Német – Magyar Üzleti Fórum

Fókuszban Bajorország és Baden-Württemberg

2024. április 18.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Németország Európa legerősebb gazdasága. Magasan az 1. számú külkereskedelmi partnerünk. A magyar-német kereskedelmi kapcsolatokban a két legnagyobb tartomány, Bajoroszág és Baden-Württemberg összesen 55,3 %-kal részesedik. Jók ott a magyar kkv-k esélyei az üzletkötésekben.

Németország gazdasága most gyengélkedik, de attól még a világ élmezőnyében van. Biztonságos, kiszámítható, erős vállalkozástámogatói környezete nagyon népszerű a magyar cégek körében.

A két legnagyobb tartomány: Bajorország és Baden-Württemberg nagyon szereti a magyarokat, akár beszállítóként, akár oda telepedve, akár kereskedelmi partnerként.

Milyen vállalkozástámogatási környezettel, mely iparágakból, szolgáltatói tevékenységekkel, innovatív szektorokból várják a magyarokat?

Miért menjenek ki az évente mintegy 180 német szakvásárra a magyar kereskedők, termelők és szolgáltatók?

Milyen ma a német fogyasztói piac? Mire van most igény, amiért érdemes a magyar kereskedőknek az igényes piacra fókuszálni?

Ezekre a kérdésekre kapnak választ a német piacra lépéssel, illetve bővítéssel kacérkodó kkv-döntéshozók első kézből, a német piacot jól ismerőktől, akik partnerkeresésben, kinti üzletszerzésben, cégalapításban és még sok más területen jó tanáccsal segítenek.

Német – Magyar Üzleti Fórum

Fókuszban Bajorország és Baden-Württemberg

 

Időpont: április 18. csütörtök 9.30–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: április 19. 12 órától április 28-ig jelszóval

 

A két legnagyobb, leggazdagabb német tartomány vonzereje a biztonság!

A konferencia hivatalos nyelve: magyar

Különdíjas Networking Program csak a helyszínen résztvevőknek!

 

Helyszínen résztvevőknek különdíjas Networking program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00-tól Regisztráció a helyszínen.
Regisztráció videómegtekintésre: április 19. 12. órától április 28-ig jelszóval

9.30–9.40 Moderátor felvezetője

9.40–10.05 A német gazdaság kilábalásának lehetséges forgatókönyvei.
Erdélyi Dóra senior elemző, Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány

10.05–10.30 Üzletfejlesztés német nyelvterületen gyakorlati oldalról nézve.
Dr. Csordás Ferenc Károly ügyvezető, Ungarnconsulting Kft., a Magyar-Bajor Baráti Társaság elnök-főtitkára

10.30–10.55 A magyar vállalkozások új esélyei a német piacon. Sikeres üzletépítés. Hogyan találhatók meg a német partnerek?
Balogh Ilona ügyvezető ig. helyettes, üzletfejlesztési osztályvezető, DUIHK (Német-Magyar Kereskedelmi és Iparkamara)

10.55–11.25 Baden-Württemberg gazdasági vonzereje magyar vállalatokra szabva. Most mire van kereslet?
Komma Krisztián külgazdasági attasé, Stuttgarti Külgazdasági Iroda


11.25–11.45 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal


11.45–12.35 Az NZP Nagy Legal Német Ügyvédi Iroda blokkja

Business Németországban helyesen és előnyösen felállítva.

Biztos jogpozíciók megszerzése a német üzleti partnerrel szemben.
Dr. Nagy László német gazdaságjogi szakügyvéd (Nürnberg), az NZP NAGY LEGAL ügyvédi iroda managing partnere és német üzletágának vezetője

A két ország társaságalapítási és adózási szabályozásának összehasonlítása. Németország előnyei az EU-s pénzekhez jutásban és piaci presztízsben.
Dr. Tallér Péter ügyvezető & Partner, a londoni és a budapesti iroda vezetője, NZP Nagy Legal

12.35–13.05 Bajor-magyar kereskedelmi kapcsolatok a gyakorlatban.
Dr. Janzsó Gergely külgazdasági attasé, Müncheni Külgazdasági Iroda

13.05–13.20 Bemutatkozó
Négy tanács vállalkozásoknak a sikeres piacra lépéshez Németországban.
Kemler Beáta német piacra lépési tanácsadó és üzletfejlesztő, UnternehmerZukunft, Landshut
(P)

13.20–14.00 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal

(P)
14.00–14.50
Interaktív fórum
Miért menjünk Németországba? Miért legyünk beszállító partnerek, Milyen előnyei vannak a német piacon jelenlétnek?

A beszélgetés résztvevői:

Balogh Ilona ügyvezető igazgató-helyettes, DUIHK
Dr. Csordás Ferenc Károly ügyvezető, Ungarnconsulting Kft.
Dr. Nagy László német gazdaságjogi szakügyvéd (Nürnberg), az NZP NAGY LEGAL ügyvédi iroda managing partnere és német üzletágának vezetője
Dr. Tallér Péter ügyvezető & Partner, a londoni és a budapesti iroda vezetője, NZP Nagy Legal

14.50–15.15 Németország a vásárok országa.
Grabovszky Zsófia üzletfejlesztési referens, vásárképviselő, NürnbergMesse

15.20–16.20 Plenáris Networking Program


A különdíjas Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevői jogosultak max. 2 perces tevékenységbemutatásra a potenciális ügyfélkapcsolatok szándékával. A moderált programon az előadók is részt vesznek. A program személyes, kötetlen beszélgetésekkel fejeződik be.
Az előadóknak és a networkingre is beregisztrált résztvevőknek már másnap eljuttatjuk a videófelvételt. A névjegyeket a Networking Programra jelentkezőktől előzetesen elkérjük, s a helyszínen a program megkezdése előtt nyomtatott formában kiosztjuk.

Maximum 40 bemutatkozót fogadunk!

 

 A Német – Magyar Üzleti Fórumon 5 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel
  2. Helyszínen személyes részvétel + Plenáris networking programon bemutatkozás.
  3. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  4. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)
  5. Kombinált részvétel + Plenáris networking programon bemutatkozás.


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

7 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet