Konferenciaközpont

Brandépítés – 2017

A profitfókuszú branding titkai

2017. október 12.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A vezető, a munkatársak, a termék, a szolgáltatás együtt építi, formálja a legnagyobb cégértéket. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. A márkahűség, -szeretet szerepe az ügyfél megszerzésében és megtartásában alapvető cégstratégiai tényezővé vált. Jelentősége erősen felértékelődött a piaci versenyben. Előadóink, a beszélgetés résztvevői széles áttekintést adnak az új trendekről és gyakorlatokról. Cégvezetőknek, döntéshozóknak, a PR-, és kommunikációs vezetőknek, marketingvezetőknek, csapatépítéssel foglalkozóknak.

Brandépítés ­ – 2017

A profitfókuszú branding titkai

 

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Időpont: 2017. október 12. (csütörtök)  9.30–­15.40

A jó brand mindent visz! Személyes és cégmárka-építésről mindent!

Utolsó helyek! Gyorsan regisztráljon!

A program házigazdája: Serényi János

Program:

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 A személyes márka mindent visz. Gyökeres szemléletváltás. Márkaépítési trendek.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft.

10.00–10.20 Letérdelő márkák, vezetői dilemmák.

Előadó: László Géza ügyvezető igazgató, Brand Content Kft.

10.20­–10.40 Márkaépítés és rombolás  a közösségi médiában.  Példák, tanulságok.

Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

10.40–11.00 Más kárán tanul az okos márkaépítő. Meghökkentő bukások.

Előadó: Pintér László kreatív igazgató, PopGroup Reklámügynökség

11.00–11.10 Egy kis meglepetés (Együtt)

11.10–11.30 Kávézgatás közben beszélgetés az előadókkal

11.30–11.50 A brand szerepe a cég stratégiájában. Hogyan könnyíti meg a jó brand az ügyfélszerzést?

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

11.50–12.10 Sikeres márkaépítés a tömegigények egyénre szabásával.

Előadó: Pápay Zoltán Szilárd Head of Market Management,  Allianz Hungária Zrt.

12.10–12.30 A nagyok eszköztára kkv-kra szabva.

Előadó: Süle-Szigeti Attila alapító, Start Traks Coaching

12.30–12.50 A hitelesség, az etikus viselkedés felértékelődése.

Előadó: Lovász Károly ügyvezető igazgató, KAV Hungária Kft.

12.50–13.00  Még egy kis meglepetés együtt

13.00–13.30 Ebédeljünk együtt

13.30–13.50  Az Y és a Z generáció „márkagyártó” szerepe.

Előadó: Kisbenedek Dániel, az Y-generáció képviselője és Tasnádi Dávid kreatív szakember

13.50–14.10 Az önbizalom  hatása a vállalati márka sikerére.

Előadó: Juhász Péter igazgató, Önbizalom Akadémia

14.10–14.30 A márkaépítés és a cégkultúra szoros kapcsolatban.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

14.30–14.50 Hogyan lehet adatokból történeteket kreálni? Social listening.

Előadó: Vida Eszter PR & Kommunikációs igazgató, Sentione Sp.zo.o.

14.50–15.10 Amerikából jöttem…  A storytelling nem csak divat.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft.

15.10–15.30 Tudod, miként alakul a stressz-szinted prezentáció közben?

Előadó: Mészáros Zsolt prezentációs szakértő, Értéktrend Consulting

 15.30–15.40 A meglepetés még fokozható! Együtt

 

15.50–16.20 Üzleti kézfogó  Moderált networking program a résztvevők számára.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!