó: Klausz Melinda socila media specialista, kozossegi-media.com
13.50–14.10 A nélkülözhetetlen munkatársi elkötelezettség elérésének titka.
Előadó: Lovas Zoltán cégvezető, NEXON
14.10–14.30 A jó panasz- és problémakezelés mindent visz.
Előadó: Vizi Bea ügyvezető igazgató, Gordon & TA Oktatásszervező és Tanácsadó Kft.
14.30–15.30 Best Practice-ek és új technológiák bemutatkoznak:
14.30–14.45 Ügyfélélmény digitalizációval. Omnichanel, CRM. Nélkülük nem megy.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.
14.45–15.00 Gamification. Szeretünk játszani. – Sárosi Róbert alapító, ügyvezető Duelbox – Event gamification
15.00–15.15 Lojális és hosszú távú kapcsolat kialakítása az ügyféllel .– Csirmaz Nándor senior tanácsadó, Develor
15.15–15.25 Hogyan találjuk meg a legmegfelelőbb személyiségű munkatársat? – Ocskay Márta Country Manager Hungary & Austria, CNA Executive Search Hungary Kft.
15.25–15.40 Ügyfélélmény egy Call Center mindennapjaiban. – Varga NorbertSzenior projektmenedzser, Protocall Kft.
15.40–16.30 Különprogram: Networking
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa!
A részvételi díj tartalmazza:
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram!
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.