Munkaerőhiány – 2020

Lassan bedöntjük egymást?

2020. március 5.

Budapest, The Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

Tematika nyomtatása

Nem véletlen, hogy a cégek ma legtöbbet az ICT beruházásokra költenek.  A beruházások hajtóereje a munkaerőhiány. A kkv-szektor által keresett munkaerő kétharmada fizikai munkára kellene. Szakképzett munkaerő sincs már a piacon.

A szolgáltatók zöme képtelen tartani az ügyintézési időt. A nyomtatószerelőt, a kertészt, a villanyszerelőt nem lehet robottal helyettesíteni. A működési zavarok dominóként hatnak. A kvalifikált munkaerő merítése a fiatal generációkból eddig nem tapasztalt emberi problémákkal állítja szembe a munkáltatókat. A digitális virtuozitással megáldott Y-osok és Z-sek motiválása nem kis feladat.

Használható megoldás mindenütt a munkaidő sokkal hatékonyabb kihasználása. A munkaidő 43 %-át töltjük csak ki munkával, szemben a németekkel, ahol 76 %. Az adott munkaidőben elvégzett tevékenység mennyiségét és minőségét munka-, folyamatszervezésekkel, digitalizációval, fejlett technológiával, vezetői, csapatépítési fejlesztésekkel drasztikusan lehet növelni.

Sok jó és új megoldással, gyakorlattal készültünk. Akár már másnap az üzletmenetbe beépíthető hasznos tanácsokat, módszereket adunk át felkészült és nagy tapasztalattal rendelkező előadóink segítségével. 

Munkaerőhiány – 2020

Lassan bedöntjük egymást?

 

Időpont: 2020. március 5. csütörtök, 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, The Experience Center és Konferenciaközpont (15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet)

 

Mit tegyünk, hogy ne váljunk a dominó effektus áldozatává!

A munkaidő több mint fele elveszik. Itt van a legnagyobb tartalék!

Automatizációval sok munkaerőt kiválthatsz. De mindent nem lehet.

 

Program

Regisztráció: 9.00–

 

9.30–9.50 Munkaerőpiaci kihívások, foglalkoztatási támogatások, szolgáltatások.
Hágen Tímea Katalin főosztályvezető,  Innovációs és Technológiai Minisztérium  Foglalkoztatási Szolgálat

9.50–10.10 Hol vannak a szakmunkások? Megoldások a gyakorlatban.
Kőrössiné Veréb Judit oktatási igazgató,  BKIK,

10.10–10.30 Hogyan csökkentsük a hiány miatti kockázatot?
Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.

10.30–10.45 Felezzük meg a fluktuációt és csökkentsük a költségeket!
Domokos Olivér vállalati specialista, Domokos Consulting Kft.

10.45–11.05 Generációk megtartása szervezeti ombuds programmal.
Mosonyi Diána vállalati konfliktuskezelő, szervezeti ombuds & mediátor, tréner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

11.05–11.20 Fejlesszük a munkatársak kompetenciáját! Az eredmények önmagukért beszélnek.
Telekesi Judit ügyvezető igazgató, Mentor Training Kft.

 

11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

 

11.50–12.10 Megoldás a munkaerő megtartására. Boldog Munkahely. Az első munkahelyi jóllét program.
Bagdi Bella programvezető, Boldog Munkahely Program,

12.10–12.30 Adjunk a dolgozóinknak társasági részesedés juttatást! Motivál és adóhatékony.
Dr. Csővári István ügyvéd, partner, Jalsovszky Ügyvédi Iroda

12.30–12.50 A jövő a rugalmas foglalkoztatásé!
Balogh Péter ügyvezető, mytime.jobs

12.50–13.10 A jól vezetett munkaerő helyben marad. A vezető, mint motiváció.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

13.10–13.30 Munkaerőhiány és a digitalizáció határai!
Magó Botond értékesítési vezető, Onbox, New Wave Média

 

13.30–14.20 Konzultáció az előadókkal, ebéd

 

14.20-14.40 Cafeteria – munkaerő megtartás vagy adóoptimalizálás? Népszerű juttatások és egyedi ötletek.
Király Ágnes ügyvezető, TOP Cafeteria Kft.

14.40–15.00 A zsák szája nem lett kisebb. Elpazarolt munkaidő ellen javasolt orvosságok.
Polló László ügyvezető, Effectsys

15.00–15.20 Belső céges véleményvezér, influencer kinevelése a munkaerőhiány ellen.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

15.20–15.40  A megosztáson alapuló közösségi gazdaság
Pap József PhD hallgató
 Sharing Economy Szövetség

15.40–16.00 Jogszabályi nehézségekkel. Harmadik országból munkaerőt.
Sipőcz Guiditta Dalma ügyvéd, act legal / Bán és Karika Ügyvédi Társulás

16.00–16.10 Próbáltál már vakon hinni a munkában? (stand up comedy)
Feiszthammel Viktor és Sulyok Péter integrációs szakelőadók, Békaperspektíva

 

16.10–16.30 Konzultáció az előadókkal

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja: 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2020. február 21. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
      A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, The Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.