Webáruházi trendek – 2023

Bezárás helyett növekedés!

2023. március 23.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Eddig tartott a Covid időszak generálta nagy növekedés! Az e-kereskedelem sem úszhatja meg az infláció és az energiaár-robbanás miatti forgalomvisszaesést. Vagy mégis? 

Ha villámgyorsan átállunk a megváltozott vevői igényekre, akár növelhetjük is a forgalmunkat. Az e-kereskedelem virágozni fog a jövőben is. Nyugodtan elindíthatjuk a tervezett új webáruházunkat!

A Covid generálta netes kényelem ugyanis megmaradt. Az emberek azonban olcsóbb termékekre váltottak, sokan kivárnak a nagyobb vásárlásokkal, s egyszerre kevesebbet rendelnek. Menjünk elébe az új igényeknek!

Ha kiszervezzük a logisztikát, akkor már csak a marketinggel és a vevői igények kiszolgálásával kell törődnünk. Külföldi piacokra is csak a nagyokkal együtt érdemes mennünk.

A kereslet visszaesése ellen a technológiai fejlesztéssel, az élmények fokozásával és a vevőkiszolgálás gyorsításával lehet a legtöbbet tenni.  

Mely termékekből kell betárolni az új vevői kereslethez igazodva? Hogyan kell változtatni a kedvezménypolitikát és árazást? Mit kell tennünk, hogy a legsikeresebb webáruházak között legyünk 2023-ban?  

Ezekre a kérdésekre adnak választ és azonnal használható tanácsokat a konferencia előadói a webáruházat már üzemeltető vagy az üzemeltetni tervező cégtulajdonosoknak. Felkészítenek a várható piaci visszaesés kivédésére is. 

Webáruházi trendek – 2023

Bezárás helyett növekedés!

 

Időpont: 2023. március 23. 9.20–16.40

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.

Távolról résztvevőknek: 7 napig megnézhető a konferencia oldalán jelszóval.

 

A vevők az olcsóbbat rendelik és egyszerre kevesebbet. Igazodjunk hozzá!

Nem kell nagy forgalomcsökkenéstől tartani! Sőt! Több netes vásárló lesz.

Inkább az ügyfélélményre koncentráljunk. A logisztikát szervezzük ki!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program

9.00– Regisztráció indul a helyszínen és a videóközvetítéshez jelszóval.

9.20–9.25 Demcsák Zsuzsa műsorvezető felvezetője

9.25–9.45 Valami új kezdődik! E-kereskedelem 2023-ban. Átlépjük a szokásos növekedési ütemet, vagy lemaradunk tőle?
Madar Norbert
vezető tanácsadó & partner

9.45–10.05 Elektronikus kereskedelem: nézzünk a számok mögé!
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary

10.05–10.20 Miért érdemes a kkv-knak a fulfillment szolgáltatással a logisztika teljes folyamatát kiszervezni? 
Schmidt Dániel head of product and innovation, Boxy Logisztikai Zrt.

10.20–10.40 Hogyan teremthet a webáruházad tökéletes ügyfélélményt, hogyan válhat a célcsoportod kedvencévé?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

10.40–11.00 Jó marketingmix összerakása egy webshopnál.
Dénes Vanda
ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

11.00–11.20 Értékverseny árverseny helyett. Emeld a tétet! Futárlogisztika.
Takács Mihály
ügyvezető, Futár.hu Logisztikai Kft.

 

11.20– 11.50 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal

 

11.50–12.15 Webshopok határok nélkül. A sikeres külföldi piacra lépés öt legfontosabb eleme.
Schmidt Richárd Alinda.hu/Hoppline együttműködő partner, Ekereskedelmi Akadémia alapító tulajdonos

12.15–12.35 Google Analytics 4. Tanuld meg kezelni, és pörgesd fel az értékesítési kampányaidat!
Szencsák Zoltán Senior PPC specialista, Marketing Astro

12.35–12.55 Webáruházi nyerő marketingstratégia – 2023.
Berta Gergő ügyvezető, Maximum Business Kft.

12.55–13.15 Omnichannel kereskedelem. Online és offline csatornáink összehangolása a vevői élmény érdekében.
Ocskay László
társügyvezető, OANDER Development

13.15–13.35 B2B e-kereskedelemre szabva. Hogyan szerezhetsz versenyelőnyt halasztott fizetési megoldásoddal?
Berényi Benjamin, a PastPay társalapítója és ügyvezető igazgatója 

 

13.35–14.05 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal

 

14.05–14.25 Van univerzális recept webshopos kampányokra? Nincs, de van mivel főzni!
Müller-Váczi Lívia
online marketing szakértő, RG Stúdió

14.25–14.45 Növeld a versenyképességed kiszervezett logisztikával! Hogyan keress a webshopodra szabott logisztikai megoldást?
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.

14.45–15.05 Webáruház költségcsökkentése digitalizációval. Költséghatékonysági lépések, lehetőségek az üzletedben! 
Tamás Szilárd IKT tanácsadó, Modern Vállalkozások Programja 

15.05–15.25 A webshopos értékesítés fogyasztóvédelmi jogi kihívásairól. Tájékoztassuk jól a vevőt!
Nagy Andrea Magdolna
ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda

15.25–15.45 Az AI térhódítása az e-kereskedelemben: használjuk bátran vagy féljünk tőle? A chatGPT.
Kulcsár István Róbert
vezető tanácsadó, Shoprenter

 

15.45–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

15.55–16.40 Grátisz Networking Program a helyszínre jövőknek.

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

10 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.