A sikeres generációváltás titka
Három kulcs nyitja!
Nagyjából erre az évtizedre esik az első generációs cégalapítók zömének stafétaátadása. Olyan embereknek kell megválniuk a cégüktől, akik egyek az alkotásukkal, akik nélkül a cég nem életképes. A generációváltás éppen ezért nagyon problémás. A céget sem átadni, sem jó áron eladni nem lehetséges, ameddig a cég működése egy személytől függ.
De ezt három tényező elrendezésével megnyugtatóan meg lehet oldani. Profi, önjáró, az alapító jelenléte nélkül is működőképes céget kell építeni. A családi tabutémákat őszintén fel kell tárni, az érzelmeket, akaratokat tisztázni kell egymás között. A cég értékrendjét közösen meg kell fogalmazni, és megállapodni az értékalapok megőrzésében.
A vagyon sorsának, az örökösök megnyugtató elrendezésének és a jó utód megtalálásának persze prioritása van!
Nem ördögtől való feladatok ezek. Megéri megcsinálni azért, hogy nemzedékek éljenek meg abból, amit az alapító megalkotott. Álljunk neki időben!
Annak a 40 ezer generációváltás előtt álló vagy azt már elkezdett cég alapítóinak és utódainak szólunk a konferencián, akik még nem jutottak el a teljes átadásig, de a tervezés és a megvalósítás már elindult. Előadóink sok tapasztalatot tudnak átadni, amelyek segítségével sok buktatót kerülhetnek el, s hamarabb juthatnak el a sikeres, több nemzedéket is megélő generációváltásig.
A sikeres generációváltás titka
Három kulcs nyitja!
Időpont: 2023. február 9. csütörtök. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Távolról résztvevőknek: 7 napon át az internetes oldalunkon jelszóval.
Szeretnéd, ha nemzedékeken át virágozna, amit létrehoztál? Dönts bölcsen!
A családi tabukat fel kell számolni! Derüljön ki minden, amíg nem késő!
Az alapító és utód egyet akar, mégsem jön össze? Miért?
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
Program
9.00– Regisztráció kezdődik a helyszínen és a videóközvetítésben.
9.30–9.35 Moderátor bevezetője
9.35–9.55 A családi vállalkozások fennmaradásához pozitív diszkriminációra lenne szükség a szabályozásban.
Rudas László elnök, CSVOE
9.55–10.20 Jól szervezett céget könnyebb átadni. Az alapító jelenléte nélkül is működésképesség feltételei.
Pálos Ildikó szervezetfejlesztő, Generációk Partnere
10.20–10.40 Építsünk minél előbb családi cégcsoportot, hogy a vagyonból minden családtag megkapja a magáét!
Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi iroda
10.40–11.00 A bizalmi vagyonkezelő leveszi a gondot az alapító válláról.
Kardos Imre vezérigazgató, CONFIDO Bizalmi Vagyonkezelő Zrt.
11.00–11.20 A kórus már a generációváltásra hangol, de a karmester még a régi kottából vezényel – avagy generációváltási történetek befektetői szemmel.
Mátyásfalvi Kristóf ügyvezető, Venturelab Kft.
(P)
11.20–11.55 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal
11.55–12.20 Le a tabutémákkal! Tegyük ki az asztalra a családi konfliktusokat, sértettségeket, félelmeket, anyagi irigységeket!
Borbély László coach, tréner, SPA Tudásbázis Kft.
12.20–12.40 Kiszállási stratégia megszervezése időben. Keressük meg a mindenki számára jó megoldást!
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis Z Kft.
12.40–13.00 A cégutódlás, generációváltás és EXIT első három, és egyben legfontosabb kérdése.
Salzmann Zoltán utódlási tanácsadó, Salzmann&Partners
13.00–13.20 Családi vagyontervezés! Hogyan építsünk akár befektetők számára is vonzó céget? Hogyan határozható meg a cégérték?
Almási Levente Partner, Head of M&A, RSM Hungary Zrt.
(P)
13.20–14.00 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal.
14.00–14.35 Interaktív beszélgetés már generációt váltott alapítókkal és utódokkal
Közös értékrend, jövőkép, bizalom, tisztelet. A nemzedékeken át megmaradó családi cég titka. Min múlik?
Beszélgetőpartnerek:
Rigó Ágnes ügyvezető és Rigó Péter tulajdonos, Derik Kft.
Tüske Péterné Ibolya alapító tulajdonos, ügyvezető és Tüske Zsuzsanna ügyvezető, J&J Center Kft.
14.35–15.00 May(be) the Force be with you – azaz hogyan is tud fénykardot kapni a Nextgen a szellemi tulajdonjogok tükrében?
dr. S. Horváth Ágota, ipar- és szerzőijogi szakjogász, az S. Horváth Ügyvédi és Mediációs Iroda vezető ügyvédje
15.00–15.20 Az utódnak és alapítónak együtt kell dolgoznia egy jó ideig! Jól jönne néhány hathatós módszer a fiatal generációkkal együttműködéshez?
Bereczki Enikő generációkutató, tréner, mentálhigiénés szakember.
(P)
15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal
15.30–16.30 Networking különprogram a helyszínen levőknek!
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
___________________________________________________________
Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!
13 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
További konferenciák
Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.
Van már ESG-d?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.
Növekedés okosan 2025
Recesszióban újratervezés!
2025. február 13.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégfinanszírozás 2025
Sorra nyílnak a pénzcsapok!
2025. február 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Zalaegerszeg
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. január 30.
Zalaegerszeg, ZVKIK Székház
KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.