Social Media Future 2026

Jön az AI-uralom!

19. Social Media trendek PP konferencia

Időpont: 2025. szeptember 11. csütörtök, 9.00–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 6. emelet Baross terem

Videón távolról: 2025. szeptember 12. péntek 12 órától a következő hét végéig jelszóval

A Google a Gemini 2.0-val, a Meta AI a hirdetések teljes átvételével robbant!

A META októbertől letiltja a politikai hirdetéseket. Jó ez a B2B és B2C-nek?

Ki irányítja a jövőben a kampányt? A marketinges vagy az algoritmus?

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Google Ads, Messenger, Reddit, Reels, és mindenekelőtt a rövid videók …

Hibrid résztvevői jogosítványok

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

A prezentációk minden résztvevő (helyszínes is) számára másnap déltől letölthetők.

Miről szólunk?

2025-2026-ban a digitális média fog a legjobban növekedni. Az online videók továbbra is az élen. A közösségi média nagyot menetel.

Zuckerberg Meta AI-terve szélsebesen halad. A hirdetőktől lassan a kreatívokat, a személyre szabást is átveszik. Csak két adatot kér, az üzleti célt és a büdzsé méretét. Aki átadja a teljes kampányt, előnyt élvez a hirdetési rangsorolásban.

Mire készül a Google? A Gemini 2.0-val, piaci fölényét is alaposan használva, belevetette gigászi erejét az AI-versenybe. Úgy tűnik, semmi esélyünk nincs vele szemben adataink védelmére. De kell-e védekeznünk?  

A social media lett az informálódás és véleménynyilvánítás uralkodó színtere. A választási időszakban a politikai tartalom eluralkodása minden eddiginél erősebb lesz. De októbertől a hirdetések frontján a Meta és a Google kitiltja a politikát. A kommunikációs zajban azért még meg kell küzdeni az üzleti üzenetek eljuttatásával, amihez sürgősen új módszerekre lesz szükség. Különben csak a már jó ideje elkezdett pénzégetést folytatjuk.

Milyen változások várhatók a közösségi média platformokon? Hol található most a célcsoportunk? Hogyan növeljük a közösségünkhöz tartozásuk erejét, a vásárlási és márkahűségüket? Mik a legjobb új technológiák, melyeket érdemes beemelni a gyakorlatunkba? Hogyan lehet eredményesen láttatni ebben a zsivajban az üzleti szereplők hirdetéseit, brandjét, portékáit? Mennyivel többe fog kerülni az értékesítési büdzsé a jövőben? Min fog múlni a hirdetések sikere a jövőben? 

Ezekre a kérdésekre ad választ a 19. Social Media Trendek PP Konferencián a legmagasabb szintű tudást birtokló szakemberekből álló előadói gárda. Jól ismert arcok, népszerű, sikeres emberek adják át a tudásukat csak nektek.

Kiknek szólunk?

Várjuk a 19. Social Media konferencián a kkv-vezetőket, tulajdonosokat, marketing szakembereket, akik dolga a cégeknél a social media eredményes, üzleti célú használata. Várjuk az értékesítésben dolgozókat is, ha fel szeretnék frissíteni a tudásukat a legújabb trendekkel.

Felkért előadók

Bártfai Balázs

CEO & Founder, SalesForm.hu

Bende Máté

LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting

Bognár Anna

social media vezető, EAZY Digital

Dénes Vanda

ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

Erdélyi Eszter

digitális vezető, Atmedia

Kanicsár Ádám

Lead Creative Strategist, Positive Adamsky

Keresztessy Zoltán

ügyvezető, Klikkmánia Kft.

Klausz Melinda

marketingspecialista (kozossegi-media.com)

Kukoly Dávid

alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.

Kulcsár István Róbert

vezető tanácsadó, Shoprenter

Lévai Richárd

közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Novák Ferenc

social media business unit leader, Neo Interactive

Sipos Zoltán

ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

Szántó Péter

branding szakértő, vlogger

Program

Regisztráció a helyszínen: szeptember 11.  08.30–tól.
Videón távolról jelszóval: szeptember 12. 12 órától 10 napig

9.00–9.05 Demcsák Mária felvezetője


9.05–9.25 A digitális média szárnyalása. Videók, benne a connected TV hatása a hirdetési piac átrendeződésére.

Erdélyi Eszter digitális vezető, Atmedia


9.25–9.45 Hol van most a célcsoportunk? Hogyan erősítsük a közösségünkbe tartozásukat, vásárlásaikat, márkahűségüket?

Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)


9.45–10.05 A közösségi média halott, de élvezi? Meta AI készíti a hirdetéseinket, a ChatGPT írja a posztjainkat. Hol maradnak az emberek?

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.


10.05–10.25 A Google-kereső bővítésének iránya. AIEO. Nála minden adat. Jó, ha minden adatunkat védünk?

Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.


10.25–10.45 Instagram trendek. Újdonságok a vevőszerzési technikákban. A rövid marad.

Kanicsár Ádám Lead Creative Strategist, Positive Adamsky


10.45–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal


11.20–11.40 Hogyan építs fel TikTok stratégiát az AI korában? Nem csak a mesterséges intelligencia robbant nagyot!

Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital


11.40–12.00 Már nem SEO-zunk, hanem AI-t tanulunk. A tartalommarketing új korszaka.

Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.


12.00–12.20 Kiszorul a B2B üzleti élet a LinkedIn-re? Hogyan készül a változásra a platform?

Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting


12.20–12.40 Milyen hirdetésidőzítési és tartalomstratégiák működnek választási szezonban?

Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive


12.40–13.00 AI az online értékesítésben. Hogyan hirdet az AI helyetted, és hogyan kerüld el a legdrágább hibát?

Bártfai Balázs CEO & Founder, SalesForm.hu


13.00–13.40 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


13.40–14.00 Social commerce. Az online vásárlások színtere Góliátoknak és Dávidoknak.

Keresztessy Zoltán ügyvezető, Klikkmánia Kft.


14.00–14.20 A webkereskedelem új útjai és helyei.

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter


14.20–14.40 A jövő hirdetése: te adod a pénzt, az AI csinálja a munkát. De kinek dolgozik valójában?

Kukoly Dávid alapító, online marketer Fluid Digital Kft.


14.40–15.00 Az AI szerepe a digitális tartalomgyártásban. A legújabb generatív AI-technológiák.

Szántó Péter branding szakértő, vlogger


15.00–15.20 Interaktív pódiumbeszélgetés

Tényleg betiltja a Meta és a Google a politikai hirdetéseket? Következmények?

Beszélgetőpartnerek:

Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

Kukoly Dávid alapító, online marketer Fluid Digital Kft.

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter


15.20–15.35 Konzultáció az előadókkal


15.35–16.20 Grátisz Networking program

Networking különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Miért kell ott lenned?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket, gyakorlatot, amit már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesz a szakma és a kkv-döntéshozók, marketing és kommunikációs középvezetők.

Az előadások tananyag színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.

Részvételi díjak

Kedvezményes ár távoli résztvevőknek:

19 900 Ft. + áfa helyett 17 900 Ft. + áfa

Social Media FEST 2025 összefoglaló

További felvilágosítás és információ: konferencia@ppkonferencia.hu Telefon: (20) 262-3060
www.ppkonferencia.hu