Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017
Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről
Piac & Profit konferencia
Időpont: 2017. április 27. (csütörtök), 9.00−16.20
Helyszín: Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
Mit hoz a jövő a fejlődésorientált, stabil közép- és kisvállalatoknak? Milyen kihívásokra kell jó válaszokat találni 2017-ben? A cégvezetők idei csúcstalálkozóján a döntéshozók áttekintik a legújabb nemzetközi és hazai üzleti, befektetési, szervezetfejlesztési, cégvezetési trendeket, megosztják egymással cégvezetési gyakorlatukat. Az országos találkozó egyben jó lehetőség az üzleti kapcsolatok bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.
Ha Önre jellemző
a sikeresség
eredményesség
fejlődőképesség
döntési képesség
felelős munkáltató
akkor ide érdemes eljönnie!
2017-ben már második alkalommal!
VÁRJUK A CÉGVEZETŐK 2017-es CSÚCSTALÁLKOZÓJÁRA!
Azonnal használható tudással és új üzleti kapcsolatokkal tér haza!
Időpont és helyszín
2017. április 27. (csütörtök), 9.00-16-20
Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.
Fővédnök: Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke
Témablokkok
Cégvezetési és szervezetfejlesztési trendek (generációs különbségek a munkaerőpiacon,
új vezetési szemléletek, szervezeti modellváltások versenyelőnyei, munkaerőhiány, cégutódlás)
A legújabb technológiák beemelése az üzletvitelbe (az üzletvitelt támogató, hatékonyságot és versenyelőnyt növelő technológiák)
A forrásszerzés új útjai (pályázati, banki, tőkebevonásos, kombinált, befektetői stb.)
Segítség, a cég rohamosan növekszik! (A növekedés csapdái és a válaszok)
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.00–9.30
„Okos embernek a nagyapja ültet diófát!” A brand és a tradíciók.
Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke
9.30–10.00
Nemzetközi és hazai innovációs trendek. Az innovativitás hozadéka.
Oszkó Péter OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter
10.00–10.30
Hazai és nemzetközi befektetési trendek.
Erdei Sándor, a DBH Goup alapító-vezérigazgatója
10.30–11.00 Kávészünet
11.00–11.20
Gazdasági, piaci, iparági trendek.
Kovács Árpád elnök, Költségvetési Tanács
11.20–11.40
Ön még csak vezető vagy személyes márka is?
Serényi János, a Mc Cann Erickson Budapest alapítója
11.40–12.00
Lehet, hogy a te céged is innovatív, csak nem úgy hívod? Innováció a gyakorlatban.
Glósz Andrea ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.
12.00–12.20
Az üzleti siker a szervezeten belül kezdődik.
Kováts Péter az Invitech Solutions középvállalati igazgatója
12.20–12.40
Pályázati jelen és pályázati (?) jövő. Mire számíthatnak pályázati szempontból a vállalkozások 2017-ben és az azt követő időszakban.
Harsányi Gábor ügyvezető igazgató, tulajdonos, Goodwill Consulting
12.40–13.30 Ebédszünet (büféebéd)
13.30–13.50
Segítség! Növekszünk!
Tóth Tamás ügyvezető igazgató, Opten Kft.
13.50–14.10
Új kihívás: a minőségi és mennyiségi munkakerőhiány.
Toldi Gábor partner, Social Talent
14.10–14.30
Ki fog nálad dolgozni? Ember szkennelve?
Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.
14.30–14.50
”Hogy ne legyen munkaerőhiány az Ön cégénél. Egy sikeres példa bemutatása.”
Tokár Péter ügyvezető igazgató, Tesk csoport
14.50–15.05
IGAZMONDÓ TÜKÖR, avagy céginformációs eszköztár azonnali döntésekhez.
Ézsiás Tünde, Key Account Manager, Opten Kft.
15.05–15.20
Az üzletivtelt segítő új technológiákról. Appok, mint szolgáltatásbővítők.
Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvétel szándékát a regisztrációs űrlapon jelezze!
Részvételi díjak, regisztráció
A konferencia részvételi díja
29.000 Ft + Áfa
Információk a konferencia részvételről
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet
- svédasztalos ebéd
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Networking Program részvételi díja
16.000 Ft + áfa
Információk a Networking Programról
- Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
Kiállítók, szakmai támogatók, előadók jelentkezését várjuk
Demcsák Zsuzsa
kereskedelmi igazgató:
hird@ppkonferencia.hu,
telefon: 06 (1) 239-8381, 239-8382
Séra Adrien
kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser:
asera@ppkonferencia.hu,
telefon: 06 (70) 595-3835
A szakmai tematika ügyében érdeklődés: Demcsák Mária:
mdemcsak@ppkonferencia.hu,
06 (1) 814-8600
Részvétellel kapcsolatos információk:
konferencia@ppkonferencia.hu,
telefon: 06 (1) 239-959759959779597