Brandépítés – 2024

Vigyázzunk a márka reputációjára!

2023. december 7.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

A beérett brand magától is termeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nagy bajtól menekülhetünk meg, ha azonnal észrevesszük, hogy romlik a márkánk reputációja. Nem úgy megy át az üzenet, ahogyan szeretnénk. Vagy megváltozott a közvélemény hangulata iránta. Rögtön változtassunk a brandingen, tehát a márkastratégián és annak érvényesítésén minden külső és belső kommunikációban! Csak az alapértékekhez, üzenetekhez ne nyúljunk!

Az eszköztárat viszont folyamatosan igazítsuk a nagyon gyorsan változó fogyasztói szokásokhoz! Az elmúlt években sokkal érzékenyebbek, indulatosabbak lettek az emberek. Időben vegyük észre a márkánk körüli hangulatváltozást!

Hogyan kell brandet, márkát építeni 2024-ben? Egy biztos! Másként, mint eddig! Hol erősítsünk, mikor legyünk óvatosabbak, milyen új eszközöket, újdonságokat, technológiavezérelt segítségeket vegyünk igénybe a sikeres brandépítéshez?

A szakma legjobbjai várják a PP – BKIK kilencedik „Brandépítés” konferenciáján, hogy elmondják, milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák, eszköztárak a brandépítésben.

Nincsen olyan cég, akár kicsi, akár nagy, amelyet ne érintene érzékenyen márkájának, brandjének csökkenő reputációja. Minden kkv-döntéshozó és cégének PR- és kommunikációs szakemberei, marketingvezetői, értékesítői érdekeltek a márka hírnevének felépítésében, a brand profitot hozó működésének fenntartásában.

Brandépítés – 2024

Vigyázzunk a márka reputációjára!

 

Időpont: 2023. december 7. 9.00–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.

Távolról résztvevőknek: december 8. 12 órától december 17-ig jelszóval.

 

Hirtelen nem megy át a márkaüzenet? Azonnali beavatkozás kell!

Csak az alapértékeket ne változtassuk! Az eszköztárat viszont állandóan!

Hogyan óvjuk meg a márkánkat a hangulatváltozásoktól, indulatoktól?

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

8.30– tól Regisztráció a helyszínen
Videón távolról jelszóval december 8. 12 órától december 17.-ig nézhető.

9.00–9.05 Demcsák Mária moderátor bevezetője

9.05–9.25 Építsd a márkát erős értékekre! A brandépítés legfontosabb alapkövei.
Dénes Vanda ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.

9.25–9.45 Hogyan változtak a márkaépítés játékszabályai?
Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

9.45–10.05 A márkád beszél helyetted! A tiszta, igaz üzenet a legjobb választás!
Kőszegi András márkatanácsadó, Onbrands

10.05–10.25 Védd be a márkádat! Lehet, hogy a cég legnagyobb vagyoni értéke?
Gubicz Flóra Anna IP szakértő, MOME

10.25–10.45 YOU are the brand! Legyen a branded része digitális korunk reneszánsz embere!
Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute
(P

10.45–11.15 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal


11.15–11.35 Hogyan lehet hiteles egy márka a mesterséges intelligencia, a deepfake, és a filterek korában?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.

11.35–11.55 Mikor kapcsoljuk össze az énmárkánkat a cégmárkával? Hitelesítsd magaddal is a cégbrandet, ha megteheted!
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

11.55–12.15 Egymillió darabos puzzle. A munkáltatói márkázás újgenerációs kihívásai.
Ferling József stratégiai igazgató, Ferling Kft.

12.15–12.35 Személyes márkaépítés vagy márkaépítés személyesen. A rendezvények szerepe a brandstratégiában.
Bodóczi Ildikó ügyvezető, GoodTimes Event and Marketing

12.35–12.55 Márkaépítés 360 fokos fordulattal. Pénztermelő kampányok 2024! 
Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.
(P)

12.55–13.30 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal


13.30–13.50
Amikor nem az megy át a márkaüzenetünkkel, amit szeretnénk. És amikor igen.
Szántó Péter branding szakértő, vlogger

13.50–14.10 A célcsoport márkaszeretetének monitoringozása. Különösen a Z-generáció változtatja sűrűn a rajongását. 
Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com

14.10–14.30 LinkedIn. A személyes cégvezetői brand építésének legjobb színtere. Mikor érdemes a személyes és céges profilt összehangolni?
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting

14.30–14.50 Az igaz, őszinte üzenettartalom ismérvei. Kríziskommunikációval a hírnévrombolás ellen.
Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja

14.50–15.10 Kis pénz, kis foci! Mit tehet egy kkv webáruház a márkáépítésért 2024-ben?
Szántó Csaba
brand felelős és SEO-szakértő, HD Agency Kft.

15.10–15.30 Az employer branding 2024-es trendjei.
Gyana Zsófia employer branding üzletágvezető, Impact Works
(P)

15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal


15.40–16.20 Grátisz Networking Különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet