Webáruházi trendek – 2024
Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
2024 nagy kérdései:
Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?
Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?
Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?
A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb.
Mégis veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?
A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek.
A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.
Várjuk a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, a logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, a webshop-marketinges munkatársakat, s azokat a cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.

Webáruházi trendek – 2024
Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
Időpont: március 27. szerda. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Távolról résztvevőknek: március 28. 12 órától április 9.-ig jelszóval.
A külföldi webáruházak elvitték a hazai vevők 60 %-át. Hol az új vevő?
Kis webshopként szervezd ki a logisztikát! Fókuszálj csak a marketingre!
Az ügyfélélmény fokozására és az MI használatára esküsznek a sikeresek.
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!
Program
9.00-tól Regisztráció a helyszínen
Távolról videón nézőknek március 28. 12. órától március 27.-ig jelszóval.
9.30–9.35 Moderátor felvezetője
9.35–10.00 A hazai webáruházak növekedési esélyei 2024-ben. Kitérő a TEMU-jelenségre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary
10.00-10.20 5 pillér, amitől a webáruházad sikeres lesz még nehéz piaci környezetben is!
Venk László alapító és tulajdonos, Adlogic.hu
10.20–10.40 A külföldiek szolgálják ki a hazai online vásárlók 60 %-át. Hogyan fordítsuk meg az arányt?
Schmidt Richárd Alinda.hu/Hoppline együttműködő partner
10.40–10.55 Az egyedi webáruház előnyei. A mesterséges intelligenciával megtámogatott automatizált webáruház.
Gréczi Gergely vezérigazgató, WebOrigo Magyarország
10.55–11.15 Mi az adatvezérelt marketing Via Dolorosa-ja? Forgatókönyvek az idei évre az egyszerűtől a szofisztikáltig.
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.
11.15–11.45 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal
11.45–12.10 Nyerd meg a TEMU-val vívott csatát a kiszervezett logisztika segítségével!
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.
12.10–12.30 Webáruházi nyerő marketingstratégia – 2024
Berta Gergő ügyvezető, Maximum Business Kft.
12.30–12.50 Nem elég csak a PPC-re bízni a webáruházad marketingjét!
Hujber Robin senior PPC tanácsadó, HD marketing
12.50–13.10 Lesz vagy elmarad a robbanás 2024-ben az e-kereskedelemben?
Madar Norbert vezető tanácsadó & partner, GKID
13.10–13.30 Ügyfélorientált B2B – A viszonteladói értékesítés forradalma
Ocskay László társügyvezető, Oander Development
13.30–14.00 Ebéd. Személyes konzultáció az előadókkal
14.00–14.25 Mit hoz az „AI jövő” azoknak, akik nem akarnak lemaradni a keresőlisták éléről?
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség
14.25–14.50 Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
14.50–15.10 Az online értékesítés legújabb fogyasztóvédelmi szabályozása! Érdemes elkerülni a megemelt bírságokat és a honlapblokkolást!
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda
15.10–15.30 Maximalizáld a webáruházad teljesítményét! Konverzió optimalizálás a gyakorlatban.
Buza Patrik ügyvezető, Growth Craft Agency
15.30–15.50 Hogyan csökkentsd webáruházad logisztikai költségeit?
Bengyel Ádám alapító, vezérigazgató, FoxPost Zrt.
15.50–16.05 Személyes konzultáció az előadókkal
16.00–16.30 Grátisz Networking program
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:
- Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
- Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
- Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)
Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!
10 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások
Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
PP Konferenciaközpont Kft.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2025 – Pécs
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. május 22.
Pécs, Pécsi Kereskedelmi Központ, Majorossy Imre utca 36.

X-faktor – A hiányzó láncszem
Építsd fel magadat!
2025. május 15.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt 99. 6. emelet

Kiút az energiacsapdából!
Best of energy!
2025. április 24.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
