Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás

Van az a pénz!

2024. október 10.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Nálatok most melyiknek van itt az ideje? A cégeladásnak, átörökítésnek, vagy a növekedésnek más cég megvételével? Mindegyik a már felépített cég változásával, átalakulásával jár együtt. De a cél egyforma: szép legyen a „menyasszony”!

Úgy szeretnénk eladni a céget, hogy nyerjünk rajta? Persze!

Úgy szeretnénk átörökíteni, hogy zökkenőmentesen tovább vihesse az utód. Mi pedig hátra dőlhessünk? Természetesen.

S ha a növekedés, gyarapodás, piacszerzés, befektetés a célunk, akkor olyan céget találjunk, mellyel új pályára állhatunk? Igen!

Akkor már előre fel kell rá készülni.

Előadóink ebben segítenek hasznos tanácsokkal, megoldásokkal példákkal, piaci elemzésekkel.

Várjuk a cégöröklésben vagy cég eladásában, vételében gondolkodó vállalatvezetőket és utódokat, de a növekedésben, bővülésben gondolkodó, ebben a szakaszban levőket is. Sok hasznos, praktikus tanácsot, sok sikerrel kecsegtető, pénzkímélő, biztonságos megoldást adnak át előadóink a jó döntéshez.

Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás

Van az a pénz!

 

Időpont: 2024. október 10. 9.30–16.30

Helyszínen élőben: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról videón: október 11. 12 órától október 20-ig jelszóval.

 

Van az a pénz! Van az a helyzet! Csak nyereséggel szálljunk ki! Hogyan?

Van már utódod? Öröklés időben elrendezve? Előbb, mint később!

Jó piacszerzési lehetőség adódik egy jó cég vásárlásával? Ne hagyd ki!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 10 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen
Távolról videón október 11. 12 órától október 20-ig jelszóval.

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–10.00 Mikor lehet jól eladni a céget? Mitől függ a vételár?
Makai Gábor
igazgató, Absolvo

10.00–10.25 Adjuk el? Ne adjuk? A cégöröklés nehézségei az érzelmi kötődésen túl.
Ferenczi Gergely
céginformációs üzletág igazgató, Opten Informatikai Kft.

10.25–10.50 Mikor növeli a szellemi vagyon a cég értékét? Hogyan tegyük átadhatóvá!
Glósz Andrea 
ügyvezető, Glósz és Társa System

10.50–11.15 Vagyonkezelő holdinggal biztonságos cégstruktúra.
Csővári István 
ügyvéd, Csővári Ügyvédi Iroda
(P)

11.15–11.45 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal.
(P)

11.45–12.10 Bizalmi vagyonkezelés felfutóban. Különösen az eseti. Mi a legnépszerűbb modell?
Hosszú Péter ügyvéd, adószakértő, Jalsovszky Ügyvédi Iroda

12.10–12.30 A vagyonkezelő alapítványok szerepe az üzleti életben és a családi vagyon megőrzésében.
Magyar Csaba TEP, LL.M managing partner, Crystal Worldwide Ügyvédi Iroda

12.30–12.50 Üzletrészek átadásának menete: kiszállási stratégia, cégérték-növelés, átláthatóság.
Domokos Olivér 
üzleti igazgató, Klassis Z Kft.

12.50–13.20 Családban maradt. Egy működő, előre megtervezett megoldás a cégvezetés átadására a gyerekeknek.
Interaktív beszélgetés Macher Mártával, a Macher Holding Kft. ügyvezetőjével.


13.20–13.50 Ebéd. Konzultáció az előadókkal


13.50–14.15
Mielőtt eladnád… Hogyan készítsük fel a céget eladásra?
Zsembery Levente
ügyvezető, Lamassu Capital Kft.

14.15–14.40 Rendezd el a vagyont úgy, hogy a legkevesebb adóteher legyen rajta!
Papp Tibor 
vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

14.40–15.05 Amikor kívülről kell utódot választani és kinevelni.
Eperjesi Ferenc 
ügyvezető, Avondale Central Europe Kft.

15.05–15.30 Cégérték-meghatározás. Meglepődsz, ha felértékelteted!
Böröcz Ferenc
szellemi és fizikai vagyon értékbecslő, Ferinno Kft.
(P)

15.30–15.45 Konzultáció az előadókkal


15.45 –16.30 Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még 10 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még 10 napig)

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 2. féléves konferenciáira!

Ősszel 6 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29% kedvezmény!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek  

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet