Webáruházi trendek – 2024

Hogyan szerezzünk új vásárlókat?

2024. március 27.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

2024 nagy kérdései:

Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?

Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?

A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?

Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?

A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb.

Mégis veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?

A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek.

A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.

Várjuk a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, a logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, a webshop-marketinges munkatársakat, s azokat a cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.

Webáruházi trendek – 2024

Hogyan szerezzünk új vásárlókat?

 

Időpont: március 27. szerda. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: március 28. 12 órától április 9.-ig jelszóval.

 

A külföldi webáruházak elvitték a hazai vevők 60 %-át. Hol az új vevő?

Kis webshopként szervezd ki a logisztikát! Fókuszálj csak a marketingre!

Az ügyfélélmény fokozására és az MI használatára esküsznek a sikeresek.

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

 

9.00-tól Regisztráció a helyszínen
Távolról videón nézőknek március 28. 12. órától március 27.-ig jelszóval. 

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–10.00 A hazai webáruházak növekedési esélyei 2024-ben. Kitérő a TEMU-jelenségre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary

10.00-10.20 5 pillér, amitől a webáruházad sikeres lesz még nehéz piaci környezetben is!
Venk László alapító és tulajdonos, Adlogic.hu

10.20–10.40 A külföldiek szolgálják ki a hazai online vásárlók 60 %-át. Hogyan fordítsuk meg az arányt?
Schmidt Richárd Alinda.hu/Hoppline együttműködő partner

10.40–10.55 Az egyedi webáruház előnyei. A mesterséges intelligenciával megtámogatott automatizált webáruház.
Gréczi Gergely vezérigazgató, WebOrigo Magyarország

10.55–11.15 Mi az adatvezérelt marketing Via Dolorosa-ja? Forgatókönyvek az idei évre az egyszerűtől a szofisztikáltig.
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.

 

11.15–11.45 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal

 

11.45–12.10 Nyerd meg a TEMU-val vívott csatát a kiszervezett logisztika segítségével!
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.

12.10–12.30 Webáruházi nyerő marketingstratégia – 2024
Berta Gergő ügyvezető, Maximum Business Kft.

12.30–12.50 Nem elég csak a PPC-re bízni a webáruházad marketingjét!
Hujber Robin senior PPC tanácsadó, HD marketing

12.50–13.10 Lesz vagy elmarad a robbanás 2024-ben az e-kereskedelemben?
Madar Norbert vezető tanácsadó & partner, GKID

13.10–13.30 Ügyfélorientált B2B – A viszonteladói értékesítés forradalma
Ocskay László társügyvezető, Oander Development

 

13.30–14.00 Ebéd. Személyes konzultáció az előadókkal

 

14.00–14.25 Mit hoz az „AI jövő” azoknak, akik nem akarnak lemaradni a keresőlisták éléről?
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség

14.25–14.50 Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

14.50–15.10 Az online értékesítés legújabb fogyasztóvédelmi szabályozása! Érdemes elkerülni a megemelt bírságokat és a honlapblokkolást!
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda

15.10–15.30 Maximalizáld a webáruházad teljesítményét! Konverzió optimalizálás a gyakorlatban.
Buza Patrik ügyvezető, Growth Craft Agency

15.30–15.50 Hogyan csökkentsd webáruházad logisztikai költségeit?
Bengyel Ádám alapító, vezérigazgató, FoxPost Zrt.

 

15.50–16.05 Személyes konzultáció az előadókkal

 

16.00–16.30 Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

10 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.