Munkaerőpiac 2023. Bezárt!

Fókuszban a béremelésnél jobb megoldások!

2023. szeptember 28.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Miből emeljünk bért? Rekordot döntött idén a csődbejelentések és cégfelszámolások száma nálunk és az EU-ban is. Már egy éve technikai recesszióban a hazai gazdaság. Szektorok sokaságában tűntek el a megrendelők. De a béreket emelni kell, ha fedezet nincs rá, akkor is. Kötelezően és kényszerből is.

Ilyenkor kell elővenni a híres vállalkozói leleményességünket!

Sok jó megoldás van arra, hogyan lehet a munkáltatói kötelezettségekből adómentes vagy kedvezően adózó juttatásokat adni. Biztosan nem használtunk ki minden foglalkoztatási adókedvezményt, támogatást sem. – Mindent elmondunk erről is.

Itt van megoldásként még a mesterséges intelligencia, az automatizáció. De ahhoz pénz kell, kigazdálkodható kamattal. – Erre is lesz sok jó tippünk.

Ha elbocsátás helyett inkább a munkavállalók digitális képességének fejlesztésére költünk, hatalmas csoda történik. Kiugró hatékonyságnövekedés!

Itt a home office vége? A vállalatok világszerte ellene vannak, mert jelentős teljesítésromlást éltek meg. De a munkavállalók ragaszkodnak hozzá. Hogyan oldjuk fel ezt az érdekellentétet? – Előadóinknak erre is lesz válasza.

A Z-generációval nem lehet dolgozni! – Ez a vezetők felmérésekkel alátámasztott lesújtó véleménye. Pedig csak belőlük van munkaerő-utánpótlás. Meg kell oldani ezt a problémát is! ­– Ebben is segítünk.

Szinte teljes a foglalkoztatás, mégis még legalább 300 000 ember munkájára lenne szükség. Hol találunk új munkaerőt? Van sok jó megoldása az ezzel foglalkozó cégeknek. Hallgassuk meg őket!

Várjuk a munkaerő- és bérgondokkal küzdő vállalatvezetőket, kkv-döntéshozókat, HR-eseket, középvezetőket, csapatvezetőket. Számukra sok gyakorlati, már másnap használható megoldásokkal, módszerekkel készülnek előadóink.

Munkaerőpiac 2023. Bezárt!

Fókuszban a béremelésnél jobb megoldások!

 

Időpont: 2023. szeptember 28. 9.30–16.40

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: a következő nap 12 órától + még 9 napig jelszóval videón.

 

Értékálló és költségkímélő új juttatási rendszereket alakítsunk ki! Hogyan?

Emeljünk munkatársaink digitalizációs képességein! Csoda történik!

300 ezer ember hiányzik a munkaerőpiacunkról. Honnan pótoljuk őket?

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00–től Regisztráció a helyszínen
Videókonferencia közvetítés jelszóval szeptember 15. 12 órától szeptember 24.-ig nézhető.

9.30–9.35 Demcsák Mária moderátor bevezetője

9.35–10.00 Munkaerő-piaci helyzet – 2023. Halmozott ellentmondásokkal.
Molnár László vezérigazgató, GKI Gazdaságkutató Zrt.

10.00–10.20 A HR-esek, cégvezetők legnagyobb problémája. Megoldások, tapasztalatok, jó tanácsok.
Csaposs Noémi elnök, OHE

10.20–10.40 Fejek levadászása helyett gondosság a vezetőkiválasztásban – és azon túl is.
Iker Gusztáv partner, Glatz Capital Kft.

10.40–11.00  Bemutatkozó
Kékgallérosok kölcsönzése Ukrajnából és a CIS országokból. Jó tapasztalatok megosztása.
Budai Éva Cseperke üzletfejlesztési vezető, Smart Solutions – a HR szolgáltató, Sun One Hungary Kft.

(P

11.00–11.40 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

(P)

11.40–12.00 Használjuk ki a munkáltatóként felvehető foglalkoztatási és képzési támogatásokat!
Zsuffa Ákos elnök, Felnőttképzők Szövetsége

12.00–12.20 Hogyan tartsuk meg a munkatársakat kedvezőbb adózással?
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis Z Kft.

12.20–12.40 Sok a táppénzes napok száma? Hogyan védekezzünk ellene? Munkaszerződésben a juttatások.
Tömösvári Andrea ügyvéd, Dr. Tömösvári Ügyvédi Iroda

12.40–13.00 Egészségbiztosítással többet érünk, mint gondolnánk!
Zöld Endre egészségbiztosítási szakértő

13.00–13.20 Bemutatkozó
Miért fektessünk a munkavállalók nyelvtanulásába? Válaszok a 30 év óta hallgatott kifogásokra.
Demeterné Grizner Henriett marketing manager, Berlitz Nyelviskola – Oktatási és Nyelvi Központ Kft.

(P)

13.20–13.50 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal

(P)

13.50–14.10 Az új visszaélés-bejelentési kötelezettség – nyűg vagy lehetőség? Hogyan működtessük a rendszert?
Dr. Bejó Ágnes partner, Jalsovszky Ügyvédi Iroda

14.10–14.30 Jövedelemnövelés fizetésemelés nélkül. Cafeteria. Használjuk ki a kedvezményes lehetőségeket!
Király Ágnes béren kívüli juttatások szakértő, Top Cafeteria Kft.

14.30–14.50 A Z-generáció munkához hozzáállásáról őszintén. Nem szívesen alkalmazzák őket. Miért?
Bereczki Enikő generációkutató, tréner

14.50–15.10 Bemutatkozó 
Komplex HR-szolgáltatásokkal gyorsabban boldogulunk. 
Kiss Dénes értékesítési vezető, Pannon-Work Zrt. 

15.10–15.30 Mire használjuk az egészségpénztárakban rejlő előnyöket munkáltatóként?
Kravalik Gábor főtitkár, ÖPOSZ

15.30–15.50 Munkaerő-piaci trendek a V4 országokban egy nemzetközi VEGA projekt tükrében.
Dr. Poór József
egyetemi tanár, CMC Selye János Egyetem-SJE, a HSZOSZ elnöke, a BKIK tanácsadói osztály elnöke

(P)

 15.50–16.05 Konzultáció az előadókkal

 

 16.00–16.40 Grátisz Networking Program 

(P)
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Figyelem! Az Önök igényeihez igazodva változtattunk a részvételi feltételeken.

A PP Konferenciaközpont 2023 2. felében is hibrid konferenciákat rendez. Helyszínre és videón keresztül távolról is várjuk a résztvevőket, mint eddig. Ezen nem változtatunk. Óriási igény van mindkettőre. De egy kicsit jobban igazodnánk a legfrissebb üzleti tudásért hozzánk jövő konferencia-résztvevőink időbeosztásához.  

3 éves hibrid konferenciaszervezési tapasztalataink alapján azt látjuk, hogy aki aznap, a konferencia napján ráért, eljött a helyszínre, mert szeret társaságban lenni és szereti az élő előadás adta élményt. Aki nem ért rá aznap, illetve nagyon sok idejét és pénzét elvitte volna az utazási költség, kiszámíthatatlanabb volt előre az időbeosztása, egész napot nem tudott egyben rászánni a tanulásra, az a videón távolról részvételt választotta.

Az első nap nagyon kevesen kapcsolódtak be az élő videóközvetítésbe. A többség jobban preferálta a konferencia után másnap reggelre megszerkesztett videófilmet, amiben sokkal jobban és gyorsabban tájékozódott. De sokak számára kevésnek bizonyult a maradék 6 nap arra, hogy megnézzék utólag a konferenciák összes előadását, s kérték az idő meghosszabbítását. A kéréseket teljesítjük.

Min változtatunk?

Elhagyjuk a helyszínes konferencia aznap élőben közvetítését, de már másnap 12 órától, a profin megszerkesztett videófilmet 7 nap helyett 9,5 napig fent hagyjuk a konferencia oldalán. Ebbe az időintervallumba 2 hétvége is belefér. Az előadók prezentációit már a videóindulás előtt átküldjük. Nem csak nekik, hanem az előző nap élő konferencián részt vett helyszíneseknek is. Mindenki hamarabb jut hozzá az előadók elérhetőségeihez is, melyeket azért adtak át a résztvevőknek, hogy nyugodtan keressék őket a szakmai érdeklődéseikkel.

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 2. féléves konferenciáira!

9 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.