Cégmarketing – 2017
Új trendek, gyakorlatok a legjobbaktól
2017. június 22.
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Hatalmas sebessséggel és rendkívül kreativitást produkálva változik a profitot, piaci versenyelőnyt, ismertséget, népszerűséget hozó marketingkommunikáció, annak leggyorsabban fejlődő megnyilvánulási területe, a social media, a technológiák, módszerek. A versenyelőny egyik legbiztosabb módja, ha folyamatosan képben vagyunk a legfrissebb marketingtrendekről, megoldásokról, a sikeres gyakorlatokról, az új technológiákról.
A Cégmarketing – 2017 konferencia előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk idén is!
Cégmarketing – 2017
Új trendek, gyakorlatok a legjobbaktól
Piac & Profit – BKIK konferencia
A konferencia Kiemelt Támogatója: A Magyar Marketing Szövetség
Időpont: 2017. június 22. 9.00–15.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.40
Igazi brandépítők a cégben. A személyes márka és a cégmárka egymásért. – Tonk Emil, az MMSZ alelnöke
9.40–10.00
Közösségi marketing trendjei. A facebook-tól az Instagrammig. – Lévai Richárdtulajdonos, RG Stúdió Kft.
10.00–10.20
A Facebook nyerő területei. A facebook-stratégia mentén gondolkodva. Blogolás és videobeágyazás facebook-támogatottan. – Klausz Melinda közösségi médiaspecialista
10.20–10.40
Értékesíts hatékonyan, hogy a marketing ne ablakon kidobott pénz legyen. Hiába költesz marketingre, ha nincs mögötted egy jó rendszer ami segít feldolgozni az érdeklődőket. – Egerszegi Krisztián cégvezető, MiniCRM Zrt.
10.40–11.00
10+1 Google AdWords best practice, hogy ne csak költsd a pénzt, hanem nyereséges legyen az AdWords-öd. – Szaladják Linda Google-Adwords specialista, LindCom
11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal. Kávészünet
11.20–11.40
Márkaépítés framework a hazai és nemzetközi piacokon. A márkád olyan, mint amilyennek mások gondolják. A 4 lépcsős brand aktivációs modell. – Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group
11.40–12.00
Milyen a legversenyképesebb honlap? Honlaptrendek, nyerő megoldások. – Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.
12.00–12.20
Eredményes online marketinghez hozzásegítő online platformok. – Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség
12.20–12.40
A márkaépítés 5 pillére. – Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds
12.40–13.00
Reklámtörvény, reklámadó-törvény. Mindenki érintett, nem csak a médiumok. – dr. Szilágyi Zsuzsa ügyvéd, infokommunikációs szakjogász
13.00–13.15
Hogyan tud egy cég a kommunikációja hatékonyságán javítani kreatív, eredeti, ötletes megoldásokkal? – Nagy Norbert marketingvezető, Prime Rate Kft.
13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd
14.00-14.15
Mi történt a Linkedinnel? Romló vagy javuló használhatóság marketinges szemmel. – Bánki Tamás DrLinkedin.hu
14.15–14.30
Marketing döntések – avagy hogyan döntünk cégvezetőként az online marketingről? – Tornai István online-marketing stratégai tanácsadó, Aquarius Hand Kft.
14.30–14.45
Videotechnológia használata a marketingben és az értékesítésben. – Trib Gergőtulajdonos, videoproducer, Totalsight Kft.
14.45–15.00
Youtube, Instagram. Milyen korosztály van ott, hogyan kommunikálnak, hogyan jelenjünk meg ezeken a felületeken? Mit hoz a Facebook-hoz képest? – Szántó Péter alapító, Springtab
15.00–15.15
A branded a cégadataiddal és a rólad elterjedő céginformációkkal is építheted.– Ézsiás Tünde key account manager, Opten Informatikai Kft.
15.15–15.30
AD@Marketing. A jövőre életbe lépő GDPR új kihívások elé állítja az adatkezelést. Továbblépés csak tudatos tervezéssel! – Gilincsek Szabolcs ICT-szakértő, Euro-Profil Rendszerház Kft.
15.30–15.50
Tartalommarketing felfutóban. A sikeres tartalommarketing-kampány alapelemei. – Bártfai Balázs tartalommarketing szakértő, a tmgy.info könyv szerzője
15.50–16.50 Különprogram
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
A konferencia tematikájának változtatási jogát fenntartjuk!
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Budapest
Választhatsz a vissza nem térítendő pályázatokból is!
2024. december 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.
Brandépítés 2025
A márka beszél helyetted!
2024. december 12.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.