Webáruházi trendek – 2021
Dönts véglegesen az e-commerce mellett!
Már egy éve velünk él a pandémia. A kereskedelem, a vásárlók átköltöztek előle a webre. Aki ezt nem tette meg, várta a járvány eltűnését, már biztosan bánja. Egy év után kijelenthetjük, hogy a vásárlási szokások végleg átalakultak. A változás egyértelmű nyertesei a webáruházak, webshopok, a raktározás és a futárszolgálatok.
A kereskedelem, a vendéglátás, és a céges B2B értékesítés túlélői gyorsan léptek. Aki tehette, gyorsan választott, fejlesztett saját webes értékesítést, vagy egy online piactérhez kapcsolódott.
Túl vagyunk a kapkodáson. A legfontosabb kérdés ma az, hogy az ideiglenesen felépített olcsó, gyors e-commerce megoldások helyett a profi, fejlett, hosszú távú webes kereskedelem mellett tegyük-e le a voksunkat.
A felmérések szerint a vásárlók nagy része nem szokik vissza. A netes kényelem mellett marad. Okosan tesszük, ha megyünk a vásárlók után, s a fejlettebb, hatékonyabb webáruházas rendszerek, marketing és technológiák felé nyitunk.
Várjuk a webáruházakat, webkereskedelmet építőket új ismeretekkel, hatékony megoldásokkal és a működtetéshez szükséges szabályok bemutatásával. Hatékony megoldásokkal készültünk a fizetési megoldások, a vevőbarát vásárlás és marketing témájában is.
A pandémia miatti újabb kormányzati intézkedések nem változtattak a videókonferenciáink eddigi gyakorlatán. Rendezvényeink továbbra is csak távolról, videón keresztül követhetőek a regisztrálók számára!
Webáruházi trendek – 2021
Dönts véglegesen az e-commerce mellett!
Időpont: 2021. március 11. csütörtök, 9.30–16.00 (aznap élő egyenes adásban, 6 napig felvételről megnézhető)
Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten, mobilon, tableten)
A webes kereskedelem nyert a pandémia ellen. A vevő véglegesen átszokott.
Ideje ideiglenesből profivá tenni a webshopunkat!
Kösd össze a marketingcsatornákat! Használd a komplex technológiákat!
p
A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!
p
Program
9.00– belépés a közvetítői felületre jelszóval (7 napig)
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.35–10.00 (E-)Kereskedelmi trendek a pandémia idején. Mit adott 2020 az online kereskedelmi piacnak és mi várható 2021-ben?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital
10.00–10.25 Online vásárlói, fogyasztói szokások pandémia alatt és után.
Kurucz Imre kutatási igazgató, NRC
10.25–10.50 Veszélyben a kereskedelem a technológiai változások miatt?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup
10.50–11.15 Új áfaszabályozás 2021-ben. Mely országokban célszerű fenntartani az áfaregisztrációt? Az online piacterek új áfakötelezettsége.
Dr. Aracsi Bernadett menedzser és dr. Laczka Sándor igazgató, Deloitte
11.15–11.35 Kávészünet, email-es konzultáció az előadókkal
11.35–12.00 Nagyon figyeljünk az új fogyasztóvédelmi és jótállási szabályok betartására! Mit építsünk be az ÁSZF-be azonnal?
Dr. Kovács Attila irodavezető partner, KRS Ügyvédi Iroda
12.00–12.25 Webshop-logisztikai trendek. Okok és okozatok a sikerhez vezető úton.
Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.
12.25–12.45 Vegyük sorra az előnyös e-commerce fizetési megoldásokat!
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway
12.45–13.05 Mire figyeljünk egy webáruház indításakor és üzemeltetésekor az ügyfelek adatkezelése szempontjából?
Dr. Hegyi Áron LL.M adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Saldo Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Zrt.
13.05–13.25 Visszatérő vásárlót szállítunk!
Takács Mihály ügyvezető, Futar.hu Logisztikai Kft.
13.25–13.50 Ebédszünet, email-es konzultáció az előadókkal
13.50–14.15 Készíts pár perc alatt webáruházat!
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
14.15–14.40 Van saját áru, de nem éri meg a saját logisztika. Mit lehet tenni?
Perényi András tulajdonos, Dropshippy, Webshippy
14.40–15.00 Webshop marketing automatizáció: bevételnövelés extra munkaidő nélkül.
Nótin Szabolcs online marketing szakértő, Retargeting.Biz
15.00–15.20 Webshopokban áruhitel-részletfizetés. Hogyan hat a forgalomra?
Groó Viktor Kereskedelmi képviselet vezető – Áruhitel, Cofidis
15.20–15.40 Értékesítsd a webáruházadat több csatornán! Kösd össze a marketinget egymással!
Korpa Krisztián Senior PPC specialista, HD Marketing
15.40–16.00 Hatékony ROI mérés 2021-ben. Mit és hogyan mérjen a marketingben egy webshop.
Szabácsik Gergely tulajdonos ügyvezető, Yellow Bird Hungary Kft.
16.00– Konzultáció az előadókkal és visszanézés még 6 napig
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Országos élő videókonferencia.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Budapest
Választhatsz a vissza nem térítendő pályázatokból is!
2024. december 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.
Brandépítés 2025
A márka beszél helyetted!
2024. december 12.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégcsoport – A nyerő variáció!
Kockázat, öröklés, piacszerzés megoldva!
2024. december 5.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Egyesült Arab Emírségek és Omán
Üzleti fórum
2024. november 21.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2024 – Debrecen
Ősztől vissza nem térítendő pályázatok!
2024. november 14.
Debrecen, HBKIK Székház
Még 3 hibrid KKV-AKADÉMIA konferencia vár!
Még megéri előre regisztrálni!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.