Biznisz az ingatlanban

Hogyan éri meg? Magánszemélyként vagy cégként?

2021. március 4.

Országos élő videókonferencia.

Tematika nyomtatása

Hatalmas lakásépítési és beruházási boomra lehet számítani hazánkban az áfacsökkenés, a családi otthonteremtési kedvezmények és a támogatott hitelek, adóelengedések, valamint a rendkívül olcsó fejlesztési hitelek miatt. De az irodaberuházások, bérbeadások, lízingelések frontján is nagyok a mozgolódások a vírusjárvány okozta megváltozott kereslet miatt. Sajnos, sok kereskedő, vendéglátó dobta be a törölközőt, nagyon olcsók lettek a másként is hasznosítható, jó helyen levő ingatlanok.
A globális és hazai ingatlanbefektetési piacon a befektetők portfóliójuk bővítésére készülnek. Az ingatlan a vírusjárvány alatt a legkedveltebb befektetési területté vált. Az előrejelzések szerint az irodák, a lakóparkok, a raktárak, logisztika, de az olcsóbb rekreációs és kiskereskedelmi ingatlanok is a célpontba kerülnekA raktárakra kifejezetten túlkereslet van.  Olyan építészeti megoldások érdeklik a befektetőket, melyek a vírusjárvány miatt változó kereslethez (home office, vendégkiszolgálás stb. biztonságos környezet) rugalmasan alkalmazkodnak.

Várjuk azokat a kkv-döntéshozókat akiknek előhozta a fantáziát a magánszemélyként, illetve céges vagyonból építkezés optimalizációjának kihívása. Súlyos pénzeket lehet megtakarítani, ha odafigyelünk, milyen kombinációval oldjuk meg a beruházásainkat, felújításainkat, korszerűsítéseinket. Az irodabérlés rugalmas megoldásaira is érdemes odafigyelnünk. Érdemes újra gondolni és újra gombolni minden költségtényezőt, s most belevágni az ingatlanbizniszbe, vagy meglévő ingatlanvagyonunk okos kezelésébe.
Sok hasznos tudást szedtünk össze azoknak a kkv-döntéshozókat, akik magántulajdonú és cégtulajdonban levő ingatlanokkal gazdálkodnak, beruházási hasznosítási terveik vannak. Sok praktikus információkkal készültünk a legújabb szabályozásokról adózásról, kedvezményekről és új piaci keresletről.

Biznisz az ingatlanban

Hogyan éri meg? Magánszemélyként vagy cégként?

 

Időpont: 2021. március 4. csütörtök, 9.30–15.25 (aznap és még 6 napig megtekinthető)

Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten, mobilon, tableten, bárhonnan)

Most érdemes ingatlanba beruházni. Éljünk a támogatásokkal!

Kombináljunk a magán és céges beruházási költségekkel.

Fejlesszünk az új kereslethez igazodva! Elmondjuk, mik az új igények!

P

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!

PP

Program

9.00– és még hat napig belépés a videóközvetítési felületre jelszóval

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa moderátor bevezetője

9.35–10.00 Kereslet és kínálat a hazai ingatlanpiacon. Mire számíthatunk 2021-ben?
Balogh László vezető gazdasági szakértő, Ingatlan.com

10.00–10.30 Ingatlanberuházás cégvagyonból vagy/és magánszemélyként. Mennyibe kerül a valóságban egy igazolt jövedelem? A 2021 évi áfacsökkenés és annak komplex adózási hatásai.
Papp Tibor 
vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

10.30–10.45 Ingatlanbefektetés az szja és tb oldaláról megközelítve. Kalkulálj a magánszemélyeket érintő támogatásokkal is (CSOK, otthonteremtés, adóelengedés stb.).
Kacsics-Gyursó Kitti tb- és munkaügyi előadó, Írisz Office Zrt.

10.45–11.00 Hogyan tudjuk hasznosítani a pályázatokat ingatlanberuházásnál? Mindent az ezt segítő forrásokról, és egyéb támogatási lehetőségekről!
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Tanácsadó Kft.

11.00-11.10 Kedvező kamatok, kedvező kondíciókkal! Hitelek, amiket érdemes megismernünk a beruházások megkezdése előtt!
Képes Ildikó 
hitelkoordinátor, Goodwill Consulting Tanácsadó Kft.

11.10–11.30 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

11.30–12.00 Webtelevízió

Interaktív fórumbeszélgetés 

a kedvező finanszírozás, adózás, járulékfizetés kombinációiról.

Beszélgetőpartnerek:

Papp Tibor vezérigazgató, Kacsics-Gyursó Kitti tb- és munkaügyi előadó, Írisz Office Zrt., Madarász András értékesítési igazgató

 

12.00–12.25 Ingatlanvásárlási szerződések buktatói,  a vételár meghatározása, az értékbecslés. Mire figyeljünk egy ingatlan adás-vétele során?
dr. Clamba Viktória menedzser, adóüzletág, RSM Hungary

12.25–12.45 Ingatlanértékelés. Nem mindegy, mit számítasz bele. Ingyenes lesz?
Mehrli Péter elnök, Magyar Ingatlanszövetség

12.45–13.05 Bevásárlás a problémába. A társasházi ingatlanok buktatói.
Dén Mátyás András vezérigazgató, Proptech Digital Investment Zrt.

13.05–13.25 Gyakorlati tanácsok, tapasztalatok megosztása az ingatlanközvetítőktől.
Sándor Viktória, a Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége Etikai Bizottságának elnöke

13.25–13.45 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal

 

13.45–14.05 Az építési engedélyekről a praktikusság oldaláról.
Dr. Krüpl László ügyvéd, az ingatlanjogi csoport vezetője, Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda

14.05–14.25 Hogyan kerüljük el az építésügyi jogvitákat?
Dr. Fenyőházi András ügyvéd, partner, CERHA HEMPEL Dezső és Társai Ügyvédi Iroda

14.25–14.45 Hitelképesség. Milyen jövedelmeket lehet elfogadtatni?  Fedezet bemutatására variációk.
Farkas Mátyás vállalatfinanszírozási szakértő, Business Power

14.45–15.05 A rugalmas irodabérlés a legjobb megoldás? Élet a „home office”-on túl!
Fehér Attila managing partner, House of Business Roosevelt Kft.

15.05–15.25 Milyenek lesznek a jövő post Covid irodái?
Pók Enikő senior belsőépítész, ügyvezető, Környezettervezés.hu Kft.

15.25– Konzultáció az előadókkal  és közvetítés visszanézése még 6 napig

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Országos élő videókonferencia.