Cégmarketing trendek – 2024

Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

2024. május 30.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenhol látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. Aki lemarad, az kimarad. Ember és technológia ezért van most felpörgetett állapotban! Ez 2024 marketingtrendje.

Evolúciós vagy már inkább revolúciós ugrás tanúi vagyunk? Az AI diktálta tempó óriási. Ember legyen a talpán, aki bírja követni a naponta ezrével piacra dobott újdonságokat.

A marketingre az elmúlt évben áttevődött a teljes értékesítői felelősség. A cégstratégiába beemelt marketing minden ága, legyen az offline, online marketing, PR, kommunikáció, brandépítés, csak jóval nagyobb büdzsével tud a mindenhol jelen levés kényszerének megfelelni.

Mikor online és mikor offline? Social media, hírlevél, print vagy a konferencia, podcast a nyerő? A vásárló szívéhez, lelkéhez, eszéhez, pénztárcájához vagy a vágyaihoz szóljunk? A technológia és az adatvezéreltség igénye mennyivel növelte meg a büdzsét? Milyen stílus hoz ma több vevőt? Hogyan szólítjuk meg a célcsoportot? A B2B marketingben most mi a menő? Hogyan juttassuk el üzeneteinket az egyre nagyobb kommunikációs zajban?

Ezekre a kérdésekre adnak választ a szakma legjobbjai a 12. alkalommal megrendezendő Cégmarketing trendek című konferencián.

Várjuk a kkv-döntéshozókat, a cégek marketing-kommunikációs vezetőit, munkatársait, az értékesítési felelőseit, s a cég arcait, akiknek feladata, hogy a marketing megnövekedett, stratégiai szerepét a cégben tudatosan erősítsék.

(

Cégmarketing trendek – 2024

Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

 

Időpont: 2024. május 30. csütörtök, 9.30–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról videón résztvevőknek: május 31. 12 órától június 9.-ig jelszóval

 

Aki lemarad, az kimarad! Mindenhol ott kell lennünk! Hogyan tegyük?

Evolúció vagy revolúció zajlik a marketingben? Teljesen újjá formálódik?

Hatalmas zajban kell kihallatszódnunk. Bírnunk kell pénzzel és erővel!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00– tól regisztráció a helyszínen

Regisztráció videómegtekintésre: május 31. 12.00 órától június 9.-ig jelszóval

9.40–10.00 Kik és hol vásárolnak az online-on? Vásárlási frekvenciák – 2024.
Szűcs Kornélia szenior kutató, csoportvezető NRC

10.00–10.20 MI a közösségi médiában. Biztos, hogy minden cégnek jó lesz?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.

10.20–10.40 Felejtsük el a hirdetési mixet! Gondolkodjunk célcsoportban!
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

10.40–11.00 A digitális marketing mindent visz! Itt már forradalom zajlik?
Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.

11.00–11.20 Milyen feladatokat kell gyorsabban elvégeznie az online marketingesnek 2024-ben?
Deli Norbert szakmai vezető, HD marketing
(P)

11.20–11.50 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal


11.50–12.10 A tartalom egyedisége az MI-stílus eluralkodása mellett.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

12.10–12.30 SEO. A legjobban megtérülő csatorna.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, BP Digital SEO ügynökség

12.30–12.50 Amitől tényleg él a kisvállalati márkaépítés az AI korában.
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

12.50–13.10 EU-AI rendelet. Sok lesz az adminisztráció és a büntetés!
dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO

13.10–13.30 A PR jövője a lejáratások korában. Merre vegyük az irányt?
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Kft.
(P)

13.30–14.10 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


14.10–14.30 Ki ne szeretné, hogy utcát nevezzenek el róla?
Hogyan építs időt álló brandet magadnak és vállalkozásodnak?
Ferling József stratégiai igazgató, Ferling Kft.

14.30–14.50 Webáruházi marketing fénysebességre kapcsolva.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

14.50–15.10 A jó kommunikációs képesség most aranyat ér. Tanulható!
Demcsák Zsuzsa kommunikációs szakember, tréner

15.10–15.30 Az influencerek virágzása. Mire használhatók a legjobban?
Novák Ferenc head of social, Neo Interactive
(P)

15.30–15.45 Konzultáció az előadókkal

 (P)
15.40–16.20 Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Cégmarketing trendek – 2024 - Helyszínen személyes részvétel

2. Cégmarketing trendek – 2024 - Távoli részvétel (videóközvetítés)

3. Cégmarketing trendek – 2024 - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. Cégmarketing trendek – 2024 - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

Kedvezményes díj:

15500 Ft + áfa

13500 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Cégmarketing trendek – 2024 - Távoli részvétel (videóközvetítés)

Regisztrációs díj:

Kedvezményes díj:

17500 Ft + áfa

15500 Ft + áfa

Grátisz!

A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. Cégmarketing trendek – 2024 - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

Kedvezményes díj:

23500 Ft + áfa

21500 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

­A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás