Konferenciaközpont

Social Media – 2023

Készüljünk a fizetős Facebookra!

2023. február 23.

Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.

2023 a hatalmas fordulatok, nagy meglepetések, gyors változások, de még mindig a rövid videók éve lesz. A metaverzum elkezdte benyomulását a közösségi médiába, ezzel lassan, de biztosan felforgatva mindent, ami eddig meghatározta a közösségi média használatát. Március 31-től fizetni kell az eddig ingyenes mobil alkalmazások és appok használatáért. Tehát nem lesz többé semmi sem ingyenes. Sem a Facebook, sem az Instagram, sem a többi. Minden plusz kilobyte-ért pengetni kell a mobilszolgáltatóknak. Mi lesz ennek a következménye a potenciális vásárlókra nézve? Még nem tudjuk!

De 2023-ban is ugyanazokra a kérdésekre keressük a válaszokat, mint tavaly: Hol a vevőd? Hogyan szólítod meg? Mire hallgat? Hol hirdess, hogy elérjed? Mert bevételt kell termelnünk, s ehhez a social media kihagyhatatlan felület!

Készüljünk fel előre a változásokra! Ne az árharcra koncentráljunk! Különböztessük meg magunkat a többiektől. Legyünk egyediek, mással nem összehasonlíthatóak! Most erre van kereslet. Erre kell a tartalmat és a képi látványokat alapozni.

Várunk ismét a Social Media – 2023. évkezdő nagy, immár 15. éves (hibrid) konferenciáján! Ott a helyed, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketingszakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni tudásodat a legújabb trendekkel. Minden kérdésre választ kaphattok előadóinktól, a Social Media Marketing legjobb szakembereitől!

Social Media – 2023

Készüljünk a fizetős Facebookra!

 

Időpont: 2023. február 23. 9.00–16.30

Helyszín: Budapest, Experience Center, Konferenciaközpont. Szentmihályi út 171. 3. emelet.

Távolról videón résztvevőknek: 7 napon át az internetes oldalunkon jelszóval.

 

Áprilistól fizetnünk kell, ha mobilon social-ezünk. Mi lesz a vevőkkel?

A metaverzum és a közösségi média házassága mindent megváltoztat?

Légy különleges! Különben nem figyelnek rád. Tudod, miben vagy egyedi?

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program
Regisztráció: 8.30– helyszínen és videóközvetítésbe belépés jelszóval

9.00–9.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető

9.05–9.30 Meg kell fizetni az árát, de kinek, mivel és hogyan?
Üzleti lehetőségeink és modelljeink változása a közösségi média legújabb trendjeinek fényében.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft

9.30–9.55 6 trend, ami megváltoztatja a világot. Metaverzum és social media házassága, AI, újgenerációs appok és a többiek.
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

9.55–10.20 Linkedin trendek 2023-ban. Merre fejlődik ez a platform?
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

10.20–10.45 Ne a Google Ads budgeten spórolj!
Szaladják Linda Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.

10.45–11.10 Bullseye vagy szőnyegbombázás? – Hogyan célozz a Facebookon ma?
Müller-Váczi Lívia online marketing szakértő, RG-Stúdió

11.10–11.35 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.35–12.00 Romló hirdetési eredmények. Növekvő tartalomigény? Miközben a GDPR-nek és a cookie-szabályoknak is meg kell felelnünk.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll

12.00–12.25 Instagram posztolási tippek 2023-ra. A történetek platformja.
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital

12.25–12.50 TikTok. Már nem titok. A trendi videó ismérvei. Tartalmat is gyárts!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

12.50–13.15 Kedvezmények, akciók hirdetésével csak óvatosan! A fogyasztóvédelem szigorodása!
Dr. Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda

13.15–13.30 Teljes kép. A Social Media hatása a vállalat eredményességére. Adatvezérelt cégvezetés a Microsoft BI használatával.
Fung Gábor üzletfejlesztési igazgató, PromeriTum Informatika Kft.

13.30–14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

14.00–14.20 Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazása a tartalom előállításában.
Bonyhádi Gábor
elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, marketingért felelős vezető, eOptika

14.20–14.40Átalakulóban a hazai social-commerce. Milyen fogyasztói motivációk húzódnak a háttérben?
Sági Ferenc
kutatási igazgató, NRC

14.40–15.00 Nincs már több zöldmosás! Csak hitelesen, etikusan, átláthatóan, nemes tettekkel!
Vas Dóra, az MPRSZ Etikai Bizottságának elnöke.

15.00–15.20 A YouTube virágzása. Milyen célcsoportot érsz el most ott?
Franky Böröcz médiaszakértő, Darkside Media

15.20–15.40 A Google Analytics 4 átállás fontossága. Gyakorlati tanácsok, hogy a legtöbbet hozhasd ki adataidból.
Rajnai Richárd
Head of Analytics, Growww Digital

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

15.50–16.40 Networking különprogram

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

 

Rendezők:

Szakmai támogatók:

Prezentációt tartó támogatók:

A PP Konferenciák céginformációs partnere:

Szakmai partnerek:

Médiatámogatók: