A sikeres generációváltás titka

Három kulcs nyitja!

2023. február 9.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Nagyjából erre az évtizedre esik az első generációs cégalapítók zömének stafétaátadása. Olyan embereknek kell megválniuk a cégüktől, akik egyek az alkotásukkal, akik nélkül a cég nem életképes. A generációváltás éppen ezért nagyon problémás. A céget sem átadni, sem jó áron eladni nem lehetséges, ameddig a cég működése egy személytől függ.

De ezt három tényező elrendezésével megnyugtatóan meg lehet oldani. Profi, önjáró, az alapító jelenléte nélkül is működőképes céget kell építeni. A családi tabutémákat őszintén fel kell tárni, az érzelmeket, akaratokat tisztázni kell egymás között. A cég értékrendjét közösen meg kell fogalmazni, és megállapodni az értékalapok megőrzésében.

A vagyon sorsának, az örökösök megnyugtató elrendezésének és a jó utód megtalálásának persze prioritása van!

Nem ördögtől való feladatok ezek. Megéri megcsinálni azért, hogy nemzedékek éljenek meg abból, amit az alapító megalkotott. Álljunk neki időben!

Annak a 40 ezer generációváltás előtt álló vagy azt már elkezdett cég alapítóinak és utódainak szólunk a konferencián, akik még nem jutottak el a teljes átadásig, de a tervezés és a megvalósítás már elindult. Előadóink sok tapasztalatot tudnak átadni, amelyek segítségével sok buktatót kerülhetnek el, s hamarabb juthatnak el a sikeres, több nemzedéket is megélő generációváltásig.

A sikeres generációváltás titka

Három kulcs nyitja!

 

Időpont: 2023. február 9. csütörtök. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: 7 napon át az internetes oldalunkon jelszóval.

 

Szeretnéd, ha nemzedékeken át virágozna, amit létrehoztál? Dönts bölcsen!

A családi tabukat fel kell számolni! Derüljön ki minden, amíg nem késő!

Az alapító és utód egyet akar, mégsem jön össze? Miért?

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program

9.00– Regisztráció kezdődik a helyszínen és a videóközvetítésben.

9.30–9.35  Moderátor bevezetője

9.35–9.55 A családi vállalkozások fennmaradásához pozitív diszkriminációra lenne szükség a szabályozásban.
Rudas László elnök, CSVOE

9.55–10.20 Jól szervezett céget könnyebb átadni. Az alapító jelenléte nélkül is működésképesség feltételei.
Pálos Ildikó szervezetfejlesztő, Generációk Partnere

10.20–10.40 Építsünk minél előbb családi cégcsoportot, hogy a vagyonból minden családtag megkapja a magáét!
Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi iroda

10.40–11.00 A bizalmi vagyonkezelő leveszi a gondot az alapító válláról.
Kardos Imre vezérigazgató, CONFIDO Bizalmi Vagyonkezelő Zrt.

11.00–11.20 A kórus már a generációváltásra hangol, de a karmester még a régi kottából vezényel – avagy generációváltási történetek befektetői szemmel.
Mátyásfalvi Kristóf ügyvezető, Venturelab Kft.
(P)

11.20–11.55 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal


11.55–12.20
Le a tabutémákkal! Tegyük ki az asztalra a családi konfliktusokat, sértettségeket, félelmeket, anyagi irigységeket!
Borbély László coach, tréner, SPA Tudásbázis Kft.

12.20–12.40 Kiszállási stratégia megszervezése időben. Keressük meg a mindenki számára jó megoldást!
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis Z Kft.

12.40–13.00 A cégutódlás, generációváltás és EXIT első három, és egyben legfontosabb kérdése.
Salzmann Zoltán utódlási tanácsadó, Salzmann&Partners

13.00–13.20 Családi vagyontervezés! Hogyan építsünk akár befektetők számára is vonzó céget? Hogyan határozható meg a cégérték?
Almási Levente Partner, Head of M&A, RSM Hungary Zrt.
(P)

13.20–14.00 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal.


14.00–14.35
Interaktív beszélgetés már generációt váltott alapítókkal és utódokkal
Közös értékrend, jövőkép, bizalom, tisztelet. A nemzedékeken át megmaradó családi cég titka. Min múlik?

Beszélgetőpartnerek:

Rigó Ágnes ügyvezető és Rigó Péter tulajdonos, Derik Kft.
Tüske Péterné Ibolya alapító tulajdonos, ügyvezető és Tüske Zsuzsanna ügyvezető, J&J Center Kft.

14.35–15.00 May(be) the Force be with you – azaz hogyan is tud fénykardot kapni a Nextgen a szellemi tulajdonjogok tükrében?
dr. S. Horváth Ágota, ipar- és szerzőijogi szakjogász, az S. Horváth Ügyvédi és Mediációs Iroda vezető ügyvédje

15.00–15.20 Az utódnak és alapítónak együtt kell dolgoznia egy jó ideig! Jól jönne néhány hathatós módszer a fiatal generációkkal együttműködéshez?
Bereczki Enikő generációkutató, tréner, mentálhigiénés szakember.
(P)

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal


15.30–16.30 Networking különprogram a helyszínen levőknek!


Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

 

___________________________________________________________

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

13 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.