Social Media FEST

Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!

A legnagyobb országos social media konferencia

Konferencia és EXPO

Időpont: 2025. március 20. csütörtök. 9.00–16.30

Helyszín: Budapest, Sugár Mozicsarnok, Spielberg és Coppola terem.

A B2B és B2C kereskedelem a közösségi oldalakra költözött. Ott a helyünk!

A legtöbb bevételt hozza! Nem mondhatunk le róla!

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Pinterest, Google Ads, X, Messenger, Reddit…

A legtöbb bevételt hozza! Nem mondhatunk le róla!

Program

Plenáris (Spielberg terem)

Délutáni szekcióprogramok (Spielberg és Coppola terem)

Pódiumbeszélgetések

Kiállítás a Sugár Mozi Nagycsarnokában.

Üzleti kapcsolatok építése.

Miről szólunk?

A social media trendek olyan sűrűn változnak, hogy már nem érdemes követni. Ebben lassulás várható. 2025-ben reméljük véget ér a hullámvasút. Könnyebbé válik az új technológia bevonása a marketingmunkába. Az AI és a marketinges együttműködése a helyére került. Az AI csak az emberi beavatkozástól tud hiteles lenni. A kiegyenlített, valódi értékeket hordozó, releváns mondanivaló végképp átvette a vezető helyet a habkönnyű üzenetektől.

Az érzelmeket keltő, értékes emberi kapcsolatokat hozó tartalmak elviszik a show-t. A rövid videók egyeduralma megmarad. De a részletekben a szakmai hosszú tartalom a nyerő. A hashtagek teljes átalakulását fogjuk megélni. A közösségi média SEO-ja drámaian fontos szerepet kap. Mi a helyzet a TikTok, az Instagram, a Facebook, a YouTube, a LinkedIn és a többi platform háza táján?

Mindegyik közösségi média egyedi lehetőségeket kínál a célközönségünk eléréséhez. Használjuk mindegyiket a cég érdekeihez optimalizálva.

Mert a cél mindig ugyanaz. A bevétel növelése, a márka jó hírnevének erősítése okos, jó social media marketinggel.

Kiknek szólunk?

Ott a helyed a 18. Social Media konferencián, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni a tudásodat a legújabb trendekkel.

Az AI forradalom a közösségi felületeken zajlik!

Előadók

Bende Máté

LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting

Bognár Anna

social media vezető, EAZY Digital

Bonyhádi Gábor

elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

Csabai Ádám

SEO szakértő, @ The Pitch

Dénes Vanda

ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

Gazdag Zoltán

CEO, Online Marketing Specialist, MyMins

Kéri Gábor

digital managing partner, Positive Adamsky

Klausz Melinda

marketingspecialista (kozossegi-media.com)

Kukoly Dávid

alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.

Kulcsár István Róbert

vezető tanácsadó, Shoprenter

Lakatos Zsófia

ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

Lévai Richárd

közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Mezősi Tamás

ügyvezető, VéleményGuru

Müller-Váczi Lívia

online marketing szakértő, RG-STÚDIÓ Kft.

Nádor Botond

vezető online marketing tanácsadó, HD marketing

Novák Ferenc

social media business unit leader, Neo Interactive

Szaladják Linda

Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.

Szántó Péter

branding szakértő, vlogger

Szekeres Péter

CEO @ Neticle

Szűcs Kornélia

szenior kutató, csoportvezető, NRC

Program

8.15-től Regisztráció. Programkezdés 9.00

9.00–13.10 Plenáris (Spielberg terem)

9.00–9.10 Demcsák Mária felvezetője


9.10–9.30 Szikla, amire várat építünk? Vagy egy veszélyes ingovány?
Lévai Richárd
közösségi marketing specialista, Liftup Kft.


9.30–9.50 A közösségi média jövője. Új jelenségek a láthatáron. DeepSeek és a többiek.
Klausz Melinda
 marketingspecialista (kozossegi-media.com)


9.50–10.10 Az ideális közösségi média ökoszisztéma felépítése az optimális eredmény elérése érdekében. Milyen célra melyik eszközt?
Kéri Gábor
 digital managing partner, Positive Adamsky


10.10–10.30 Friss adatok az e-kereskedelmi trendekről. C2C platformok előretörése.
Szűcs Kornélia
szenior kutató, csoportvezető, NRC


10.30–10.50 Az Instagram helye a hirdetési mixben. Új funkciók, gyökeres változások a platformon.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.


10.50–11.30 Kávészünet, konzultáció és kiállítás


11.30–11.50 TikTok. Vásárolj, vásárolj! Ez a parancs?
Bognár Anna
social media vezető, EAZY Digital


11.50–12.10 Google Ads 2025. Az algoritmusok útvesztőjében. Ki irányít? Te vagy az AI?
Szaladják Linda
Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.


12.10–12.30 Új social trendek az e-kereskedelem világában.
Kulcsár István Róbert
 vezető tanácsadó, Shoprenter


12.30–12.50 Hogyan kell jó Reels-videót gyártani? A közösségi videók aranykörei.
Bonyhádi Gábor
elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség


12.50–13.10 A mémek ereje. Hogyan használd okosan? 
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive


13.10–14.00 Ebédszünet, kiállítás, konzultáció

14.00–16.30 Szekciók (Spielberg és Coppola terem)

 I. szekció: Spielberg terem
Kommunikáció és brandépítés mesterfokon

14.00–14.20 A strucc beleesik az akváriumba. Kríziskommunikáció a közösségi médiában.
Lakatos Zsófia
 ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja


14.20–14.40 B2B kommunikáció és PR. A hatékony értékesítés láthatatlan motorja.
Bende Máté
LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting


14.40–15.00 Reputáció marketing. Egy méltatlanul elhanyagolt terület. Lehetőségek és veszélyek.
Mezősi Tamás ügyvezető, VéleményGuru


15.00–15.20 Social listening. Mire jó és mire nem?
Szekeres Péter
CEO @ Neticle


15.20–15.40 Mérés nélkül mit érek én?
Müller-Váczi Lívia online marketing szakértő, RG-STÚDIÓ Kft.


15.45–16.30 Pódiumbeszélgetés arról, milyen stílusú, hatású kommunikációra van ma igény.
A beszélgetésben részt vesznek: Lakatos Zsófia, Bende Máté, Mezősi Tamás, Dénes Vanda és a közönség

 

II. szekció: Coppola terem
Versenyben az érzelemre hatással és az AI kezelésével

14.00–14.20 Powered Creativity. Újdonságok a digitális tartalomgyártásban.
Szántó Péter
branding szakértő, vlogger


14.20–14.40 Hogyan szerezz valódi ügyfeleket a Meta Ads-ből 30 nap alatt?
Nádor Botond vezető online marketing tanácsadó, HD marketing


14.40–15.00 Márkaépítés az AI segítségével.
Kukoly Dávid
alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.


15.00–15.20 Hogyan formálja a mesterséges intelligencia a SEO-t?
Csabai Ádám
 SEO szakértő, @ The Pitch


15.20–15.40 Legyen saját sztorid! Az mindent visz. De hogyan lesz abból konverzió?
Gazdag Zoltán CEO, Online Marketing Specialist, MyMins


15.45–16.30 Pódiumbeszélgetés: A siker kulcsa a technológia és az emberi kreativitás egyensúlyában van.
A beszélgetésben részt vesznek: Demcsák Mária, Szántó Péter, Kukoly Dávid, Gazdag Zoltán és a közönség

Várunk a social media 18. nagy találkozójára!

Részvételi díjak

Lazy bird díj helyszínre jövőknek:

17 900 Ft. + áfa

Lazy bird díj másnaptól 9 napig videón résztvevőknek:

19 900 Ft. + áfa

Miért érdemes még eljönnöd?

A social media szakma találkozási pontja.

A legkiválóbb szakember előadók osztják meg tudásukat veled!

Ott a helye a cégek döntéshozóinak, marketingvezetőinek, ügynökségeknek és a kommunikációs munkatársaknak is.

Az új trendek megtanulása és azonnal gyakorlatban alkalmazása a konferencia legnagyobb hozzáadott értéke.

A Kiállítók meglepetésajándékokkal várják a résztvevőket.

Az előadók prezentációihoz a regisztráltak már másnap hozzájuthatnak.

A kiállítások csarnokában kapcsolatépítési lehetőség nyílik a többi résztvevővel.

PP Konferenciák 2024. II. félév másfél percben

További felvilágosítás és információ

Telefon: +36 20 262 3060 Email: konferencia@ppkonferencia.hu