Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!

A social media szakma országos találkozója

Konferencia és EXPO

400-500 vendég, 25-30 kiállító

Időpont: 2025. március 20. csütörtök. 9.00–17.00

Helyszín: Budapest, Sugár Mozicsarnok, Spielberg és Coppola terem.

A B2B és B2C kereskedelem a közösségi oldalakra költözött. Ott a helyünk!

A legtöbb bevételt hozza! Nem mondhatunk le róla!

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Pinterest, Google Ads, X, Messenger, Reddit…

Várunk a Social Media 18. nagy találkozójára!

Program

Plenáris (Spielberg terem):

Felkészülés 2025 trendjeire. Minden platform szóba kerül.

Délutáni szekcióprogramok (Spielberg és Coppola terem): online kereskedelem, új igények az AI-alkalmazások, technológiai újdonságok, adatbiztonság, tartalommarketing, brand- és márkaépítés, ügyfélélmény az érzelemkeltés területén.

Pódiumbeszélgetések.

Kiállítás a Sugár Mozi Nagycsarnokában.

Üzleti kapcsolatok építése.

Miről szólunk?

A social media trendek olyan sűrűn változnak, hogy már nem érdemes követni. Ebben lassulás várható. 2025-ben reméljük véget ér a hullámvasút. Könnyebbé válik az új technológia bevonása a marketingmunkába. Az AI és a marketinges együttműködése a helyére került. Az AI csak az emberi beavatkozástól tud hiteles lenni. A kiegyenlített, valódi értékeket hordozó, releváns mondanivaló végképp átvette a vezető helyet a habkönnyű üzenetektől.

Az érzelmeket keltő, értékes emberi kapcsolatokat hozó tartalmak elviszik a show-t. A rövid videók egyeduralma megmarad. De a részletekben a szakmai hosszú tartalom a nyerő. A hashtagek teljes átalakulását fogjuk megélni. A közösségi média SEO-ja drámaian fontos szerepet kap. Mi a helyzet a TikTok, az Instagram, a Facebook, a YouTube, a LinkedIn és a többi platform háza táján?

Mindegyik közösségi média egyedi lehetőségeket kínál a célközönségünk eléréséhez. Használjuk mindegyiket a cég érdekeihez optimalizálva.

Mert a cél mindig ugyanaz. A bevétel növelése, a márka jó hírnevének erősítése okos, jó social media marketinggel.

Kiknek szólunk?

Ott a helyed a 18. Social Media konferencián, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni a tudásodat a legújabb trendekkel.

A social media felületekre költözött a kereskedelem!

Előadók

Bende Máté

LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting

Bognár Anna

social media vezető, EAZY Digital

Bonyhádi Gábor

elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

Csabai Ádám

SEO szakértő, @ The Pitch

Dénes Vanda

ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

Kéri Gábor

digital managing partner, Positive Adamsky

Klausz Melinda

marketingspecialista (kozossegi-media.com)

Kukoly Dávid

alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.

Kulcsár István Róbert

vezető tanácsadó, Shoprenter

Lakatos Zsófia

ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

Lévai Richárd

közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Mezősi Tamás

ügyvezető, VéleményGuru

Müller-Váczi Lívia

online marketing szakértő, RG-STÚDIÓ Kft.

Nádor Botond

Social Media manager, HD marketing

Novák Ferenc

social media business unit leader, Neo Interactive

Szaladják Linda

Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.

Szántó Péter

branding szakértő, vlogger

Szekeres Péter

CEO @ Neticle

Szűcs Kornélia

szenior kutató, csoportvezető, NRC

Témák és előadók

Szikla, amire várat építünk? Vagy egy veszélyes ingovány?

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.


A közösségi média jövője. Új jelenségek a láthatáron. DeepSeek és a többiek.

Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)


Az ideális közösségi média ökoszisztéma felépítése az optimális eredmény elérése érdekében. Milyen célra melyik eszközt?

Kéri Gábor digital managing partner, Positive Adamsky


Friss adatok az e-kereskedelmi trendekről. C2C platformok előretörése.

Szűcs Kornélia szenior kutató, csoportvezető, NRC


Az Instagram helye a hirdetési mixben. Új funkciók, gyökeres változások a platformon.

Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.


Google Ads 2025. Az algoritmusok útvesztőjében. Ki irányít? Te vagy az AI?

Szaladják Linda Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.


Új social trendek az e-kereskedelem világában.

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter


B2B kommunikáció és PR. A hatékony értékesítés láthatatlan motorja.

Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting


TikTok. Vásárolj, vásárolj! Ez a parancs?

Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital


A strucc beleesik az akváriumba. Kríziskommunikáció a közösségi médiában.

Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja


Hogyan kell jó Reels-videót gyártani? A közösségi videók aranykörei.

Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség


Reputáció marketing: egy méltatlanul elhanyagolt terület. Lehetőségek és veszélyek.

Mezősi Tamás ügyvezető, VéleményGuru


A mémek ereje. Hogyan használd okosan?

Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive


Social listening. Mire jó és mire nem?

Szekeres Péter CEO, @ Neticle


Powered Creativity. Újdonságok a digitális tartalomgyártásban.

Szántó Péter branding szakértő, vlogger


Hogyan szerezz valódi ügyfeleket a Meta Ads-ből 30 nap alatt?

Nádor Botond Social Media manager, HD marketing


Mérés nélkül mit érek én?

Müller-Váczi Lívia online marketing szakértő, RG-STÚDIÓ Kft.


Márkaépítés az AI segítségével.

Kukoly Dávid alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.


Hogyan formálja a mesterséges intelligencia a SEO-t?

Csabai Ádám SEO szakértő, @ The Pitch

További témák egyeztetés alatt

A legtöbb bevételt hozza! Nem mondhatunk le róla!

Részvételi díjak

Early bird díj

17 900 Ft. + áfa

Részvételi díj alapár

19 900 Ft. + áfa

Miért érdemes még eljönnöd?

A social media szakma találkozási pontja.

A legkiválóbb szakember előadók osztják meg tudásukat veled!

Ott a helye a cégek döntéshozóinak, marketingvezetőinek, ügynökségeknek és a kommunikációs munkatársaknak is.

Az új trendek megtanulása és azonnal gyakorlatban alkalmazása a konferencia legnagyobb hozzáadott értéke.

A Kiállítók sok beváltható kuponnal, ajándék tanácsadással, szakmai tréningeken, oktatáson való részvétel nyerésének lehetőségével várják a résztvevőket.

Az előadók prezentációihoz a regisztráltak már másnap hozzájuthatnak.

A kiállítások csarnokában kapcsolatépítési lehetőség nyílik a minimum 400 résztvevővel és a legjobb marketingszakemberekkel.

PP Konferenciák 2024. II. félév másfél percben

Konferenciatámogatói státuszok

Gyémánt Támogató

Arany Támogató

Ezüst Támogató

Bemutatkozó Támogató

Kiállító

A Konferencia és EXPO csak helyszínes részvételű.

A támogatói státuszokról és a velük járó jogosítványokról egyéni megkeresésre részletes információkat adunk.

Érdeklődés jelzése:
konferencia@ppkonferencia.hu

Kérésre küldjük a Kiajánlót!
Telefon: +36 20 2623060