Biznisz az ingatlanban 2025

Szálljunk be a lakáspiacba!

2025. április 16.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Akarsz jó üzletet kötni az ingatlanpiacon? Megmutatjuk 2025 ingatlanüzleti trendjeit! 

Ömlik a pénz az ingatlanpiacra. A lakhatás támogatása és a megtakarítások odaterelése mindent visz. A befektetők kedve is megjött. Az árak meglódultak. A lakásépítők beindultak. 

A cégek ingatlanvagyona viszont nincs kihasználva a gazdasági visszaesések miatt. Az állami, önkormányzati beruházások még mindig fagyott állapotban vannak. 

Mi lehet ilyenkor a cégvezetés jó döntése? Lakásingatlanokba fektetni, amin nem lehet veszíteni, csak nyerni? A meglevő, kihasználatlan ingatlanjait bérbe adni, hasznosítani, korszerűsíteni, felújítani? Vagy eladni, s a pénzt inkább értéknövekedést produkáló ingatlanokba fektetni? Céggel ingatlant vásárolni az adózás szempontjából is nagyon megéri.

Milyen üzleti ingatlanokra van most kereslet? Itthon, külföldön fektessünk ingatlanokba? Mit érdemes inkább bérelni, mint megvásárolni? Milyen adózási, illeték- és áfaelőnyökkel számolhatunk?

Minden kérdésre azonnal forintra váltható válaszokat adnak a konferencia előadói!

Várjuk a kkv-döntéshozókat, akik ingatlanportfóliójukat szeretnék hozamot termelővé átalakítani, venni, eladni, korszerűsíteni, hasznosítani, bérbe adni, bérbe venni! Várjuk az ingatlanbefektetőket, építőket, felújítókat, bérbeadókat, ingatlankereskedőket, szakértőket és pénzügyi tanácsadókat!

 

Figyelem! A konferencia helyszíne MEGVÁLTOZOTT, a BKIK (Krisztina körút 99.) 6. emeleti konferenciatermében várjuk Önöket!

Biznisz az ingatlanban 2025

Szálljunk be a lakáspiacba!

 

Időpont helyszínen résztvevőknek: 2025. április 16. szerda, 9.30–16.30

Időpont videón résztvevőknek: 2025. április 17. 12 órától április 27.-ig jelszóval

ÚJ helyszínBudapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (6. emelet.)

 

Ömlik a pénz a lakáspiacra. Cégeknek is jó befektetés. Biztos árnövekedés!

Gazdálkodjunk a céges ingatlanvagyonnal! Adás/vétel, bérlés, hasznosítás!

Cégként sokkal olcsóbban jutsz ingatlanhoz, mint magánszemélyként!

 

Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!

A helyszíneseknek Networking különprogram!

Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!

 

 

Program

Regisztráció: 9.00–tól a helyszínen (április 16.)

Videóra regisztráltaknak másnap (április 17.) 12 órától április 27.-ig jelszóval nézhető.

9.30–9.35 Demcsák Mária moderátor felvezetője

9.35­­–10.00 Építőipar, beruházás 2025. Lesz-e, és hol fellendülés?
Koji László, az ÉVOSZ elnöke

10.00–10.25 Lakáspiac aktuális. Gombamódra szaporodnak az új építésű házak.
Balogh László 
vezető gazdasági szakértő, Ingatlan.com,

10.25–10.40 Felrobbant az ingatlanpiac?
Kovács Tibor alapító-tulajdonos, Immo1 Ingatlanközvetítő Hálózat

10.40–11.05 2025-ös piaci körkép: irodaházak, raktárak, telkek.
Kalaus Valter 
ügyvezető igazgató, Newmark VLK Hungary, BKIK Gazdasági Szolgáltatások Tagozat,

11.05–11.25 Minőségi ipari ingatlanok Dél-Dunántúlon.
Magyari Csaba ügyvezető-tulajdonos, MB-BAU Kft.

 

11.25–11.50 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal

 

11.50–12.10 Életjáradékos ingatlanbefektetés. Kevesek kedvencéből válik egyre többek eszközévé.
Hliniczky Krisztián alapító társtulajdonos, Anker Property Ltd.

12.10–12.35 Hogyan maximálja cége ingatlanvagyonának értékét? AI-alapú ingatlanaudit.
Szabó Zoltán CEO, SevenStarLiving.com

12.35–12.55 Elektronikus ingatlannyilvántartás. Mikor lesz működőképes?
Dr. Németh József partner ügyvéd, Visegrad + Legal, Illés&Németh Ügyvédi Társulás

12.55–13.15 Az ingatlanfelújítás jövője az interior filmtechnológia.
Török Alexandra
alapító-ügyvezető, Savia Hungary Kft.

13.15–13.35 Ingatlanközvetítővel vagy anélkül. Örök vita. Hogyan lehet megkülönböztetni a szakértőt az amatőrtől?
Sándor Viktória, az Etikus Ingatlanos Közösség védnöke, Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége

 

13.35–14.05 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal

 

14.05–14.30 Ingatlanberuházás. Cégvagyonból és/vagy magánszemélyként?
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

14.30–14.50 Ingatlanvagyon felértékelése és folyamatos valorizálása. Elengedhetetlen a jó döntéshez.
Böröcz Ferenc
ingatlan értékbecslő, Ferinno Kft.

14.50–15.10 Pénz, de honnan? Lakhatási támogatások, Széchenyi beruházási hitel, Jedlik Ányos Energetikai program.
Várkonyi Ádám pénzügyi szakértő, Pénzügyi Iroda

15.10–15.30 Külföldi ingatlan. Gyakorlati tippek a biztonságos befektetéshez. Fókuszban az Egyesült Arab Emírségek és Ausztria
Mag. Dr. Ruzicska Máté LL.M., NZP Nagy Legal

15.30–15.50 Adóparadicsomok és befektetések.
Magyar Csaba TEP, LL.M managing partner, Crystal Worldwide Ügyvédi Iroda

 

15.50–16.10 Konzultáció az előadókkal

 

16.00–16.30 Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév előrendelés!

A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet